Потребителите на Snapchat вече ще могат да пазаруват продукти включени в списъка на компанията за електронна търговия директно от реклами в приложението. Това съобщи говорител на компанията в понеделник.
Споразумението, за което не се споделя много информация, прилича на рекламното партньорство, обявено миналата седмица между Amazon и Meta Platforms, което позволява на хората да купуват продукти чрез реклами на Amazon в Instagram и Facebook, без да напускат тези приложения.
Базираното в Сиатъл дружество обяви в изявление изпратено по имейл, че клиентите ще могат да пазаруват директно от рекламите на Amazon в Snapchat, както и да се регистрират, без да напускат приложението на социалната медия.
Потенциалните клиенти също така ще виждат в реално време цени, възможности за достъп до услугата Prime, прогнози за доставка и подробности за продукта в избрани реклами на стоки на Amazon в Snapchat като част от новото изживяване, добави още компанията.
Сделките с Meta и Snap идват в момент, когато гигантът в електронната търговия се стреми да увеличи предлагането на продукти чрез приложенията на социалните медии.
Тази сделка ще бъде стимул и за Snap, която отчете по-добри от очакваните приходи и ръст на потребителите за последните три месеца. Тези резултатите са знак, че рекламодателите се връщат към по-малките платформи като Snapchat.









