• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Електронна търговия

Как Shipio дава цялостно решение за онлайн магазините и помага на българите да са конкурентноспособни на големи пазари

Мими Петрова От Мими Петрова
08.10.2022
В Електронна търговия
Време за четене: 1 минути
A A
0
shipi ditechmedia
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Хората много често бъркат активност с продуктивност! По същия начин Янко Андонов „не спира“ да работи както здраво, така и умно до 2015 година, когато заминава за САЩ с цел да спести пари и да се върне в България, за да инвестира в семейния бизнес. Нещата се развиват обаче по различен начин. До този момент е бил на 2 студентски бригади, завършил е Финанси в УНСС, работил е в американска компания и знае, че това не е неговото. Предприемачеството му е в кръвта, както и контактите с хората и даването на добавена стойност.

От малък знае, че нещата се случват бавно, стъпка по стъпка и на етапи. Физическата инфраструктура, която родителите му изграждат от 1991 г. до сега го е научила на постоянство и труд. По време на престоя си в щатите завързва партньорство с американския предприемач Грант Кардон и става представител за България. Открива, че продажбите са неговото нещо, винаги е бил добър в тях, но не го е осъзнавал. „Хората винаги са ми имали доверие“ споделя той – „както познати, така и напълно непознати. След време разбрах каква е причината“. От декември 2015 година се ангажира в продажбите, през цялата 2016 – се обучава по дигитален маркетинг и от 01.01.2017 – се занимава с бизнес развитие в дигитална агенция. Там придобива истински опит, на бойното поле, с реални клиенти и казуси свързани с маркетинга за онлайн магазините.

„Всичко е опит“ споделя той. „След 700-800 студени обаждания, е едно, а след 700-800 срещи човек придобива много увереност“. С течение на времето Янко създава близо 9 000 контакта, от които няколко хиляди топли контакта със собственици на онлайн магазини и търговци. Споделя, че повечето от тях искат да продават на големи пазари, с по-висока стойност на продуктите, по-голяма честота на покупка и възможност да продават на повече хора. Всеки от тях търси още канали за продажба и избират Amazon като решение. Тук Янко Андонов им помага със създаването на акаунт, листването на продукти и пускането на реклами като извършва тази услуга няколко години.

С течение на времето и благодарение на обратната връзка от хората, Янко мисли как да даде цялостно решение за всеки един профил клиент – от напълно стартиращите, които още нямат създаден онлайн магазин, през малките онлайн магазини, които генерират до 10 поръчки на ден, както и средни и големи онлайн магазини, които нямат казус с бюджетите, а мислят как да скалират бизнеса си. Така постепенно започват партньорствата с много компании, които са специализирани в своята ниша и след проверка, обратна връзка от онлайн търговци, които ги използват, всяка една част от процеса е покрита.

С настъпването на пандемията през 2020 г. и въпреки всички трудности, се случва най-хубавото нещо – свързването на знанията и умения през последните 5 години от една страна, и използването на физическата инфраструктура в град Карлово, от друга. Така стартира фулфилмънт център Shipio. Всичко това е възможно разбира се когато човек си вярва и работи упорито в посока осъществяване на целите. Предизвикателството в началото – изграждане на собствен софтуер – се превръща в хоби в последствие и идеите за нови и нови интеграции, функционалности по софтуера и възможни опции за клиентите не спират да растат.

Постепенно свързването на физическата и софтуерната инфраструктура, в съчетание с всяко едно предимство, което Shipio предлага – спомага за увеличение на обемите пратки, които се обработват. Малкият подбалкански град, разположен в сърцето на България се оказва предимство освен като локация, също така и като ценообразуване на услугата спрямо големите градове. „Имаме над 30-40 клиента, които се преместиха от София в Карлово“. За изпращането на пратки до България града няма значение, защото чрез куриерите на следващия ден пратката е при крайния клиент.

„Това, че не сме под наем ни дава предимства и можем да предложим по-добри цени за складиране, както и за обработване на поръчки“ споделя Янко. „Всички вдигат цени и се оправдават с инфлацията, ние все още обработваме поръчки за под 1 лв. ( 0,95 лв. без ДДС за поръчка с 1 артикул ). Всеки следващ артикул в поръчката е на стойност +0,25 лв. без ДДС, което за повечето онлайн магазини със средно 2,3 артикула в поръчка означава 1,20 – 1,45 лв. без ДДС“.

Постепенно се вижда нуждата освен от обаждания за потвърждение на поръчка, също така и за Upsell-и, както на български, така и на гръцки, румънски, английски и немски език.

От Shipio Fulfillment Center застраховат безплатно стоките на търговците, разполагат с всичко необходимо, денонощно видеонаблюдение, СОТ, охрана, възможност за големи клиенти да складират голямо количество стока, както и да скалират. В двора влизат тирове, стоките се складират както на стелажи, така и на европалети. Разработените процеси и процедури, както опита на екипа, който е в сърцевината на всичко, спомагат за безгрешното изпращане на пратки и добро обслужване на крайните клиенти. „Всичко става с хора и е важно те да бъдат мотивирани, да им харесва това, което правят и да са удовлетворени в дългосрочен план“.

Когато говорим за сухопътни доставки до Европа, добавената стойност за търговците расте и предимствата са много. С увеличение на обемите, Янко Андонов договаря преференциални цени с куриерските компании, които наброяват към този момент над 40 на брой и Янко продължава да създава партньорства, за да имат онлайн търговците избор от поне 2,3 най-добри куриера за всяка една страна от ЕС. „Отстъпките от куриерските компании предоставяме на нашите клиенти от България и това им помага да бъдат конкурентноспособни от ден 1 в чужбина, когато още нямат продажби“.

Изключително предимство е възможността за изпращане на пратки с наложен платеж до 700 евро, за от 0,30 евро до 0,60 евро (спрямо съответната държава), а не % от стойността на пратката, както правят куриерите в България. Това спестява много средства от всяка една пратка. Дава възможност на българите да продават в 26 държави в Европа да използват по желание наложен платеж и да събират наложените си платежи в техни банкови сметки. „Ние не искаме да задържаме чужди пари при нас. Много клиенти избират да работят с нас именно поради тази причина. Те използват нашия акаунт на съответния куриер, но наложените платежи влизат в техни банкови сметки“.

Друго голямо предимство на Shipio по отношение на доставките е възможността за онлайн търговците да изпращат пратките си до офиси в чужбина. Само за Румъния, Унгария, Словакия и Чехия Shipio Fulfillment Center разполага с над 10 000 офиса и цените, които предлага за Shipping са от 2 евро до 3 евро за пратки до 10 кг, + 0,50 евро за наложен платеж. „Предоставяме plugin, който онлайн търговците слагат в сайта си и техните крайни клиенти могат да изберат най-близкия до тях офис“.

Днес Shipio работи с 10 партньорски фулфилмънт склада в цяла Европа, както и с над 40 куриерски компании. Всички предимства могат да бъдат достъпни от българските онлайн търговци само с една API интеграция в клиентския им панел в Shipio, която е напълно безплатна.

СподелетеTweet

Прочетете още

bes angel angelov

Как да привлечем финансиране и да изградим печеливш eCommerce бизнес – интервю с Ангел Х. Ангелов

14.03.2025
bes europe

Електронната търговия в Европа бележи €958 млрд. приходи през 2024 г., прогнозата е за 12% ръст на сектора в Източна Европа

26.02.2025
ЕС ЕН ЕЙ Пеймънтс - защо търговците ги предпочитат?

ЕС ЕН ЕЙ Пеймънтс – защо търговците ги предпочитат?

01.12.2023
Индонезия дава зелена светлина на TikTok за електронна търговия

Индонезия дава зелена светлина на TikTok за електронна търговия

30.11.2023
Amazon с рекордни продажби на стоки втора употреба в Европа

Amazon с рекордни продажби на стоки втора употреба в Европа

30.11.2023
Защо да включим SMS и Viber в рекламната си стратегия?

Защо да включим SMS и Viber в рекламната си стратегия?

17.11.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори