Как да създадете успешна LinkedIn стратегия за вашия бизнес?
Петър Дяксов е управляващ съдружник в Дигитална агенция SEOMAX. Професионално се занимава с онлайн търговия от 2009 година и дигитален...
Петър Дяксов е управляващ съдружник в Дигитална агенция SEOMAX. Професионално се занимава с онлайн търговия от 2009 година и дигитален...
Отговорът не е просто „Да“. Отговорът е „Да, и не е скъпо!“ Как TEDxKatowice постигат 88% CTR и разпродават събитието...
Ивелина Николаева е търговски мениджър на Матраци “Mattro”. Компанията е повече от 10 години на пазара с матраци и разполага...
Станислава Павлова има повече от 17 г. опит в сферата на фармацията и козметиката. През 2020 г. създава SHIMANI Smart...
Отговор потърсихме от Димитър Иванов - маркетинг мениджър и специалист в сферата на дигиталната популяризация и реклама с дългогодишен опит...
Илия, завършил Софийски университет “Св. Св. Климент Охридски”, специалност Социология, с над 30-годишен международен опит в сферата на търговията, логистиката,...
Когато разходите за реклама намаляват в националните икономики и на планетата като цяло, тя предвидимо поевтинява. Ниското търсене диктува по-гъвкаво...
BTL промоциите с възможни печалби за потребителя могат значително да увеличат продажбите, ако за участие в промоцията бъде избран правилният...
Същност на маркетинговите акции. Маркетинговите акции са един вид събитие или комплекс от събития, които се провеждат в компанията с...