E-Commerce

ЕС ЕН ЕЙ Пеймънтс, надеждният партньор за вашия онлайн магазин

Сергей Пеков е единият от собствениците на SNA Payments, която от почти 10 години осигурява на онлайн търговците надеждна система за онлайн разплащания. Самият той има 15годишен опит в тази сфера не само като собственик на пеймънт сървис провайдър, но и като завеждащ риск отдела на една от водещите банки във Виза Европа. Преминал е през множество обучения в  областта на интернет разплащанията, включително и такива, организирани от водещите картови асоциации Виза и Мастър Кард.  

Ще ни разкажеш ли повече за това какво точно предлага SNA Payments? 

SNA Payments e провайдър на платежни услуги. Това означава, че ако даден търговец иска да продава продукта или услугата си по интернет, то ние му предоставяме технологията да го направи и да е способен да приема картови (и алтернативни) разплащания. Нашият гейтуей е свързан с мрежа от т.нар. acquiring банки в Европа, които от своя страна са лицензирани от Виза и Мастър кард да приемат такива разплащания.  

С какво вие се различавате от останалите играчи на пазара? 

С три неща – страхотна технология, добри цени, доста конкурентни на фона на останалите фирми на пазара; и с много добър къстъмър съпорт. Нека се спра на всяко едно от тези неща поотделно. Първо, какво представлява технологията ни. Свикнали сме да пазаруваме от сайтове, които, за да платим, ни прехвърлят към втори и трети сайтове, забиват, бавят се, или пък изискват да въвеждаме прекалено много информация. Често се чудим успели ли сме да платим успешно, а понякога се и отказваме да го направим, което води до загуби за търговеца, от чиито сайт пазаруваме. Това, което ние предлагаме на нашите търговци е един панел за плащане, който може да бъде интегриран директно на сайта им, без да нарушава неговия дизайн и без крайният клиент изобщо да напуска самия сайт. В допълнение данните, които се събират от крайния клиент са само базовите. Това осезаемо повишава реализираните покупки.  Относно цените ни – на фона на непрекъснато повишаващите се цени на всичко в последно време, включително и на банковите услуги, ние успяваме да поддържаме доста конкурентни нива все още, което клиентите ни с радост отбелязват. Масово пеймънт сървис провайдърите започнаха не само да повишават базовите си цени, но и да въвеждат нови такси, като такива за разглеждане на нови апликации, такси за изготвяне на отчети и тн, неща, за които ние не таксуваме клиентите си. А колкото до съпорта ни, винаги много сме държали на него. Независимо какъв ден от седмицата е и дали е празник, винаги клиентите ни получават отговор на запитванията си и помощ при решаване на даден казус в рамките на деня. 

Какъв тип бизнеси могат да кандидатстват при вас? 

Всъкакъв тип бизнеси могат да кандидатстват за акаунт при нас, като това може да включва както по-ниско рискови такива като продажби на дрехи, книги, стои за дома, така и по-високо рискови като например търговия с валута или криптовалута. Също доставчиците и на услуги могат се свържат с нас за акаунт за онлайн разплащания – като например фитнес треньори, които изготвят диетични режими, организатори на събития и др. Разнообразието наистина е голямо и всеки с легален бизнес е дбре дошъл да се свърже с нас за първоначална оценка и оферта. Тук е моментът да кажа, че работим не само с бизнеси с натрупан опит, но и със стартиращи такива. Често се случва и клиенти, които са уморени от работата си с други пеймънт провайдъри, които не им отговарят със седмици на запитванията, да дойдат при нас. Както и такива, които просто искат да си подобрят цените.  

След като един такъв търговец се свърже с вас, какво следва оттук нататък? 

Следва изготвяне на оферта и съгласуването ѝ с търговеца.При необходимост провеждаме разговор или среща, за да уточним детайлите. След това се оформя апликацията със съпровождащите документи – за фирмата и тн. Тук също оказваме огромно съдействие на клиентите си, като попълваме апликационната форма за банките вместо тях, което им носи голямо облекчение. Следва разглеждане на бизнеса от банките ни и неговото одобрение. След което получаваме техническите данни от банката за акаунта, клиентът се интегрира и започва да приема плащания.  

Как търговецът получава парите си после? 

Всяко плащане се получава в лицензираната банка, където сме отворили акаунт на търговеца. Банката удържа таксите за акаунта и изплаща останалото по фирмената сметка на търговеца – на седмична и дори на дневна база, в зависимост от уговорката и типа бизнес. Някои клиенти предпочитат седмични плащания, просто защото така е по-лесно за счетоводството им, други предпочитат на дневна база, за да имат по -бързо достъп до парите си. Но това зависи и от типа бизнес, на тези, които са свързани с по-висок риск, банките предпочитат да плащат на седмична база.  

Разкажи ни повече за гейтуея ви, какви функционалности предоставя той? 

Гейтуеят ни e PCI Level 1 сертифициран което не само позволява на клиентите ни да запазват картовите данни като токен, но и ги освобождава от отговорността при боравенето с тези лични данни.  Токенизацията на картовите данни е е любима на търговците ни функционалност, защото е разработена за онези техни клиенти, които пазаруват повече от веднъж на сайта им. Чрез нея при последващи покупки картодържателят трябва единствено да натисне бутона Купи , вместо да въвежда наново номера на картата си, дата на изтичане и прочее.  

Също така имаме и най-различни инструменти за менажиране на риска и мониторинг в реално време. Това са 3D secure, ограничение на брой транзакции (например на база карта или имейл за определен период от време, т нар. velocity checks), блокиране на дадени държави, и много други, които ни дават възможност да защитаваме клиентите си от измами.  

Гейтуеят ни дава възможност на търговците да изготвят и най-различни отчети за дейността си, както и да предоставят различен достъп на служителите. Най-често с достъп до най-много данни са счетоводителите, което не важи за останалите. 

И не на последо място гейтуеят ни има богат набор от плъгини ( WooCommerce, Opencart, Magentо и др.) , SDK, и библиотеки (Phyton, Limelight) които могат лесно да се имплементират. 

Спомена, че имате също и риселърска програма? 

Да, имаме партньори, които ни представят нови търговци и сътоветно получават процент от печалбата, която те ни носят. Всеки може да стане наш партньор, стига да се е запознал с услугите ни и да има желание да ни свързва с потенциални клиенти.  

А как може човек да се свърже с вас? 

Сайтът ни е www.snapayments.com, можете да ни пишете през формата там  или да изпратите директен мейл до sales@snapayments.com . Независимо дали имате нов бизнес, съществуващ такъв, нуждаете се от консултация или от евентуална смяна на платежен партньор, ние сме насреща.  

Покажи повече

Di Tech

DiTech | Добре дошли в света на дигиталните технологии

Подобни публикации

Back to top button
Close
Close