Компанията за онлайн продажба на бързооборотни стоки Temu, собственост на PDD Group, вероятно ще бъде обект на строги правила на ЕС свързани с онлайн съдържанието. Неотдавна Meta, Google, X на Илон Мъск и TikTok също бяха подложени на тях.
Съгласно Закона на Европейския съюз за цифровите услуги (DSA) компаниите с повече от 45 милиона потребители се определят като много големи онлайн платформи (VLOP) и от тях се изисква да правят повече за борба с незаконното и вредно съдържание, както и с фалшивите продукти на своите платформи.
Temu, която навлезе на пазара на ЕС през април миналата година, посочи, че за шестте месеца, приключващи на 31 март тази година, е имала около 75 млн. средномесечни активни потребители в Европейския съюз, според актуализация на нейния сайт.
Европейската комисия заяви, че е наясно, че броят на потребителите на Temu е надхвърлил определения от DSA праг.
Миналия месец основаната в Китай компания за бърза мода Shein отчете 108 млн. средномесечни активни потребители в блока от 27 държави и сега е в процес на обсъждане с Комисията относно евентуалното ѝ определяне спрямо Закона за цифровите услуги.









