• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Новини Анализи

7 грешки при организиране на тиймбилдинг – Бойка Балан

Редактор От Редактор
30.10.2019
В Анализи, ИТ Новини
Време за четене: 1 минути
A A
0
enterevent logo
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Дойде ли първият учебен ден по стар мениджърски обичай започва голямото мислене и планиране на тиймбилдинг събитие. Искате ли този път да постигнете УОУ ефект и дългосрочни ползи за екипа? За да ви помогнем сме събрали и обобщили 7 от най-често срещаните препъни камъчета. Опитът ни показва, че с тях всяка година се сблъскават фирмите и за това ще ги изброим и изведем стратегия за справяне.

boyka balan enterevent team

Бойка Балан – собственик и основател на EnterEvent и Spygames

Грешка № 1: Всички по парашутите! Подбиране на тема или активност, която е атрактивна само за част от екипа. Типичен пример е избирането на екстремна програма. Тук една част от служителите отказват да участват. Някои чисто физически не желаят да се включат, други просто не искат да излязат от зоната си на комфорт и се чувстват демотивирани или изложили се.

Решение: За да изберете такъв вариант за тиймбилдинг трябва да сте сигурни, че всички в екипа ви са in. Или екстремният елемент да бъде само част от програмата с незадължителен характер.

Грешка № 2: Пей до втръсване! Подбиране на активност, която да е еднопластова. Какво имаме предвид? Това е активност, която залага само на една силна личностна черта. Или само физическа, или само логическо мислене, или само креативност, или само обща култура. По този начин успяват да се забавляват или изпъкнат част от служителите, а останалите се чувстват безполезни и бързо губят интерес.

Решение: избор на комплексна програма, в която всеки да намери своето място. Разнообразие от типове активности.

Грешка № 3: Избор „на сигурно“ – стандартна и позната тиймбилдинг игра, която преди 15 години е била хит, но вече е до болка безинтересна. Най-вероятно всички участници са я правили по няколко пъти и това няма да повиши мотивацията им и да донесе реални ползи от събитието.

Решение: Натиснете им бутона за приключения с нещо по-свежо. Изберете иновативна, зареждаща и изненадваща програма. Тиймбилдинг симулациите например са тотален хит в момента.

Грешка № 4: Стискаме палци за слънце! Когато организираме тиймбилдинг на открито винаги си представяме слънчево време, зелени поляни и усмихнати колеги. Освен ако не сме Кирил Чолаков, реалността е различна.

Решение:Избираме локация, която има и вариант Б за лошо време. Хотел, хижа или зала са най-честите варианти, които ни спасяват при лошо време.

Административната част, която се подценява. Много е важно да имаме разрешително за провеждане на мероприятие на открито, за да бъдем изрядни документално. Често избраните места имат условия и тежки процедури, за да одобрят провеждане на събитие.

Погрижете се служителите да се впуснат в програмата максимално удобно и спокойно. Няма нужда да им разкривате напълно в какво ще участват, може само да ги насочите какво да облекат, за да не се почувстват неловко. Високи токчета по поляните не е най-стимулиращото преживяване.

„Гладен човек лошо гледа“. Много истина има в тази стара поговорка. Осигурете на колегите си вода и напитки и малки хапки. След и по време на интензивни активности е хубаво да има с какво хората да се подкрепят.

Дори да сте наясно с всички или повечето тънкости е жизненоважно да имате план за действие със срок и разпределяне на задачи. Така ще бъдете сигурни, че организацията е под контрол. Или пък може да намалите стреса, защото имате и други неотложни задачи, като делегирате отговорността по събитието на външен изпълнител. Ето няколко критерии, с които ще изберете перфектния партньор:

Агенцията за събития трябва да има комплексен опит.

Да има опит с корпоративни клиенти.

Да е специализирана в организацията на тиймбилдинг събития, а не общо в събития от всякакъв характер.

Да избягвате тежки обучения, от които хората се изморяват, а вие искате да ги стимулирате.

Тиймбилдинг програмата да бъде инвестиция в ефиктивността на екипа ви. Това могат да ви предложат само агенции…

Времето напредва и активният тиймбилдинг сезон наближава. Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или office@enterevent.bg

А ако искате директно да се „гмурнете в дълбокото” – поискайте индивидуално TOP SECRET  предложение на office@spygames.bg

 

СподелетеTweet

Прочетете още

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

20.05.2024
Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

20.05.2024
Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

20.05.2024
След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа отговарящ за рисковете от ИИ

След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа, отговарящ за рисковете от ИИ

20.05.2024
Мъск стартира интернет услугите Starlink на SpaceX в Индонезия

Мъск стартира интернет услугите Starlink на SpaceX в Индонезия

20.05.2024
Финансирането на рисков капитал в областта на криптовалутите нараства до 2,4 млрд. долара

Финансирането на рисков капитал в областта на криптовалутите нараства до 2,4 млрд. долара

20.05.2024
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори