• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Компании

Маркетинг училище “ Успех” с Анна Христова

Редактор От Редактор
09.10.2019
В ИТ Компании, Компании
Време за четене: 1 минути
A A
0
maxresdefault
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Анна Христова е основател на първото безплатно маркетинг училище в България – Маркетинг училище “ Успех”. Анна Христова е дипломиран и сертифициран Маркетинг специалист. Собственик на дигитална агенция за маркетинг и реклама – Creative Marketing 102.

 

С какво се занимавате в момента, каква е квалификацията Ви, кои са най-интересните проекти, по които сте работила до момента? – нещо като кратко професионално/бизнес представяне.

Казвам се Анна Христова и съм дипломиран и сертифициран Маркетинг специалист. Занимавам се с Маркетинг от 2011 година. Основател съм на Маркетинг агенция Creative Marketing 102. Също така съм основател и идеолог на първото безплатно маркетинг училище в България – Маркетинг училище „Успех“. Преподавам “ Използване на социалните мрежи за бизнес“ във ВУЗФ гр. София, специалност Дигитален Маркетинг, а от скоро съм и докторант по Маркетинг във ИУ гр. Варна. В работата ми до сега се открояват 2 бизнеса, които бяха истинско предизвикателство за мен. Единият бизнес е свързан с изработка на персонални подаръци в нисък ценови клас.

Клиентът се беше допитвал до различни маркетинг специалисти в страната и беше посещавал всякакви маркетинг семинари. Всички му казвали, че това, с което се занимава е обречено на неуспех. След нашата среща му изготвих индивидуална маркетинг стратегия, съобразена със спецификата на неговия бизнес. Започнахме работа и за по-малко от 3 месеца, клиента оптимизира разходите си за реклама и увеличи продажбите си в България. След още няколко месеца успя да разработи бизнеса си и в Румъния и Гърция, а съвсем скоро ще започваме работа в Полша, Чехия и Унгария. Другият бизнес се отнася за продажба и производство на мебели и матраци в най-високия ценови клас.

В началото на 2016г., когато започнахме да работим заедно, клиентът имаше 2 магазина във Варна, 1 пред затваряне в София и 2 неефективни онлайн магазина. Разработих маркетинг стратегия и поех цялостното онлайн представяне на фирмата. За по-малко от 2 години, клиента създаде верига магазини в София, Варна, Велико Търново и Шумен, както и още няколко онлайн магазина. Благодарение на нашата съвместна работа, клиентът успя да увеличи приходите си и в момента може да си позволи търговските му обекти, които от 3 станаха 8, да са с топ локации.


Кое Ви мотивира да работите върху идеята за Маркетинг училище “ Успех ” ?

След дългогодишен опит и работи с различни клиенти и техните бизнеси установих, че хората имат грешно разбиране и представа за маркетинга и рекламата, в резултат на което имат ниски продажби. С бума на интернет търговията, някои маркетинг специалисти успяха да убедят бизнес в България, че има бърз и лесен начин да продават всичко, без значение дали хората имат нужда от него. Така се появи маркетинга на прекъсването без да се мисли за дългосрочно бизнес развитие. Поради тази причина реших, че е време някой да каже неудобната истина на бизнеса, а именно, че бърз и лесен начин за постигане на успех няма. Събрах смелост този някой да съм аз, с риск да не съм харесвана от всички.

Защо безплатно ?

Силно вярвам и прилагам в живота и работата си максимата “Първо дай, за да получиш” или “Първо сложи дърва в камината, после очаквай топлина”. В тази връзка реших да направя Маркетинг Училище “Успех”- напълно безплатно. Основната ми цел е да образовам аудиторията и да им покажа кои са стъпките, които трябва да направят в посока достигане до повече клиенти, увеличаване на продажбите и чистата корпоративна печалба.

Каква аудитория посещава лекциите на Маркетинг училище “Успех” и могат ли хора извън Варна да участват?

Аудиторията, която посещава лекциите са управители и собственици на малък и среден бизнес, специалисти на свободна практика и студенти по Маркетинг. Над 250 човека посетиха училище през първите 4 месеца. Лекциите се провеждат всеки последен петък на месеца от 19:00ч. – 20:30ч. в гр. Варна, Innovator, ул. София 6. Също така излъчваме на живо във фирмената фейсбук страница на Creative Marketing 102 и youtube канала ми.

Каква е крайната цел на проекта?

Крайната цел на проекта е освен да образовам и дам стойност на аудиторията, също така да направя маркетинг проучване, което да използвам за дисертационния ми труд. Целта ми е да събера първична информация, най-ценният и скъп актив за една фирма. Искам да разбера кои са най-големите затруднения по отношение на маркетинга, които изпитва малкия и среден бизнес на местно ниво, за да мога да разработя адекватен продукт/ услуга, който да решите тези проблеми. За набирането на първични данни се изисква повече време, по-скъпо и сложно е. Но аз съм готова да “платя” цената. До тогава ще самофинансирам проекта. Всички гост-лектори, които съм поканила в маркетинг лекциите, са наясно, че ще работят “про боно”, за което безкрайно им благодаря! Без тях нямаше да се справя. Благодаря ви, колеги!

СподелетеTweet

Прочетете още

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
ditech

Наближава крайният срок за участие в конкурса „Иновативно предприятие на годината 2024“

07.10.2024
Българска ИТ компания стана партньор на белгийския гигант Odoo S.A.

Българска ИТ компания стана партньор на белгийския гигант Odoo S.A.

18.06.2024
Водеща сделка в eCommerce сектора: GombaShop с нови партньори

Водеща сделка в eCommerce сектора: GombaShop с нови партньори

13.06.2024
SPG u ORBIS Digital Services обединяват сили, за да завладеят дигиталния свят!

SPG u ORBIS Digital Services обединяват сили, за да завладеят дигиталния свят!

30.05.2024
Retargeting Biz: Десетилетие на иновативен маркетинг в електронната търговия

Retargeting Biz: Десетилетие на иновативен маркетинг в електронната търговия

11.12.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори