В петък Илон Мъск заяви, че платформата за социални медии X, известна преди като Twitter, скоро ще пусне два нови плана за премиум абонаменти.
„Първото ще бъде на по-ниска цена с всички функции, но без ограничение на рекламите, а второто ще бъде на по-висока цена, но без никакви реклами“, сподели Мъск в публикацията си в X.
Предприемачът не предостави повече подробности за абонаментните планове.
По-рано през тази седмица компанията започна да таксува потребители от Нова Зеландия и Филипините, които тепърва си създават профили в платформата с 1 долар. В уебсайта на X беше обявено, че новорегистрираните потребители, които са се отказали от абонамент, ще могат единствено да преглеждат публикации и видеоклипове, както и да последват акаунти.
Абонаментът „Not A Bot“ има за цел да намали спама, манипулирането на платформата и активността на ботовете.
Откакто през месец октомври 2022г. Мъск пое платформата и започна да прави резки промени, включително масовите уволнения и съкращения на екипите за модериране на съдържанието, предизвика рекламодателите да спрат рекламите си в услугата.
Мъск призна, че платформата е претърпяла спад по отношение на приходите и обвини активистите, че оказват натиск върху рекламодателите.
За да генерира приходи, Мъск започна да начислява 8 долара на месец за абонаментната услуга „blue check“ и се опита да привлече рекламодателите обратно към X с предложения за отстъпки.









