• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Разни

Как изкуственият интелект преобразява Google рекламата?

Редактор От Редактор
30.01.2024
В Разни
Време за четене: 2 минути
A A
0
Как изкуственият интелект преобразява Google рекламата?
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Според дигитална агенция Fuss е изключително важно всеки бизнес да е в крак с навлизащите дигитални тенденции. Затова в днешната статия Ви споделяме някои от новостите в света на дигиталния маркетинг за 2024, и по-конкретно влиянието на изкуствения интелект върху Google рекламата. 

Ролята на изкуствения интелект

Бързо навлизащата технология променя изцяло начина, по който се реализират кампаниите за Google реклами. С помощта на ИИ можете да очаквате значителни подобрения като: 

  • Създаване на подобрени стратегии за наддаване –  Изкуственият интелект може да анализира набор от данни, за да определи най-ефективните стратегии за наддаване. Той може да коригира офертите в реално време въз основа на фактори като потребителско поведение, устройство и местоположение, което в крайна сметка води до по-ефективно харчене. 
  • По-интелигентно насочване на реклами – ИИ помага да се идентифицират най-подходящите сегменти от аудиторията за вашите реклами. Той надхвърля демографските данни и взема предвид потребителското поведение, интереси и намерения. Това точно насочване може значително да подобри ефективността на вашите реклами. 
  • Съдържание, генерирано от ИИ – Бъдещето на Google Ads може да бъде създадено от ИИ рекламно копие и съдържание. Изкуственият интелект може да създаде за Вашия бизнес силно персонализирано и подходящо съдържание въз основа на потребителски заявки за търсене и намерения, като подобрява процента на реализация. 
  • Анализ, базиран на рекламата –  изкуственият интелект, използван за Google рекламите може не само да оптимизира кампаниите, но и предоставя анализ. Чрез анализиране на поведението на потребителите и показателите за ефективност, ИИ помага на рекламодателите да вземат информирани решения относно своите рекламни разходи и стратегии. 

Защо да НЕ се доверяваме изцяло на изкуствения интелект? 

Да не забравяме, че Google Ads предлага все повече инструменти, базирани на ИИ, които обещават да спестят време и да създадат нови възможности. Важно е обаче да подходите правилно и да се замислите дали тези възможности пряко отговарят на вашия бизнес и дали отговарят на целите, които искате да постигнете с рекламата. Изкуственият интелект може да направи предложения и оптимизации, но крайното решение трябва да бъде ръководено от човешки експерти, които разбират спецификата на бизнеса и целите на марката. 

Нека не забравяме, че ИИ генерира информация на база минали търсения. Поради тази причина е от изключително значение кой е генерирал тази информация и как я е оптимизирал, за да може изкуственият интелект да работи. Маркетинговите специалисти имат опита, и знанията да интерпретират информацията, генерирана от изкуствения интелект като я оптимизират и предадат стойност. Точно за това е важно да доверите бизнеса си на маркетингова агенция или да вземете нещата в свои ръце. 

Google Ads продължава своето непрекъснато развитие. Очертава се и тази година  рекламодателите да получат повече полезни инструменти, базирани на ИИ, които да спестят време, да създадат нови възможности и да направят света на рекламата по-вълнуващ от всякога.  

СподелетеTweet

Прочетете още

mattro

Български бранд въвежда първия AI консултант за подобряване на съня

10.06.2025
thisisengineering 1oysrlqrpy4 unsplash 1

Автоматизация на рутинни задачи: Защо всеки бизнес има нужда от интелигентен софтуер?

23.05.2025
woman 9191076 1280

Как да изберем офис стол, който поддържа здравето на гърба?

23.05.2025
towfiqu barbhuiya ozubnc 6e2s unsplash 1

Разликите между мотофрези, мотокултиватори и мотоблокове – кой е най-подходящ за вас?

24.03.2025
image1 1

За какво да внимавате при онлайн покупката на застраховка?

24.03.2025
онлайн покупката на застраховка

За какво да внимавате при онлайн покупката на застраховка?

05.03.2025
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори