• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Компании

ioio.TV

Редактор От Редактор
30.10.2019
В ИТ Компании, Компании
Време за четене: 1 минути
A A
0
maxresdefault 2
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Ioio.TV – бранд, сформиран преди около година от основателя на компанията NextStream – Зденек Буреш и дългогодишните му бизнес-партньори и приятели – Симеон Илиев и Брайън Лиси. За да не сме голословни, ще ви запознаем набързо с NextStream: на пазара с AWS / Cloud / видео и видео-стрийминг технологии от 12 години.

Създатели на гигантски платформи като Qello Concerts [Forbes квалифицира като “Netflix за музика и концерти”], Stadium [най-голямата мрежа за излъчване на колежански спортове в САЩ], Acorn TV [най-масивната филмова библиотека за британски сериали в САЩ]  и множество други.

02 1024x332 1

Зденек:

В ранните му професионални дни,визионерското вдъхновение за иновации го кара да допринесе за развитието на мащабни уеб портали. Със своя непрекъснат стремеж към съвършенство и силна страст към модерни технологии, Зденек ръководи изследователски и развойни звена в областта на OTT, IPTV и VoIP повече от десетилетие.

Симеон:

След като завършва музикалния колеж в Ню Йорк, любовта към новото и дигиталното, вземат превес в кариерата му. Симеон се утвърждава в Ню Йорк като универсален технолог, често наричан “Швейцарското Ножче” на индустрията. Напредналите му познания в авангардни технологии, заедно със способността да ръководи екипи, го прави незаменима част от техническото и бизнес ръководство на екипа.

Брайън:

Брайън има повече от 18 години опит в прилагането на водещи технологични решения в медиите и финансовите вертикали. Неговите клиенти включват Orange, Blackberry, Microsoft, Intuit и много други. Като доверен технологичен съветник той печели репутация във водещи финансови институции и водещи технологични компании в развитието на нововъзникващите информационни системи.

 

ioio.TV e най-прясната in–house хрумка на триото.

Как се стигна до ударната разработка на подобен проект?

Зденек: Възроди се в множество разговори и анализи за проблемите, с които се сблъсква всяка една замесена страна: притежатели/създатели на съдържание, рекламодатели, дистрибутори. Чудехме се защо да се налага да следваме стари разбирания, за това кое-къде да се разпространява. Започвайки от Аналогово, минавайки през Дигитално излъчване, се беше стигнало до излъчване през Облак – което е чудесно, но само̀ по себе си- зациклило като иновация. Искахме да го бием по точки и да направим възможно Излъчването Навсякъде.

Симеон: Да, действително – както една вечер си приказвахме за това съвсем неангажиращо – така решихме на следващия ден просто да го задействаме. Целта ни най-общо казано е единна екосистема, в която да се създават лесно и гъвкаво висококачествени ТВ канали, които могат да се разпространяват навсякъде И да бъдат монетизирани без сложност. Искаме да върнем Телевизията в Уеб пространството и обратно: да дадем Уеб на Телевизията.

Разкажете повече за “сложностите” ?

Симеон: Голям проблем, който открихме е, че големите играчи (AWS Media, например), се борят с наистина тежки API-та и работни потоци. Те са истински кошмар за крайните потребители, тъй като те изискват дълбоко AWS-познание. Например, в конзолата има ±500 стъпки, само за да се настрои live-услугата – а тя самата има ±300 полета за настройки. Това, не само за нас, изглежда като “изхвърляне”, тъй като изисква дълъг и тежък период на обучение, особено за малките фирми и не-dev потребителите.

Зденек: Ето защо в мига, в който имахме структурирана идея, се обърнахме към AWS за валидация. А те върнаха топката в нашето поле с питането, дали можем да сглобим нещо специално: приятелски-пакетирано решение за такъв тип клиенти; Нещо, което да подобри излъчването на живо. Стрийминг услугите и съоръженията, които те предлагат, са едни от най-напредналите на пазара, в сравнение с други услуги. Няма съмнение, че AWS е професионалист. Въпреки това AWS предоставя градивни елементи: лего-части – и никога няма да пусне толкова лека версия на крайния клиент: това е задачата, дадена на нас. Моето разбиране за нещата от самото начало беше, че трябва да се направи така, че ако някой може да борави с gmail, ще може да борави и с ioio.TV.

Споменавате бърза и лесна монетизация? Не е ли такъв принципът и на YouTube, например?

Зденек: Не цялото съдържание на монополисти като YouTube е монетизирано – всъщност видеоклиповете могат и ЩЕ бъдат де-монетизирани, ако не са 100% съвместими с правилата и ограниченията на платформата (които напоследък се менят постоянно) – това има огромно влияние върху създателите на съдържание, които разчитат на доходи, свързани с реклама. Истината е, че масово създателите на съдържание, търсят добри алтернативи на YouTube през последните години.

Симеон: Все повече компании се отказват да ползват YouTube, тъй като се притесняват от реално несъществуващият контрол, който имат над бранда си. Свързаните видеоклипове, които се появяват, например, пренасочват вниманието от вашият бранд и примамват потребителите да кликнат далеч от вашето видео. YouTube контролира кои видеоклипове са свързани с вашето съдържание. Същото важи и за рекламите. Да – можете чрез заплащане, да деактивирате рекламите на видеоклиповете си, но това не намалява количеството разсейвания, които все още се появяват на която и да е страница. За съжаление, подобен вид манипулации са от полза само за потребителите, но не и за собствениците на канали.

И тук идвате вие – какво е решението на тези спънки?

Симеон: ioio.tv предоставя услуга, която разчита на рекламен модел. Ние предлагаме инструмент на собственици на съдържание, рекламодатели и дистрибутори, които лесно могат да планират линеен канал, както и да се възползват от DAI (Dynamic Ad Insertion), който е майсторски интегриран за безпроблемно потребителско изживяване. По-голяма монетизация, посредством таргетирана реклама. Непрекъснато излъчване на собствено съдържание. По-широка дистрибуция: чрез уеб, мобилни апликации и кабелни оператори.

Зднек: Използвайки индивидуални потребителски профили и таргетирани рекламни кампании, е възможно да се разпространяват персонализирани реклами до крайните потребители. Тъй като рекламите се въвеждат динамично във всеки видео-поток в момента на доставката, можем да установим потенциал за подаване на реклами в реално време, което е съществено предимство на бързо развиващата се практика на програмна реклама. ioio.TV дава възможност за управление на явно съдържание, кодиране и стрийминг, което да се извършва мигновено – тук и сега.

 

 

СподелетеTweet

Прочетете още

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
ditech

Наближава крайният срок за участие в конкурса „Иновативно предприятие на годината 2024“

07.10.2024
Българска ИТ компания стана партньор на белгийския гигант Odoo S.A.

Българска ИТ компания стана партньор на белгийския гигант Odoo S.A.

18.06.2024
Водеща сделка в eCommerce сектора: GombaShop с нови партньори

Водеща сделка в eCommerce сектора: GombaShop с нови партньори

13.06.2024
SPG u ORBIS Digital Services обединяват сили, за да завладеят дигиталния свят!

SPG u ORBIS Digital Services обединяват сили, за да завладеят дигиталния свят!

30.05.2024
Retargeting Biz: Десетилетие на иновативен маркетинг в електронната търговия

Retargeting Biz: Десетилетие на иновативен маркетинг в електронната търговия

11.12.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори