Компании

DoBoxx е комплексно логистично решение за онлайн бизнеса

Интервю със Станислав Димитров, управител на Cargo Planet и Doboxx

DoBoxx е комплексно логистично решение за онлайн бизнеса

Какво представлява компанията DoBoxx и с какво се отличава на пазара?

DoBoxx се роди в съвместно партньорство между Cargo Planet и Румънска логистична компания, за да удовлетвори в максимална степен нуждите на онлайн търговците от фулфилмънт обслужване, доставки до всяка държава в ЕU, обслужване на крайните потребителите на няколко езика (BG, RO, HU, ENG), както и възможност за лесно управление на продажбите в различни маркетплейс платформи.

Cargo Planet има натрупан 15-годишен опит в сферата на логистиката и се радваме на множество доволни клиенти. Те все по-често ни питат дали предлагаме онлайн доставки и трябваше да намерим решение за тях. Затова потърсихме партньор, който да разполага с експертизата в куриерския бизнес и клиентското обслужване.

При създаването на DoBoxx обединихме опита и познанията си в различни сфери на логистиката на два различни, но съседни пазари. Ние допринесохме с опита си в класическата логистика, докато те внесоха своето ноу-хау в куриерските услуги. Така се получи едно цяло, а българският клиент получава премиум обслужване тук и в Румъния.

Какви са предимствата на това трансгранично партньорство?

DoBoxx има локации в България и Румъния, а фактът, че оперираме няколко склада едновременно ни дава възможност да администрираме стоковите наличности много по-ефективно. Можем да обработваме и доставяме поръчките на нашите клиенти в София и Букурещ същия ден, а за останалата част на България и Румъния на следващ. Ангажимент на DoBoxx e да управлява и разпределя складовите наличности, да прелокира стоки, когато и където е необходимо, така че клиентът да получи качествена услуга, максимално бърза доставка при оптимални цени.

Постоянният контакт с крайните клиенти поддържан от нашите консултанти на български, румънски, унгарски и английски подобрява цялостното пре-живяване на клиента при покупката – своевременно се уточняват поръчките, координират се доставките, а при нужда се урежда бързо обратното връщане на продуктите.

Фактът, че складовите операции, доставките и оперативният контакт с клиентите се управлява координирано от екипа на DoBoxx позволява всичко да се случва много лесно за търговеца и клиента, гъвкаво и бързо.

Какво получава онлайн търговецът от DoBoxx?

Обхващаме целия процес и предлагаме цялостно обслужване – от транспорта на стоката, независимо дали от Китай или от някое кътче на България, през складирането и фулфилмънта, до доставката до крайния потребител. За онлайн търговеца остава да мисли за намирането и подбора на продукти, маркетирането им и позиционирането им на пазара, и най-вече за продажбите. Това, което не е фокус на самата продажба – доставката на стоката, съхраняването й, управление на складовите наличности, опаковането й и доставката до крайния клиент може спокойно да ги прехвърли на професионалисти. Така търговецът се концентрира единствено върху това да продава повече, да стане по-ефективен и да не губи време в несвойствени дейности. Естествено, в DoBoxx правим всичко това по един максимално оптимален начин с познатите от Cargo Planet високи професионални стандарти.

Много често стартиращите компании в електронната търговия се колебаят дали имат нужда от подобен партньор. Как ще ги убедите?

В наше лице всеки стартиращ, а и развит онлайн бизнес, ще намери партньор, доказал се през годините на пазара. С нас спокойно може да се разговаря дали това, което онлайн търговецът е създал като процеси, е ефективно. Важно е да се знае, че логистикът има съвсем различен поглед благодарение на натрупания опит. Той може да се използва и процесите да станат още по-добри. Ние даваме на онлайн бизнеса две важни неща, от които има нужда – спокойствие и сигурност, че всяка поръчка ще стигне лесно и максимално бързо до потребителя, както и време и нови възможности, които може да вложи в маркетинга и продажбите, за да бъде много по-успешен.

А с какво можете да сте полезни на развитите онлайн търговци?

Особеното при тях, е че те вече имат изградени процедури. Дали обаче тази процедура е ефективна? Дали няма нещо по-добро? Не трябва да се забравя, че при такъв подход разходите за труд или помещения са фиксирани. Докато ние предлагаме цената да е обвързана с обема на продажби. Друго нещо – клиентите ни получават по-добра цена, благодарение на оптимизираните условия за доставка, които сме организирали. Получават по-висока сигурност, защото ние управляваме професионално казусите, които възникват в ежедневната работа с куриерите – забавяне, щети или липси при доставките.

Вашата услуга има ли допирни точки с продажбите?

DoBoxx е представител за България на румънската иновативна платформа EasySаlеs. Тя автоматизира и прави много лесно за онлайн търговците публикуването на продукти във всички маркетплейс платформи в Румъния – eMag.ro, Vivre.ro, Elefant.ro, CEL.ro, Altex.ro, DealWise.ro и т.н. От едно място те управляват всички свои канали за продажба, като преводите на описанията на продуктите, формирането на цените за всяка платформа, настройките на категориите, актуализирането на складовите наличности са напълно автоматизирани. Работейки с тази платформа търговецът спестява много време по администрацията на различните маркетплейсове и получава много по-големи възможности за увеличение на продажбите.

По този начин, чрез EasySales, ние затваряме процеса на обслужване на клиента, като му даваме възможност да продава повече без да губи ценно време.

Ако трябва да изброите основните предимства на DoBoxx, кои биха били основните?

На практика ние обхващаме всички основни фулфилмънт процеси в онлайн бизнеса.

На първо място – опита в складовата дейност. В Cargo Planet имаме натрупан опит как се съхранява правилно стоката, разполагаме с капацитет да съхраняваме по-големи количества в различни локации. Изключително много държим на сигурността и неслучайно бяхме първата фирма в България, която въведе системата за сигурност във веригата на доставки ISO 28000. През годините сме се утвърдили като компания, в която държим собственикът на стоката да се чувства уверен, че стоката му наистина се съхранява правилно.

На второ място е фактът, че доставяме от 15 години в България, в Румъния, а и от целия свят. Имаме опит в куриерския бизнес.

Третата услуга, без която нито един онлайн бизнес не може да работи, е наличието на контактен център за клиентско обслужване. Можем да прозвъним клиента и уточним адреса за доставка, да поемем рекламации или други дейности, които са договорени с клиента.

Четвъртата, почти незамени-ма услуга, е платформата за автоматизация на продажбите EasySаlеs, чрез която клиентите ни получават неограничени възможности да надграждат бизнеса си и увеличават продажбите без допълнителни усилия и инвестиции.

И не на последно място – можем да предложим други класически логистични услуги, като дългосрочно складиране или подготовка на ритейл пратки.

Уеб сайт: Doboxx.com

Покажи повече

Di Tech

DiTech | Добре дошли в света на дигиталните технологии

Подобни публикации

Back to top button
Close
Close