Американският технологичен гигант Google ще интегрира своя модел с изкуствен интелект Gemini в наличен продукт за рекламодатели, за да предложи усъвършенствани AI възможности на голяма част от клиентите си.
Интеграцията е част от продължаващите усилия на Google да внедри генеративен изкуствен интелект, който може да създава разговорен текст и реалистични изображения, в повече части от своите услуги. В средата на работната седмица (21 февруари) от Google съобщиха, че ще внедрят Gemini в корпоративните инструменти, които предлагат на бизнеса.
Според Google Gemini ще подобри продукт, наречен Performance Max, който автоматично намира най-добро позициониране на рекламите на бранда сред услугите на Google, включително имейл, търсачката ѝ и YouTube.
През месец ноември Google въведе инструменти с изкуствен интелект в Performance Max за създаване на изображения и текст за реклами, като например описания на продуктите на дадена марка.
С помощта на Gemini марките вече ще могат да генерират по-дълги заглавия за реклами, за да привличат вниманието на потребителите. Заглавията могат да достигнат до 90 знака в сравнение с 30 знака преди.
Google посочи, че нейният инструмент за генериране на изображения за рекламодатели също ще бъде подобрен с AI модел, наречен Imagen 2. Това ще даде на марките нова възможност за създаване на изображения, които включват хора.
Например, една фирма за цветя може да генерира снимка на човек, който подрежда букет цветя за секунди, коментира Брендън Крахам, вицепрезидент на глобалните рекламни решения за търсене и търговия в Google.
Инструментът ще включва мерки за безопасност, за да се предотврати създаването на изображения с известни хора, включително знаменитости и други обществени фигури, или изображения, които отразяват насилие или незаконни дейности, заявиха от Google.
Докато генеративният изкуствен интелект преживява бум в технологичната индустрия, това засилва страховете, че съдържанието може да се използва за подвеждане на хората или да доведе до дълбоко фалшифицирани изображения на реални хора.
Снимките, създадени от AI, ще имат воден знак, за да бъдат идентифицирани като нералистични изображения, посочва още Google.









