В изявлението на WeChat се посочва, че потребителите ще имат възможност да купуват продукти на Apple, включително iPhone, iPad и Mac от магазина.
Този ход на Apple е предприет в момент, когато китайските потребители все повече се обръщат към платформите на социалните медии, като например WeChat, Douyin на ByteDance, китайската версия на TikTok.
Освен собствените си магазини и уебсайтове, Apple вече има собствен магазин и на онлайн пазара Tmall на Alibaba Group. През месец май Apple за първи път се опита да рекламира продуктите си в Китай чрез лайв стрийм.
Продажбите на смартфони в Китай през първото тримесечие са намалели с 5% на годишна база. Това е най-ниският процент за първото тримесечие в страната от 2014г. насам, показват данни на Counterpoint Research.
Въпреки това, през тримесечието Apple регистрира 19,9% от китайския пазар на смартфони – най-големият от 2014г. насам, като увеличи продажбите си с 6% на годишна база в условията на намаляващ пазар, твърди изследователската фирма.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ... Threads изпревари ChatGPT и надхвърли 100 милиона потребители Защо точно в понеделник е най-вероятно да станем жертва на фишинг атака? Роботите ни заявяват – няма да ни изместят от работните места









