• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Новини

Няколко причини, за да създадете собствен уебсайт

Петя Карагеурова От Петя Карагеурова
03.11.2022
В ИТ Новини
Време за четене: 1 минути
A A
0
Web Design Technology Browsing Programming Concept

Web Design Technology Browsing Programming Concept

0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Ако бизнесът ви се нуждае от постоянно увеличаване на потока от клиенти, смятате да преминете на друго ниво, да създадете положителен имидж на компанията си или пък се занимавате с креативна дейност и искате да покажете работата си на света, вие имате нужда от собствен сайт. Ето няколко важни мотива, за да предприемете действия:

  • Изградете имидж и доверие

Представете си, че уебсайтът е къща. В началото тази къща е била просто един план, след което се е превърнала в проект с готова конструкция и красив дизайн. Но домът не разказва за себе си, а за тези, които живеят в него (т.е. за вашата компания).

Както домът може да сближи хората и да изгради сигурност, така и уебсайта, подобно на него, разкрива обстановката и характера на собственика. Разказвайте повече за компанията си, защото по този начин посетителите ще почувстват присъствието и личното отношение към нея. Когато потребителите ви имат доверие, закупуването на продукта или услугата от вас ще се случва по много по – лесен начин – без много чудене и ще си позволят да разказват за вас и на други.

В уебсайта можете да представите вашата концепция и продуктите, които искате да покажете. Това е сериозна инвестиция в имиджа и марката на вашата компания.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ...

Тайните за създаване на уебсайт с минимален бюджет

Интервю с Надежда Коцинова, tbi bank

Как да създадете успешна LinkedIn стратегия за вашия бизнес?
  • Запазете клиентите си

Винаги има риск да загубите клиентите си в социалните мрежи като абонати. Причините могат да бъдат няколко: социалните платформи променят своя алгоритам и публикациите ви постепенно започват да губят обхвата и популярността си. Освен това съществува опасност профилът ви да бъде хакнат или блокиран. Докато уебсайтът ще ви позволи да поддържате връзка с клиентите си, а оттам и с цялата ви клиентска общност. Ако по някаква причина загубите достъпа си до социалните мрежи, клиента винаги може да намери вашия сайт и да направи поръчка през него. В административния панел на уебсайта записвате контактите на потребителите си и при необходимост ще можете да се свържете с тях.

  • Улеснявайте потребителите

В социалните платформи потребителят трябва да изпраща съобщения, за да разбере продуктът дали все още е наличен и какви размери, и цветове са достъпни. Сайтът обаче разполага с повече възможности за организиране на онлайн продажба. Клиента може сам да провери наличността на артикула, както и да избере модел, цвят и размер. Вижда цената на продукта и има възможността да избира начина на доставка. Вие и клиента получавате известие за поръчката, което е бързо и удобно за двете страни.

Съвременният онлайн магазин разполага с богат набор от средства за увеличаване на продажбите. Някои от тях са специалните промоции и промоционалните кодове, автоматичните известия за натискане и онлайн изборът на допълнителни продукти. Голяма част от сайтовете започнаха да показват продуктите си на 360°.

Уебсайтът е онлайн консултант, който замества продавача в магазина, който ви води до интересуващия ви продукт, говори за него и опакова поръчката.

  • Поръчките се обработват навреме

Когато общуването през месинджър, вайбър, емайл и др. има вариант съобщението от вашия клиент да не бъде получено и той през това време да си закупи стоката от друго място. Но, когато в онлайн магазина дадено лице направи поръчка , то той ще получи автоматичен имейл, който потвърждава действието му.

Известията за нови поръчки се изпращат до съответния служител във вашата компания, а историята на продажбите се запазва в системата на уебсайта. По всяко време ще можете да изтеглите тази информация и да проследите продажбите си.

  • Анализирайте

Важна част от рекламата и продажбите е проучването на данни. С помощта на система за анализ като Google.Analytics, можете да проучите откъде идват посетителите ви и как купуват вашите продукти и услуги. Тази информация ще ви помогне да привлечете още повече потребители и да увеличите продажбите. Така ще можете да насочите рекламния си бюджет само към онези канали, които наистина работят ефективно.

  • Старайте се качеството на обслужване да е добро

Безспорно предимство е денонощният достъп на клиента до необходимата информация в уебсайта. Всеки производител се старае да има ясно описание на продуктите в сайта. Но има моменти, в които потребителя се нуждае от съвет или малко повече пояснение за даден артикул. Поради тази причина е добре да сложите раздел „Отговори на често задавани въпроси“, това ще бъде като допълнителна помощ на клиента.

Например, продавате велурени изделия. Публикувайте материали, които съдържат полезна информация за това как да се грижите за тях. Ако става дума за храна, няма да е зле да добавите рецепти за готвене или съвети за съхранение на плодове.

  • Обратна връзка от клиентите ще ви е от полза

Създайте страница, където хората ще могат да оставят своите отзиви за продукта. Така ще разбирате дали клиента е доволен от покупката, какво трябва да се подобри и какво предложение има той за вас. Новите посетители също ще могат да се ориентират по отзивите на редовните клиенти, преди да решат да купят от вас.

 

СподелетеTweet

Прочетете още

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

20.05.2024
Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

20.05.2024
Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

20.05.2024
След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа отговарящ за рисковете от ИИ

След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа, отговарящ за рисковете от ИИ

20.05.2024
Мъск стартира интернет услугите Starlink на SpaceX в Индонезия

Мъск стартира интернет услугите Starlink на SpaceX в Индонезия

20.05.2024
Финансирането на рисков капитал в областта на криптовалутите нараства до 2,4 млрд. долара

Финансирането на рисков капитал в областта на криптовалутите нараства до 2,4 млрд. долара

20.05.2024
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори