• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Ресурси

5 идеи за увеличаване на трафика на уебсайта

Редактор От Редактор
27.01.2023
В ИТ Ресурси
Време за четене: 2 минути
A A
0
trafik uebsait ditech.bg
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Причини за слабия трафик на сайта ви

Типична ситуация: имате уебсайт с добро съдържание и атрактивен дизайн, но с изключително ниска посещаемост, което не ви радва. Абсолютно сте убедени, че вашият онлайн ресурс може да привлече повече потребители и да увеличи приходите ви.

Възникват няколко въпроса: „Как да увеличим трафика на уебсайта? Кой е виновен за тези ниски показатели?“.

Не бива да търсите виновници и да обвинявате кризата, ниската покупателна способност на потенциалните клиенти и голямата конкуренция на пазара. Струва си да прехвърлите фокуса на контрола върху себе си и да признаете, че само вие сте виновни за тази ситуация. Възможно е да има няколко причини, поради които сайтът ви да не работи както трябва.

Външни причини, поради които потенциалните клиенти не посещават сайта:

  • Никой не знае за ресурса, тъй като той не се появява в първите редове на търсачките при търсене по ключови думи.
  • Откъсът (кратко описание на страницата на сайта) не работи.
  • Проблеми със сървъра: сайтът зарежда бавно или изобщо не отговаря на заявките на потребителите.
  • Търсачката или антивирусната програма предупреждават потребителите за потенциалната заплаха от вирусна атака на сайта.

Вътрешни причини, поради които клиентите не се връщат на сайта:

  • Отблъскващ дизайн.
  • Неудобна мобилна версия или липсваща на такава.
  • Претоварена реклама (анимирани банери, изскачащи прозорци).
  • Безинтересно съдържание с лошо качество.
  • Лоша използваемост на сайта (степен на използваемост, функционалност).
  • Неуспешно оформление, наличие на технически грешки.
  • Липса на интерактивност.

Не можете да предприемете стъпки за увеличаване на трафика на уеб сайта, без да отстраните тези недостатъци. В противен случай рискувате да пропилеете всичките си усилия и ресурси.

trafik uebsait ditech

Ако смятате, че такива тривиални начини като увеличаване на броя на публикациите на ден ще решат проблема ви – грешите. Трябва да се подготвите внимателно, за да се срещнете с целевата си аудитория. В противен случай при първоначално краткосрочно увеличение на трафика ще се сблъскате с нови проблеми:

  • Голям брой отказали се клиенти;
  • Намаляване на времето, прекарано в сайта, и на дълбочината на сърфиране.

Ето защо е важно не само да се лекуват симптомите на болестта на ниския трафик на уебсайта, но и да се премахнат причините за нея.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ...
Кои са 9-те етапа в разработването на интерфейс за уебсайт?
Защо да анализирате вътрешните връзки на страницата
Как работят cookie (бисквитки)?

Как да увеличите трафика на уебсайта ви?

Ако целта ви е да подобрите класирането на уебсайта ви, можете да използвате следните примери, които е много вероятно да бъдат ефективни за вашия случай.

1.Промотиране с връзки

Този метод за увеличаване на трафика на уебсайта има две страни:

  • Някои експерти смятат, че това не работи, тъй като ерата на линковете е отминала.
  • Други пък използват само този метод и купуват линкове в огромни количества, без да се интересуват от тяхното качество.

Не изпадайте в такива крайности, защото истината е по средата. Линковете все още оказват влияние върху популяризирането на сайтовете. Така, според проучвания, първите два сайта имат 38% от линковете на сайтовете от първите 10 места в класацията на търсачките.

Но е добре да имате предвид, че това работи само ако линковете идват от авторитетни източници.

2.Направете видеоклип

Не забравяйте, че съдържанието не е само текст. Разнообразявайте публикациите си с видеоклипове. Направете преглед на нов продукт или услуга. Може би някои от потребителите ви са визуалисти и почитатели на видео съдържанието – именно това е форматът, който работи най-добре за тях.

Освен това имайте предвид, че YouTube е втората по популярност търсачка в света. Видеоклиповете ви не само могат да съберат много гледания, но и да насочат трафика към сайта ви.

Ако трябва да запишете видеоклип в кратък срок, опитайте да направите видео версия на съществуваща публикация. Освен това, ако ключовата дума, за която ще популяризирате видеоклипа си, вече има видео съдържание в търсачката, просто трябва да създадете свое.

Не е необходимо да търсите професионално видео оборудване. Достатъчно е да направите запис от екрана на монитора (скрийнкаст). Този формат е популярен за различни прегледи на компютърни услуги, плъгини и софтуер.

3.Спонсорство

Наблюдавайте форуми, семинари и конференции, където можете да намерите целевата си аудитория. Предложете на организаторите да спонсорирате подобно събитие. В резултат на това участниците в събитието ще разберат за вашата компания, а трафикът към уебсайта ще се увеличи (благодарение на различните отстъпки и други бонуси, които можете да им предложите).

4.Създаване на форум 

Форумът е ефективен инструмент за увеличаване на трафика на уебсайта. Но той ще работи само когато активността в сайта вече е минимална.

forum trafik ditech.bg

Ако имате максимум 10 посетители на ден, е рано да говорите за създаване на форум, защото трябва да има хора, които искат да общуват в него, за да поддържат дискусиите живи. Празният форум само ще отблъсне абонатите.

След като броят на ежедневните посетители на сайта надхвърли 50 души, можете да помислите за създаване на форум: да изберете скриптове и да направите специален поддомейн. Тази опция е по-ефективна от създаването на форум в отделна папка на сайта.

Освен това търсачките са много лоялни към сайтовете с форуми, защото това е знак за тях, че ресурса е качествен и надежден. 

5.Заемайте, а не крадете съдържание

Не е необходимо да създавате напълно уникални публикации, за да увеличите трафика на уебсайта. Курирането на чуждо съдържание често е достатъчно.

Вземете например известния чуждестранен сайт KISSmetrics. Можем да направим публикация с тяхната инфографика с връзка към оригиналния източник. В резултат на това ще получим голям брой харесвания и повторни публикации.

Ако планирате да използвате този метод, имайте предвид:

  • Не позволявайте на други потребители да копират постове изцяло, без да поставят връзки към вашия сайт. Търсачките не харесват такова явно плагиатство.
  • Копирането на снимки и видеоклипове е много по-лесно, тъй като в описанието на снимката или видеоклипа може да се вмъкне връзка към източника.
СподелетеTweet

Прочетете още

qmtwll

Защо е хубаво да включим мрежови кабели офиса?

16.12.2024
Еволюцията на потребителския кредит в дигиталната ера: Как технологичният напредък променя формата на онлайн транзакциите

Еволюцията на потребителския кредит в дигиталната ера: Как технологичният напредък променя формата на онлайн транзакциите

19.12.2023
Как да разберем дали нашите Wago клеми са оригинални?

Как да разберем дали нашите Wago клеми са оригинални?

10.11.2023
ai video generator ditech.bg

Топ 5 на най-добрите AI видео генератори за 2023г.

07.08.2023
Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

27.02.2023
Google Ads: Какво е и как работи?

Google Ads: Какво е и как работи?

15.02.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори