• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Компании Компании

ЕС ЕН ЕЙ Пеймънтс – защо търговците ги предпочитат?

Редактор От Редактор
01.12.2023
В Компании, Електронна търговия
Време за четене: 1 минути
A A
0
ЕС ЕН ЕЙ Пеймънтс - защо търговците ги предпочитат?
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

EС ЕН ЕЙ Пеймънтс е една от водещите финтех компании в България. От почти десетилетие фирмата предоставя на клиентите си високотехнологични решения в сферата на онлайн разплащанията. Но какво прави технологията им толкова търсена и защо търговците избират да работят именно с тях, разказва Сергей Пеков, единият от собствениците на компанията.

В момента на българския пазар застъпиха фирми, които предлагат цялостни решения за онлайн търговците – с включена изработка на магазин, маркетинг и т.н. Как вашето решение ги конкурира?

Подобни комбинирани решения гонят по-скоро количество клиенти, с липса на опит, докато ние държим да наблегнем на качеството и на индивидуалния подход. За един стартиращ бизнес наистина е удобно да кандидатства при платежен партньор, който ще му осигури всичко – от разработка на онлайн магазин, през готова интеграция с българска банка, до евентуално дори счетоводни услуги. Но истината е, че огромен процент от тези бизнеси не просъществуват във времето. Търговците с опит, а дори и тези без, които обаче са с дългосрочни намерения, имат определена идея, както за уебсайта си, така и за начина, по който искат да изглежда платежната им страница, и не са съгласни да получат каквото и да е. За тях “bulk” решенията не работят. И там идваме ние.

Как вашето решение набляга на качеството?

През годините многократно сме повтаряли, че нашата платежна страницата е най-добрата, която се предлага на българския пазар. Първо, ние даваме възможност на търговеца сам да избере как да изглежда тя, според собствените му виждания. Второ, неговите клиенти никога не напускат сайта му, не са препращани към други страници и през целия платежен процес виждат единствено домейна на търговеца, от който са инициирали покупката. Това увеличава конверсията, тъй като често се наблюдава занижена такава, вследствие на отказали се клиенти, които не са сигурни на кого плащат. Трето, полетата със задължителните данни, събирани от крайните клиенти, също се определят от търговеца. 

По този начин не се ли изисква много работа от страна на търговеца, за да я имплементира на сайта си?

Напротив, дори клиенти, които не разполагат с екип от девелопъри, могат да завършат интеграцията в рамките на по-малко от ден. Процесът е изключително улеснен, като на сайта на търговеца се имплементира платежен панел, в който крайните клиенти ще въвеждат данните на своите карти. Нашият екип разбира се е на разположение, в случай че търговците имат нужда от помощ за интеграцията, но до необходимост от такава се стига много рядко.  

Казвате, че интеграцията отнема ден, а колко време отнема целият процес за търговците – от кандидатстването за акаунт при вас, до приемане на първите транзакции?

Зависи от самите търговци. Ако те ни предоставят нужните документи навреме, целият процес отнема около десет дни. Стъпките са следните – клиентът кандидатства при нас, уточняваме какво точно иска и какви са целите на бизнеса му. Следва изготвяне на оферта и представяне на бизнеса на партньор от нашата банкова мрежа. След одобрение и от тяхна страна пристъпваме към подписване на договор и интеграция. Случвало се е банките ни да зададат уточняващи въпроси относно бизнеса или документите, както и да поискат нещо в допълнение. Но при навременна реакция от страна на търговците, това не забавя процеса.

А банките, с които работите, откъде са?

Банковата ни мрежа е част от VISA Европа, така че всички банки, с които работим, са европейски. Те са лицензирани от VISA и Mastercard за приемане на картови разплащания с търговци, част от мрежата на VISA Европа, в това число и България. Самите плащания обаче могат да са инициирани от клиенти в целия свят, тоест няма ограничение за това от коя държава ще са крайните клиенти на търговците.

Продължавате ли комуникацията си с клиентите след като започнат да приемат онлайн разплащания?

Нашите услуги далеч не приключват с интеграцията на клиента. Със стартирането на транзакциите започва и мониторинг от наша страна за евентуални измами и технически проблеми. Случвало се е ние да информираме клиентите си, че има софтуерен проблем при тях, преди те самите да  го установят – само по наблюдение на транзакциите. Редовно обсъждаме с клиентите си прилагането на различни инструменти за менажиране на риска, извършваме периодичен мониторинг и на сайтовете им. Добрата бизнес връзка, която изграждаме с клиентите си и фактът, че те често се съветват с нас относно промени в бизнеса си, е голяма гордост за нас.  

И разбира се, няма как да не попитаме за цената на услугите ви?

Цените при нас са абсолютно стандартни за индустрията – всяка транзакция се таксува с процент и твърда сума, които зависят от няколко неща – страните, които клиентът ни таргетира, например интерконтиненталните транзакции се таксуват по-скъпо от европейските от VISA и Mastercard; валутата, обемът транзакции, типа бизнес и др. Всичко това се взима предвид при изготвянето на оферта и се съгласува с клиента преди да се продължи с одобрение от банките. Не харесваме подхода, при който някаква такса се скрива от клиента или се обявява накрая. 

Имате ли ограничения за типа бизнеси, които приемате?

Единственото ограничение е бизнесът, който кандидатства при нас, да отговаря на всички законови изисквания. Иначе можем да предложим акаунт както на по-ниско рискови бизнеси като продажби на книги, играчки, дрехи, стоки за дома, така и по-високо рискови като например търговия с валута или криптовалута. Също доставчиците и на услуги могат се свържат с нас за акаунт за онлайн разплащания – като например фитнес треньори, които изготвят диетични режими, организатори на събития и др. Разнообразието наистина е голямо и всеки с легален бизнес е добре дошъл да се свърже с нас за първоначална оценка и оферта.

Какви други услуги можете да предложите на клиентите си?

Токенизацията на картовите данни е любима на търговците ни функционалност, защото е разработена за онези техни клиенти, които пазаруват повече от веднъж на сайта им. Чрез нея при последващи покупки картодържателят трябва единствено да натисне бутона “Купи” , вместо да въвежда наново номера на картата си, дата на изтичане и прочее. 

Също така имаме и най-различни инструменти за менажиране на риска и мониторинг в реално време. Това са 3D secure, ограничение на брой транзакции (например на база карта или имейл за определен период от време, т нар. velocity checks), блокиране на дадени държави, и много други, които ни дават възможност да защитаваме клиентите си от измами. 

Гейтуеят ни дава възможност на търговците да изготвят и най-различни отчети за дейността си, както и да предоставят различен достъп на служителите. Най-често с достъп до най-много данни са счетоводителите, което не важи за останалите.

И не на последно място гейтуеят ни има богат набор от плъгини ( WooCommerce, Opencart, Magentо и др.) , SDK и библиотеки (Phyton, Limelight), които могат лесно да се имплементират.

Какво представлява програма ви за риселъри?

Всеки, който има познат, приятел или пък клиент, търсещ акаунт за онлайн разплащания, може да ни го представи, като при одобрение и успешен старт, той всеки месец ще получава процент от печалбата. Имаме риселъри, които работят друго, но си изкарват допълнителни доходи с това, както и такива, които се посвещават изцяло на риселърския бизнес, тъй като може да бъде доста доходоносен.

СподелетеTweet

Прочетете още

bes angel angelov

Как да привлечем финансиране и да изградим печеливш eCommerce бизнес – интервю с Ангел Х. Ангелов

14.03.2025
bes europe

Електронната търговия в Европа бележи €958 млрд. приходи през 2024 г., прогнозата е за 12% ръст на сектора в Източна Европа

26.02.2025
Българска ИТ компания стана партньор на белгийския гигант Odoo S.A.

Българска ИТ компания стана партньор на белгийския гигант Odoo S.A.

18.06.2024
Водеща сделка в eCommerce сектора: GombaShop с нови партньори

Водеща сделка в eCommerce сектора: GombaShop с нови партньори

13.06.2024
Индонезия дава зелена светлина на TikTok за електронна търговия

Индонезия дава зелена светлина на TikTok за електронна търговия

30.11.2023
Amazon с рекордни продажби на стоки втора употреба в Европа

Amazon с рекордни продажби на стоки втора употреба в Европа

30.11.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

connect card interview Preslav Bobev Viktor Stoikoski

Карта без аналог в света: Connect CARD осигурява достъп до ключови бизнес форуми не само у нас, а и в чужбина

10.10.2025
Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори