Българският бранд MATTRO, един от най-големите търговци с продукти за сън у нас, въвежда първия в страната AI консултант за избор на подходящ матрак. Това е част от стратегията за успешно развитие на компанията, която не просто предлага продукти на повече от 25 бранда, но и свои собствени патентовани модели матраци.
Планирано е иновативната система “Доктор на съня” да бъде налична от юни в търговската мрежа на бранда, а месец по-късно тя ще бъде достъпна и онлайн на MATTRO.NET.
„Доктор на съня“ използва алгоритми, базирани на изкуствен интелект, които симулират консултация със специалист по съня. Чрез поредица от интуитивни въпроси за здравословните особености, позицията на сън, навиците и личните предпочитания на клиента, системата генерира персонализирана препоръка за матрак, съобразена с индивидуалните нужди на клиента. Алгоритмите на използваната AI технология се основават на голямо количество данни от научни проучвания за съня и спецификите на различните видове матраци. По този начин клиентът получава надежден съвет, доближаващ се максимално до професионална препоръка от специалист.
“Пазарът на матраци предлага огромно разнообразие от модели, брандове и различни материали. Знаем, че е трудно човек да се ориентира в това изобилие. Затова използвахме силата на новите технологии и създадохме “Доктор на съня”, който дава на клиентите изцяло персонализирани решения. С това изборът на матрак става по-бърз и лесен отвсякога”, споделя Христо Чаков, основател и управител на MATTRO.
С въвеждането на „Доктор на съня“, MATTRO затвърждава позицията си като един от най-иновативните брандове в сектора, комбинирайки дигитални технологии с 25-годишен опит в производството и търговията с продукти за сън. Първият онлайн мултибранд портал за продукти за сън в България е създаден през 2010 г., а днес разполага с 14 физически обекта в цялата страна, като до 2026 г. е планирано броят им да достигне 20. Със своя богат асортимент от качествени продукти за сън и внедряване на иновативни технологии, MATTRO не спира да се развива както в България, така и на международните пазари. Чрез глобална партньорска програма, брандът стартира успешно своята дейност в Румъния с реализиран оборот от близо 2 млн. лв. за 2024 г. Стратегията на MATTRO включва още Гърция, Северна Македония, Сърбия и Западна Европа.