• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Компании

“СЛОЖИ ОФИСА В ДЖОБА СИ!”

Мими Петрова От Мими Петрова
05.10.2022
В ИТ Компании, ИТ Новини, Компании
Време за четене: 1 минути
A A
0
yettel ditech media
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Пpилoжeниeтo Digital Office e разработка изцяло на Yettel България. Създадено е преди около 5 години с няколко базови функции, насочени към дигитализирането на административните процеси първоначално само в телекома. С течение на времето и с усъвършенстването му инструментът става подходящ и за други компании. За предимствата на продукта разговаряме със Стефан Димитров, мениджър на дигитални продажби и маркетинг, в Yettel.

Разкажете как се роди идеята за приложението Digital Office и как се разви то във времето?

Основната цел за създаването на Digital Office бе да оптимизира и дигитализира вътрешните процеси в голяма компания като нашата. Продуктът представлява мобилно приложение, което дава възможност за много бърза комуникация с всички служители в една компания. В Yettel над 95% от служителите ни го ползват като основен комуникационен канал. Това е мястото, откъдето се информираме за нови неща, лecнo комуникираме с колегите и същевременно aдминиcтpaтивните пpoцecи са максимално облекчени, cъчeтaвaйĸи ги c yдoбcтвoтo да ги yпpaвляваме c няĸoлĸo клика от телефона в джоба ни. Така се роди и слоганът “Сложи офиса в джоба си”.

Погледнато на макрониво, пpeдизвиĸaтeлcтвaтa пpeд бизнeca като цяло cтaвaт вce пoвeчe, нo дигитализацията е пътят и начинът зa oптимизaция нa paбoтните пpoцecи. Именно тaĸoвa peшeниe дава Dіgіtаl Оffісе, ĸато cъздaвa ycлoвия зa подобряване на вътрешните комуникации и намаляване на административната тежест.

Какви са най-предпочитаните от служителите и от бизнеса функционалности на приложението Digital Office?

Основните функционалности, които предлагаме на нашите бизнес клиенти, са достъпни в различни модули, които адресират конкретни нужди в живота в дадена компания.

Модул “Новини” е най-харесваният от служителите, защото е един от начините да ангажираме хората с корпоративния живот. В него се споделят новини за събитията, случващи се в компанията. Модул “Контакти” е също много полезен, тъй като големите компании по много структуриран и лесен начин могат да намират информация в кой отдел работи даден служител, с какво се занимава, на кой телефон и имейл е достъпен. Вместо информацията да се търси в Excel таблица или подобни системи, приложението лесно предоставя нужния контакт. Модул “Оферти” също много се ползва. В големите компании има преференции за служителите, информация за отстъпки в различни бизнес компании в България, така че всеки служител може да влезе в модула и преди да отиде в даден магазин, да провери дали като служител би ползвал отстъпка там.

През модул “Събития” служителите могат да следят и да се записват за събития в компанията.

Има още много и различни модули – “Оферти”, “Анкети”, “Процедури”, които помагат на клиентите да оптимизират вътрешните си процеси, каквато е и целта на едно такова приложение, и наистина да влязат в дигиталните процеси и бизнес. Нашият опит ни показа, че това приложение става основен инструмент за всеки служител в компанията, който дава бърза, лесна, двупосочна връзка с всички служители, когато са хоум офис или има екипи на различни локации.

Какво е най-новото, което предлага Digital Office?

Последната ни разработка като функционалност е “Електронен подпис в Digital Office”. Този модул наистина дигитализира изцяло вътрешния процес за подписване на важни документи между работодател и служител, това се извършва изключително и само в приложението. Решението за подписване в Digital Office дава възможност за заместване на традиционния процес по връчване и подписване на документи на хартиен носител, като дигитализира и улеснява тяхното изпращане, получаване и подписване. Чрез Digital Office служителите могат да получават и подписват дори документи, които представляват част от трудовото им досие, тоест наистина се решава проблемът с разнасянето на хартиени копия или нуждата служителят специално да дойде в офиса, за да получи или подпише даден документ.

Например, когато трябва да се наеме нов служител и да се подпише договор с него, това може да се извърши през дигиталния офис. Връчването и електронният подпис чрез Digital Office са разработени в съответствие с изисквания на законодателството, а работодателят и служителят получават електронни екземпляри от връчените и подписани документи. Всичко се случва много бързо и лесно и в дигитална среда, което пести време на компанията.

Скоро ще предложим и услугата Отчитане на бизнес пътувания. Използвайки мрежовите данни на Yettel, служителите на една компания ще могат да отчитат локацията си по време на командировки.

Какви други предимства дава Digital Office на бизнеса и има ли ограничения за ползването му?

Предлагаме на пазара Digital Office от година и половина. Вече имаме доста го-леми компании, които ползват нашето приложение. Най-подходящо е за средни – с над 50 служители и големи компании, които са с повече служители. Имаме клиенти със 100 служители, имаме и с 3000.

Няма ограничения за ползване на Digital Office – достъпен е както за абонати, така и за не абонати на Yettel.
Предимството този продукт да излиза от нас е, че ние го ползваме за нашите нужди, знаем как приложение-то би работило в голяма компания като нашата, как служителите биха го ползвали и какво им е интересно, така че те наистина да намерят добавената стойност за себе си.

Концепцията е да създаваме пакети от модули според клиента – може да е обикновен, може да има необходимост от интеграция със системите на съответния бизнес според неговите нужди. С всеки клиент работим индивидуално, за да му доставим това, от което има нужда, което би работило за неговия конкретен случай. Например в модула за подписване може да се подписва всичко, което за клиента е важно и специфично за бизнеса му – договори, документи, приемо-предавателни протоколи, фактури и др.

Същевременно ние отговаряме за техническата поддръжка на приложението. Стриктни сме в техническата сигурност и съответствието с европейските и националните изисквания за защита на данните, в това число GDPR. Това особено се цени от клиентите – да имат сигурността, че голяма фирма стои с името си зад това решение.

СподелетеTweet

Прочетете още

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
ditech

Наближава крайният срок за участие в конкурса „Иновативно предприятие на годината 2024“

07.10.2024
Българска ИТ компания стана партньор на белгийския гигант Odoo S.A.

Българска ИТ компания стана партньор на белгийския гигант Odoo S.A.

18.06.2024
Водеща сделка в eCommerce сектора: GombaShop с нови партньори

Водеща сделка в eCommerce сектора: GombaShop с нови партньори

13.06.2024
SPG u ORBIS Digital Services обединяват сили, за да завладеят дигиталния свят!

SPG u ORBIS Digital Services обединяват сили, за да завладеят дигиталния свят!

30.05.2024
Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

20.05.2024
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори