• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Мениджър

Кой е вашият доктор на съня ?!

Редактор От Редактор
15.12.2021
В ИТ Мениджър, Маркетингови акции
Време за четене: 1 минута
A A
0
mattro ditech 2
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Ивелина Николаева е търговски мениджър на Матраци “Mattro”. Компанията е повече от 10 години на пазара с матраци и разполага със 7 представителни магазина в големите градове в страната и водещ онлайн магазин за матраци.

mattro ditech 3

Кога започва историята на бранда MATTRO и каква е философията на компанията?

Компанията ни е повече от 10 години на пазара. Мисията ни е да предложим на всеки човек пълноценна почивка и качествен сън. За нас е важно да осигурим достъпен лукс на всеки – качествени матраци, изработени с първокласни материали, на достъпни цени. Покупката на качествен матрак и продукти за сън е инвестиция в добро здраве и мисля, че все повече хора осъзнават този факт.

Как се промени бизнесът с матраци през годините?

Първата голяма промяна се отнася до нагласата и поведението на клиентите. Все повече хора осъзнават значението на добрия сън за живота им. Преди клиентите идваха и казваха, че имат ограничен бюджет при покупката на матрак. Сега са склонни да отделят повече средства, заявяват, че искат да спят добре, търсят съвет как да изберат подходящия матрак.

Втората промяна се отнася до репутацията и доверието към марката – клиенти ни са много доволни от нашите продукти, те ни препоръчват на свои близки и познати. И това е най-добрата реклама. На пазара за сън Mattro се превърна в синоним на качество, клиентите ни търсят заради добрите продукти. Другата промяна е по отношение на предварителното проучване – през последните години се информират за продукта, марката, вида матрак, който търсят. Обръщаме голямо внимание на качественото съдържание в сайта ни. По този начин хората могат предварително да изберат подходящия матрак, да направят информиран избор.

Пазаруват ли българите матраци онлайн?

Все повече българи пазаруват продукти за сън онлайн. Изолацията допълнително допринесе за ръст на електронната търговия в нашия сектор. Всъщност, ръстът в индустрията е малко над 3 %. Значителното увеличението е именно в онлайн търговията, тъй като хората си дадоха сметка, че могат да заменят обиколката под магазини с онлайн пазаруване, а и електронната търговия безспорно спестява време и усилия.

Колко е важен дигиталният маркетинг за Вашия тип бизнес?

Изключително важен – ние трябва да сме в постоянна комуникация с нашите настоящи и бъдещи клиенти, с хората, които имат проблеми със съня; с хора, които имат здравословни проблеми, вследствие на некачествен и непълноценен сън – за нас е много важно продуктите ни да стигнат до тях, да ги информираме за предимствата на нашите материали, да им помогнем да направят информиран избор при покупката на такъв тип продукти. От друга страна – ние имаме нужда от обратна връзка, за да подобрим услугата, която предлагаме. Важен е постоянният диалог, а той е немислим без дигиталния маркетинг.

Как се отрази пандемията на Вашата компания?

На фона на свитото потребление в различни бизнес ниши, производителите и търговците на матраци и продукти за сън отбелязваме ръст на продажбите по време на пандемията. Отдавам това на няколко фактора – от една страна много хора останаха затворени по домовете си, заради изолацията. Включително, много семейства работеха и работят от домовете си. И е логично те да инвестират в стоки, които да осигурят уют и комфорт в къщите им. Нов матрак, възглавница или цяло легло със сигурност подпомагат приятното прекарване на повече часове у дома. Още повече, че тези продукти могат да бъдат доставени до входната врата, без да се налага посещение в магазин. Ние, например, предлагаме безплатна доставка до всяко кътче в страната.

