Социалната мрежа X ще започне да наема инженери в Япония, съобщи главният изпълнителен директор Линда Якарино в публикация в четвъртък.
По-рано днес през деня вестник Nikkei съобщи за това, че компанията X, известна преди като Twitter, ще започне да наема инженери през 2024 г. и ще създаде екип за разработване на приложения, който да се занимава с развитието на функциите и рекламните продукти за японския пазар.
Екипът за разработка ще създаде механизъм за нискобюджетни реклами, за да проучи търсенето от страна на малкия и средния бизнес в Япония, се посочва още в статията.
X се опитва да задържи рекламодателите, откакто Илон Мъск придоби компанията през месец октомври 2022 г. В последните седмици компанията се сблъска с нови оттегляния от страна на големите брандове, сред които Apple, Walt Disney и Warner Bros Discovery, заради нарастващите опасения по отношение на антисемитското съдържание.
Мъск е поднесъл „извинение по този въпрос и подробно обяснение“, цитира Nikkei думите на Якарино, като добави, че X ще засили и екипа си в Япония, за да се справи с неподходящото съдържание.









