Потребителите на Instagram и Facebook в Европа ще разполагат с повече възможности за избор на това как да използват услугите на Meta Platforms, за да се съобразят със Закона за цифровите пазари на Европейския съюз, съобщиха от компанията за социални медии в понеделник.
Най-голямата социална мрежа в света е последната, която прави промени, за да се съобрази с изискванията на приетия закон, след като Google представи мерките си за спазване на новите технологични правила на ЕС, които могат да се отразят на приходите на някои компании.
В публикация в блога на Meta се отбелязва, че през следващите няколко седмици потребителите ще получават известия, с които ще бъдат запознати, с опцията за споделяне на информация между услугите на Meta.
Съгласно закона, който всички големи технологични компании, включително Meta, трябва да спазят до 7 март, дружествата са задължени да се отнасят към собствените си услуги и продукти така, както към тези на конкурентите си.
Потребителите на Messenger ще са свободни да избират дали да свържат профила си във Facebook с този в Messenger, или да имат отделни профили за двете услуги.
Meta добави, че потребителите на Instagram и Facebook, които са свързали своите акаунти, ще могат да ги управляват поотделно без да споделят информация между двата профила.
Освен това всички използващи услугите на Meta вече ще имат правото да избират дали да предоставят достъп до информация между профилите си във Facebook и услугите на платформата за игри и Marketplace.