От друга страна, стресът, породен от пандемията, съчетан с намалената физическа активност, допринесоха за влошеното качество на съня на много хора – често събуждане, трудно заспиване, проблеми с опорно-двигателния апарат… В желанието си да се справят с тези неприятни проблеми, потребителите насочиха вниманието си към продукти, които да им помогнат да повишат качеството си на сън и физическото си здраве – матраци, топ матраци, възглавници.

Какви са тенденциите при пазара на матраци?

Налице е нова технологията при производството на някои нови модели матраци, която позволява сами да определяте твърдостта на страната, на която спите. Това е възможно, благодарение на различни слоеве, които потребителят сам може да подрежда, в зависимост от индивидуалните си нужди. По този начин даваме възможност на двойките да персонализират своята страна на един матрак.

Нарастват инвестициите в разработването на екологично чисти матраци от естествени и достъпни материали. Хората стават все по-взискателни към материалите, които се използват при производството на продукти за сън и как те влияят върху здравето им.

Освен това охлаждащите гелове и тъкани, използвани в съвременните матраци, карат повече потребители да се спират именно на тези продукти. Тези матраци премахват топлината и предлагат по-добра поддръжка и комфорт, което е важно за повечето хора.

Иновации – това е думата, с която мога да обобщя тенденциите при производството на матраци.

mattro ditech 1

Бъдещето на Е-търговията през Вашите очи?

В краткосрочен план – виждам развитие по посока все по-добро потребителско изживяване – по-добро описание на продуктите, повишено качество на снимките, повече и по-качествено видео съдържание, гъвкавост при методите за плащане, политики за връщане, доставка, гаранционен срок и т.н. Това е процес, който вече е започнал – мисля, че добрите онлайн магазини отдавна са дефинирали проблемите и възможностите за подобряване на услугата. Това, което трябва да направят онлайн търговците, е да инвестират в управление, администриране на процесите, управление на поръчки, комуникация с клиенти.

Трябва да се влагат ежедневни усилия за спечелването на всеки един клиент във все по-конкурентната среда.

Виртуалната реалност също ще навлиза все повече в онлайн търговията – тя дава възможност на клиентите да преживеят интерактивно пазаруване, съобразено с техните нужди и очаквания.

Едно е сигурно – потребителите само ще спечелят от развитието на електронната търговия.

МАТРАЦИ на ТОП ЦЕНИ за всички модели и размери от Mattro.net

 

СподелетеTweet

Прочетете още

Keyword Match Type, или как да достигнем до нашите клиенти по-лесно в 21. Век? - ЧАСТ 1

Keyword Match Type, или как да достигнем до нашите клиенти по-лесно в 21. Век? – ЧАСТ 1

23.11.2023
Революционизирана логистика: AI иновации в спедициите

Революционизирана логистика: AI иновации в спедициите

21.11.2023
Защо да включим SMS и Viber в рекламната си стратегия?

Защо да включим SMS и Viber в рекламната си стратегия?

17.11.2023
erp systems ditech.bg

Защо да изберете облачно ERP решение за управление на вашия бизнес?

13.11.2023
LinkedIn Analytics, или как да счупим алгоритъма?

LinkedIn Analytics, или как да счупим алгоритъма?

09.11.2023
AI инструменти за превод срещу професионални преводачи

AI инструменти за превод срещу професионални преводачи

23.10.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

4 интересни приложения на изкуствения интелект

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Дигиталните технологии днес

Няма изцяло защитен бизнес, но има по-малко рисков

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

Смарт технологиите, които превземат ежедневието ни

Киберсигурността – новата класическа наука

Последни публикации

ЕС започва да уточнява подробностите по приетия Закон за изкуствения интелект

ЕС започва да уточнява подробностите по приетия Закон за изкуствения интелект

12.12.2023
Huawei планира строежа на своя първи завод в Европа

Huawei планира строежа на своя първи завод в Европа

12.12.2023
Европейският стартъп Mistral AI привлече 385 млн. евро инвестиции

Европейският стартъп Mistral AI привлече 385 млн. евро инвестиции

12.12.2023

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори