• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Компании

Класическия офис ще отстъпва място на хибридните работни пространства

Редактор От Редактор
15.12.2021
В ИТ Компании, Кариера
Време за четене: 1 минути
A A
0
nsr ditech 2
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Тодор Терзиев основател и управител на NSR HR & Consulting. Занимава се с консултантска дейност и подбор на персонал. Помогнал е на повече от 3000 човека да намерят своята нова, по-добра работа. Тодор Терзиев е и официално сертифициран треньор, ментор и говорител на Зиг Зиглар корпорация.

nsr ditech 1

Има ли неудобни въпроси по време на интервю за работа?

Да. Интервюто за работа не е разпит и личните въпроси, които не са свързани пряко с естеството на работа, са неетични. Интервюто е двустранен процес, в който взаимното уважение е на първо място.

Кой е основният съвет, който бихте дали на човек, който ще се явява на интервю за работа?

Да бъде подготвен. Да се е запознал с дейността на компанията, с основните трудови характеристики на позицията, за която кандидатства. Да задава въпроси.
Въпросите са полезни и за двете страни, демонстрират интерес към това, което се случва в компанията, а и са най-нормален стремеж да получиш допълнителна информация. Задаването на въпроси дава възможност на кандидата да разбере дали това е правилното място за него. Въпроси със сигурност ще се породят, ако слуша внимателно какво се говори по време на интервюто.

Какви са предимствата и недостатъците на видео интервюто за работа?

Със сигурност спестява време – може да се проведе навсякъде и отвсякъде; времето, изгубено в придвижване се спестява. Може би най-ценният позитив за компаниите за подбор на персонал е фактът, че видео интервюто остава – можем да го гледаме отново, да го изпратим на заинтересованите страни за оценка, анализ и подбор. Видео интервютата могат да се използват и за обучение на персонала по темата за работа и управление на интервюта.

Негативите са свързани с техническите проблеми от една страна – всеки, който е използвал програми за видео разговори, знае, че има моменти, в които си зависим от странични фактори – лошо качество на връзката, прекъсване, насичане, което е пречка при подбор на хора.
За кандидати, които не са свикнали с видео интервю, това може да бъде нож с две остриета. Личният контакт все още остава предпочитан от голям процент от хората – както работодатели, така и търсещи работа.

Какво трябва да правят компаниите в социалните мрежи, за да станат атрактивни за потенциални служители? Можете ли да дадете съвети за успешен employer branding?

Краткият ми отговор се състои от 3 думи: честност, човечност и автентичност. Пълно е с наръчници как да се държим в социалните мрежи, но не бива да забравяме, че за да изградим доверие и да ни припознават качествени хора, трябва да се придържаме към горните 3 правила.

Ако трябва да съм по-конкретен – Вие и Вашите служители трябва да излъчвате общи послания в социалните мрежи, да обяснявате идеите си по сходен начин, да споделяте еднакви ценности, да демонстрирате едно и също поведение, да имате общи цели и общи критерии за успех и професионализъм. Всичко това да не е „за пред хората“ в социалните мрежи, а да е честно, човешко и автентично усещане за общност и сплотеност.

Как се промени бизнеса Ви в условията на пандемия?

Всеки бизнес преживя сътресения с настъпването на пандемията. Разбира се, от първостепенно значение беше и е да опазим здравето – нашето и на хората, с които работим. NSR като компания за подбор на персонал трябваше да дава адекватни отговори и да взима бърза решения в абсолютно непредвидима среда, да се адаптираме бързо, да реорганизираме режима си на работа. Наложи ни се да ангажираме, мотивираме и намираме хора в изцяло онлайн среда. Всичко това трябваше да се случи много бързо и насред екстремни условия, за които никой не беше подготвен.

Кога създадохте NSR и каква е мисията Ви?

Създадох NSR през 2015 година с една основна цел – да развиваме политика на корпоративна социална отговорност като начин за развитие и успех на бизнеса. Основах моята компания и посветих силите си да откриваме уменията, целите, желанията, възможностите както на отделните личности, така и на бизнеса. Полагаме всички усилия за развиване, подобряване и постигане на по-добро и балансирано съществуване. И съм щастлив и горд с всичко, което аз и екипът ми постигнахме – помогнахме на повече от 3000 души да намерят своята нова и по-добра работа. Работили сме с множество компании, както чужди така и български, в проекти, свързани с подобряване на обществения имидж, производствените мощности и меките умения на служителите в тях. Професионалното развитие и удовлетвореността от работа са основни фактори за подобряване качеството на живота на всеки човек, така че мисля, че всеки ден постигаме основната си мисия – да правим света и, в частност България, по-добро място за живеене. Да бъдем част от развитието, а не да сме пасивни, недоволни наблюдатели на заобикалящата ни реалност.

Работното място на бъдещето през вашите очи?

Виждам бъдеще с повече гъвкавост и повече хибридни работни места. Много компании, където естеството на работа позволява, ще приложат т.нар. „хоум офис“ като дългосрочно решение. Други ще дадат възможност на служителите си да се върнат в офис, но да не са там всеки ден. С отдалечената работа идва промяна и в работната културата. Със сигурност, ще бъдат необходими нови практики за изграждане на ангажираност и мотивация при изцяло или частично дистанционна заетост.

Кои са тенденциите на пазара за човешки ресурси, които следите с най-голям интерес?

Пак ще употребя думата „гъвкавост“ – тенденция, която ще се засилва, както по отношение на работното място, така и по отношение на работното време. Свидетели сме на много примери в това отношение – отдалечената заетост, работата от къщи, темата за въвеждането на 4-дневна работна седмица, която е на дневен ред в редица държави.
Мисля, че класическият офис, такъв, какъвто го познавахме, с работно време от 9 до 5 ще, все повече ще отстъпва място на хибридните работни пространства и заетост.

Бизнесът, който избира професионализмът пред задължителното ходене в офис и производителността пред фиксираното работно време със сигурно ще има успех.

Агенция за подбор на персонал и фирмени консултации от NSR.BG

СподелетеTweet

Прочетете още

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
ditech

Наближава крайният срок за участие в конкурса „Иновативно предприятие на годината 2024“

07.10.2024
Българска ИТ компания стана партньор на белгийския гигант Odoo S.A.

Българска ИТ компания стана партньор на белгийския гигант Odoo S.A.

18.06.2024
Водеща сделка в eCommerce сектора: GombaShop с нови партньори

Водеща сделка в eCommerce сектора: GombaShop с нови партньори

13.06.2024
SPG u ORBIS Digital Services обединяват сили, за да завладеят дигиталния свят!

SPG u ORBIS Digital Services обединяват сили, за да завладеят дигиталния свят!

30.05.2024
Retargeting Biz: Десетилетие на иновативен маркетинг в електронната търговия

Retargeting Biz: Десетилетие на иновативен маркетинг в електронната търговия

11.12.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори