Компанията собственост на Alphabet, Google, съобщи във вторник, че ще съкращава работни места в приложението за навигация Waze, тъй като обединява рекламната система на приложението с технологията Google Ads, без да дава подробности за броя на съкращенията.
Ето какво споделиха от Google, които придобиха Waze през 2013г. за около 1,3 млрд. долара:
„За да създадем по-добро и по-безпроблемно дългосрочно преживяване за рекламодателите на Waze, започнахме да прехвърляме съществуващата рекламна система на Waze към технологията Google Ads. Като част от тази актуализация намалихме броя на длъжностите, фокусирани върху монетизацията на Waze Ads.“
През декември Google обяви, че ще обедини екипите на Waze и Google Maps, за да консолидира процесите, като ги превърне в част от подразделението Google Geo – портфолио от продукти за картографиране на реалния свят, което включва Google Maps, Google Earth и Street View.
Новината беше съобщена за първи път от CNBC по-рано през деня, като беше цитиран имейл от Крис Филипс, който ръководи отдела Geo. Според него Google ще уведоми рекламодателите и партньорите си за този ход в сряда.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ... 42 млрд. долара ще инвестира САЩ в бърз достъп до интернет за всички до 2030г. Японски изследователи създадоха роботизирани ръце, прикрепящи се към човешкото тяло Технологичният сектор в Израел продължава да се сблъсква с предизвикателства и през тази година









