Зад всяка онлайн продажба стоят редица добре организирани процеси, като един от най-важните е уреждането на доставката. През последните две години навиците на потребителите се промениха, както и техните очаквания. Голяма част от клиентите на онлайн магазини продължават да пазаруват главно от дома си и разчитат на бърза и изгодна доставка до врата.
Ето защо организирането на удобна доставка на приемлива за клиентите цена е от ключово значение за електронните търговци, за да продават успешно. Куриерската компания Спиди се стреми да създава адекватни и иновативни за пазара услуги с прозрачни условия, които да отговарят на нуждите, както на електронните търговци, така и на крайните клиенти. Компанията извършва доставки в България, Европа и света на достъпни цени, които спомагат за по-ниски разходи за търговците и по-изгодни условия за техните клиенти. Спиди доставя до всяка точка на България и разполага с широка офисна мрежа от над 570 точки, включително автоматични пощенски станции с удължено работно време на удобни локации в страната. Цените за доставка между офиси или автомати на Спиди са най-ниските на пазара, което я прави предпочитан партньор на малки и големи бизнеси. Сключването на договор с компанията осигурява преференциални условия на работа, както и възможността за изпращане на пратки с подготвени товарителници дори и в неделя от централните складове в големите градове.
За да задоволи изцяло потребностите на клиентите си, компанията предлага и допълнителни услуги като „Наложен платеж“, „Пощенски паричен превод“, „Отвори (преди да платиш)“, „Тествай (преди да платиш)“, „Обявена стойност“ и други. За тези, които предпочитат картови плащания, е осигурена опция за плащане чрез ПОС терминал при доставка, както в офис на Спиди, така и на адрес.
Все повече електронни търговци разглеждат опцията за достигане на клиенти зад граница с цел разрастване на бизнеса си. Спиди доставя в Западна Европа, както и в Централна и Източна Европа, която е атрактивна зона за развитие за много български онлайн търговци. С услугата Speedy CEE Economy, търговците могат да се възползват от бърза и икономична доставка в страните от ЦИЕ, като е активна и опцията „Наложен платеж“, която е високо ценена от клиентите по тези географски ширини.
Разбира се, ниските цени не са единственият фактор при избора на куриер в условията на динамичен пазар и клиенти с комплексни и растящи изисквания. Важно е да има ясни условия на доставка, както и набор от допълнителни услуги, които да изпълнят в максимална степен очакванията им. В стремежа си да отговори на тези нужди, Спиди е внедрила удобен и лесен за употреба инструмент, който дава контрол на получателите върху доставката на очаквани пратки. Смарт Контрол е уеб базирано приложение, което предоставя детайлна информация за пратката и разнообразие от опции, с които получателят може да управлява доставката – пренасочване до друг офис или адрес, връщане на куриера за повторно посещение, отлагане на доставката за следващ ден и други. Това дава на клиентите по-голяма гъвкавост и свобода при получаването на поръчките им. Смарт Контрол се достъпва от линка в известието за доставка само с един клик, без регистрация или инсталация, както за пратки в България, така и за тези до Румъния.
В днешното забързано ежедневие информацията за предстояща доставка е ценна и важна за клиентите. Спиди им я предоставя безплатно чрез услугата Предикт. Тя представлява предварителна безплатна информация за времето на доставка в рамките на 60-минутен интервал. Полезна и ценена от клиентите услуга, тъй като им помага да планират и оптимизират времето си.
Нерядко клиентите решават да върнат продукт обратно на онлайн магазина, от който са го закупили. Важно е електронните търговци да им осигурят максимално приемливи условия за връщане, тъй като те често могат да повлияят на решението за покупка на клиентите още преди завършване на поръчката. Подпомагайки и този процес, Спиди осигурява най-ниска цена при връщане до офис, което минимизира разходите на търговеца и в резултат създава по-добри условия и за крайния клиент. Освен това има опция за генериране на ваучер за връщане, който може да бъде изпратен заедно с продукта или впоследствие при поискване. С него връщането към продавача става от най-удобното за клиента място при предварително уговорени условия и платец.
Повечето търговци биха се съгласили, че управлението на доставките е динамичен и трудоемък процес, който може да се окаже тромав и труден за организиране. За по-лесно и ефективно менажиране на доставките Спиди разполага с удобен клиентски уеб модул. MySpeedy е безплатно онлайн приложение, като потребителите разполагат с разнообразни опции за създаване и проследяване на товарителници, онлайн заявки за куриер, създаване на собствен списък с лични адреси и на партньори и други. Голямо предимство за търговците е възможността за създаване на разнообразни справки, съобразени с нуждите на бизнеса, които спомагат за извличането на ценна и систематизирана информация, която улеснява обработката на данни.
С нарастването на обема поръчки, онлайн магазините се нуждаят от ефикасно решение за оптимизация на процеса по организиране на доставките. Спиди предлага интеграция с електронни магазини на различни платформи като Cloudcart, Magento, Opencart, WooCommerce, Seliton и други, както и подробна документация за интеграция с всяка друга външна система. Така товарителниците за отделните поръчки се генерират автоматично след попълване на данните за доставка от клиента още в момента на поръчка, елиминирайки нуждата от последваща обработка на данните и ръчно създаване на товарителници.
С разнообразни и ефективни инструменти и поддържайки ниски и справедливи цени за доставка, Спиди успява да осигури предпочитана от клиентите услуга и да затвърждава дългосрочно позицията си на надежден партньор на електронните търговци.