Тазгодишното издание на Digital4Plovdiv завърши с успех, въпреки всички препятствия на епидемиологичната обстановка в България. Събитието успя да запази традицията да представи на обществото най-новите и интересни тенденции в дигиталния маркетинг и технологиите.
По време на събитието на Гала вечер се проведе второто издание на конкурса Digital Stars, който цели да намери най-добрите млади дигитални маркетолози в България в 10 различни категории и да ги отличи за техните умения и постижения.
Мисията на Digital Stars е да промотира разнообразните кaриерни възможности, които дигиталната сфера предлага на младите хора у нас, да представи различните типове специалисти и да покаже постиженията на млади таланти в сектора от цяла България.
За оценяването на кандидатурите организаторите на конкурса са се погрижили журито да е включва в състава си водещите специалисти на дигиталния маркетинг и технологиите в България.
Тази година отличията в категориите се присъдиха на впечатляващи млади маркетолози, които показаха креативност и аналитично мислене и се справиха блестящо със своите проекти:
- Платена реклама(PPC) – Ивайло Тодоров
- Маркетинг в социалните мрежи – Виктория Георгиева
- Оптимизация за търсещи машини (SEO) – Димитър Карамаринов
- Маркетинг чрез съдържание – Василена Василева
- Маркетинг стратегии и бизнес развитие – Кристин Тодорова
- Автоматизации, чат ботове и Имейл маркетинг – Михаил Атанасов
- Дигитален ПР & Инфлуенс маркетинг – Ивана Димитрова
- Творчески маркетинг – Вера Пицева
- Електронна търговия – Благовест Каменов
- Видео маркетинг – Лариса Илиева
Конкурсът се организира от Digital 4 Foundation – фондация, чиято мисия е популяризирането на дигиталните технологии и развитието на дигиталния бранш в България. Организира различни инициативи в подкрепа на бизнеса и образованието. Мрежата от събития Digital4 събират заедно водещи специалисти, предприемачи и дигитални ентусиасти, създавайки нови бизнес възможности и подходяща среда за обмяна на ценни знания, опит и идеи.









