Компании

Какво се случва, когато онлайн срещне офлайн пазаруването?

Какво се случва, когато онлайн срещне офлайн пазаруването?

COVID – 19 предизвика неочаквани промени в e-commerce

През 2020-та предвижданите темпове за растеж на онлайн търговията се повишиха многократно. Хората промениха съзнанието и нагласите си към e-commerce. Мерките по време на карантина и ограниченията в офлайн търговията, изолацията, нуждата да приповдигнеш духа си и повишеното ниво на стрес подтикнаха хората да пазаруват активно. Технологиите го направиха възможно. Тe помогнаха на фирмите да отговорят на търсенето и желанията на потребителите.

Какво е super app и защо българският пазар има нужда от такъв тип приложения?

Хората предпочитат да използват едно приложение, което предоставя много функционалности и услуги, без да обикалят различни физически локации, сайтове или приложения. Търговците от своя страна търсят нови начини да достигнат до повече хора.
Тук се позиционира TiBuy – като платформа, която помага на потребителите да пазаруват любими продукти, докато събират отстъпки от различни марки. От друга страна анализира данните от поведението на потребителя и помага на търговеца да подобри следващите си оферти към него.

Още една голяма промяна е свързана и с лоялността. Традиционно я познаваме като лоялност на клиентите към марките. Но днес и марките създават лоялност към своите клиенти. Когато разполагаш с подходящите данни, имаш възможност да създаваш персонализирани оферти или да подобряваш продукта си. TiBuy стартира с иновативна програма за лоялност, която ще бъде основен инструмент за изграждане и поддържане на силни връзки между клиенти и търговци. Нейната цел е да надгради процеса на пазаруване за потребителите и да им осигури по-изгодни условия за последващи покупки. TiBuy ще предоставя нужните данни на марките, за да усъвършенстват продукта и подхода си към клиента.

TiBuy е иновативна лоялна програма, с която спестяваш докато пазаруваш. С няколко клика. Без усилия.

TiBuy работи за свят, в който всички са доволни… Потребителите харчат по-малко при покупка с лоялна карта, получават ваучери, точки, ценови намаления или информация за специални условия на покупка. Търговците увеличават посещенията на онлайн или офлайн магазините си, повишават продажби, печелят нови клиенти или задържат съществуващи. Поддържането на база данни с информация за потребителите им позволява да следят броя на лоялните си клиенти, да анализират информацията и да изградят дълготрайни взаимоотношения с тях.

Бизнес моделът на TiBuy успява да запази баланса между онлайн и офлайн пазаруването като не дигитализира процеса напълно. Въпреки всички обстоятелства около COVID 19, част от хората все още имат притеснения да преминат към изцяло онлайн пазаруване. Българският пазар комбинира и двата канала. Партньорите, които TiBuy иска да привлече – също, а платформата покрива технологично и двата канала. При програмите за лоялност вече няма географски ограничения. Tе ти дават свободата да пазаруваш от разстояние също толкова изгодно.

На фона на неясното бъдеще, единственото нещо, в което сме сигурни е, че и двете страни се нуждаят от гъвкавост. TiBuy прави дигиталната трансформация възможна пo много специален начин. Дава ти възможност да бъдеш част от една голяма екосистема, която ще подобри пазара.

TiBuy | tailor-made mobile rewards platform

 

Покажи повече

Di Tech

DiTech | Добре дошли в света на дигиталните технологии

Подобни публикации

Back to top button
Close
Close