• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Новини Акценти

Интервю с Мехмет Гюркайнак, Генерален Мениджър на Turkish Airlines за България

Редактор От Редактор
15.12.2021
В Акценти, ИТ Новини
Време за четене: 1 минути
A A
0
ditech.bg 1
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

ditech.bg 5

Turkish Airlines е авиокомпанията, която лети до повече държави в света от всяка друга. Можете ли да ни разкажете малко повече за полетната ви мрежа в момента и по-конкретно за полетите от и до България, които оперирате?

Основана през 1933 г. с флотилия от пет самолета, днес Turkish Airlines, член на Star Alliance, разполага с общо 369 пътнически и товарни самолета. Осъществяваме полети до 326 дестинации из целия свят, от които 276 международни и 50 вътрешни линии, в 126 държави и на цели 5 континента.

Към момента, от България оперираме полети от София и Варна. Предлагаме общо 14 полета на седмица от София до Истанбул – по два на ден, и четири седмични от Варна. Пътуващите могат да се възползват и от директните ни полети до Анталия, които се осъществяват два пъти седмично.

Основната ни цел е да увеличим броя полети и отново да достигнем до 21 на седмица, както беше преди пандемията. Добавянето на още полети от София до Истанбул е в отговор на желанието на хората да пътуват и да преоткриват света около себе си отново след пандемията.

Като авиокомпанията с най-висок брой полети в Европа през първите пет месеца от 2021-та година, Turkish Airlines изпълнява над 1000 полета дневно от началото на пандемията, като на 25-ти юни успя да достигне 1065 полета.

По време на пандемията Turkish Airlines разшири полетната си мрежа, като добави нови дестинации, сред които Нюарк в САЩ, Ванкувър в Канада, Туркестан и Казахстан.

Кои са основните мерки, които предприехте в отговор на пандемията?

Сигурността и безопасността на пътниците и екипажа ни са наш основен приоритет. Веднага щом имаше информация за COVID-19 и неговото разпространение, започнахме да следим отблизо развоя на събитията. Взехме предвид всички възможни сценарии и предприехме необходимите мерки.

Всеки член на екипажа на борда е оборудван с предпазно облекло, а на пасажерите предоставяме специален комплект с продукти за лична хигиена, т.нар. „санитарен комплект“. Екипажът включва и санитарни експерти, които да гарантират спазването на превантивните мерки и новите регулации.

След всеки осъществен полет, самолетите ни се подлагат на пълна дезинфекция в съответствие с изискванията на националните и международни авиационни органи.

По време на самите полети въздухът на борда се филтрира от високоефективни въздушни филтри (HEPA), които се използват и в медицината. Този метод спомага за непрестанното циркулиране на въздуха между 15 и 30 пъти на час, което отстранява прахови частици, вируси и бактерии, предаващи се по въздушно-капков път от въздуха на борда. Това подпомага поддържането на въздуха чист.

Асоциацията на авиокомпаниите за пътнически опит (APEX) и SimpliFlying ни отличиха и с най-високото признание „Диамант“ за безопасността и хигиена на борда на авиокомпанията.

Можете ли да ни разкажете повече за кетъринг услугите на борда, както в икономична, така и в бизнес класа?

Ненадминатата кетъринг услуга на Turkish Airlines превръща пътуването на пасажерите ни в истински празник, като им предлагаме невероятни деликатеси, приготвени от пресни продукти от талантливите ни готвачи. По желание на пътниците изготвяме подходящи менюта за техните хранителни режими, здравословни състояния и религиозни възгледи.

ditech.bg 2

Пасажерите на Turkish Airlines могат да избират между ястия за диабетици, кошер храни, вегетариански, безглутенови детски и бебешки менюта.

Независимо, че кетъринг услугите ни бяха ограничени в разгара на пандемията, вследствие на повишената ваксинация подновяваме отличното си кетъринг обслужване.

При международните ни полети предлагаме различно меню, което винаги приготвяме с пресни и висококачествени съставки и презентираме на пасажерите ни в бизнес класа в стилни порцеланови съдове. На определени полети, както и по време на закуската, пътниците могат да се насладят и на снак предложенията ни.

Разкажете ни малко повече за флотилията на Turkish Airlines.

Благодарение на новото поколение самолети, днес имаме една от най-новите флотилии в света, със средна възраст от 7 години и половина. Това ни позволява да сме по-ефективни и да поддържаме въглеродните емисии, които отделят самолетите ни, ниски. През изминалата година те бяха няколко хиляди тона по-малко.

Новото поколение самолети ни помага да бъдем и 20% по-ефективни в разхода си на гориво, а интериорът им гарантира на нашите пътници още по-комфортно преживяване на борда. Сред последните ни самолети са Airbus A321neo, Airbus A350 и Boeing 787 Dreamliner.

ditech.bg 4

Знаем, че Turkish Airlines реализира и участва в много проекти в България. Можете ли да ни разкажете малко повече за тях?

Всички в Turkish Airlines сме щастливи да участваме в редица социални проекти и събития, сред които голф, боулинг и баскетболни турнири, джаз фестивали, годишният ни конкурс за детска рисунка „Градът, за който мечтая с Turkish Airlines”, медийни пътувания, спонсорства и партньорства с водещи компании в България.

Организираме пътувания за инфлуенсъри, блогъри и тур оператори от целия свят, чрез които да ги запознаем с красотата на България.
В този контекст, искам да споделя за един от най-успешните ни проекти, който реализирахме съвместно с фотографа Димитър Караниколов. Като част от него той се отправи на вълнуващо пътешествие до някои от най-невероятните дестинации, до които Turkish Airlines лети и успя да улови красотата им с обектива си.

Именно заради този проект имахме възможността да представим част от интересните локации, до които хората могат да се докоснат с нашите полети, по различен и въздействащ начин – през погледа на един истински изследовател и пътешественик.

Иновациите и технологията са ключови за Turkish Airlines. Кои са някои от последните активности на авиокомпанията в тази насока?

Turkish Airlines е сред лидерите в технологичната индустрия, тъй като съчетава визията си за иновативна култура с тази за устойчиво бъдеще.

Вярваме, че технологията определя бъдещето, затова стартирахме проекта Terminal. Той представлява дигитална платформа, която обединява цялата ни работа в сферата на технологиите и иновациите. Terminal събира на едно място стартиращи компании от следващо поколение и технофили, които заедно трансформират концепцията за пътуванията в бъдещето. Чрез програмата целим да вдъхновим стартъпите, тестваме техните услуги, работим в посока потенциални колаборации и подпомагаме предприемаческата екосистема. Всички стартиращи компании могат да се свържат с Turkish Airlines чрез програмата и ще имат възможността да реализират проекта си в колаборация.

Всички стартъпи, които искат да се включат, могат да го направят на https://terminal.turkishairlines.com/en/home/, като избраните може да имат възможност да работят в колаборация с авиокомпанията.

Другата иновативна платформа, която стартирахме, е Bright Idea. Чрез нея екипите на Turkish Airlines от целия свят могат да споделят своите идеи и решения за развитие на компанията. От началото на инициативата до днес над 13 500 служители са се включили с над 21 000 предложения, като избрана част от тях ще бъдат наградени.

Голяма част от тях бяха приложени, с което доведоха, както до подобрения в съответните сфери, така и до положително финансово въздействие върху авиокомпанията.

Turkish Airlines ®️ | Flying to the Most Countries‎

 

СподелетеTweet

Прочетете още

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

20.05.2024
Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

20.05.2024
Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

20.05.2024
След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа отговарящ за рисковете от ИИ

След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа, отговарящ за рисковете от ИИ

20.05.2024
Мъск стартира интернет услугите Starlink на SpaceX в Индонезия

Мъск стартира интернет услугите Starlink на SpaceX в Индонезия

20.05.2024
Финансирането на рисков капитал в областта на криптовалутите нараства до 2,4 млрд. долара

Финансирането на рисков капитал в областта на криптовалутите нараства до 2,4 млрд. долара

20.05.2024
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори