• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Новини

Разговорна търговия (Conversational commerce) или как да ангажираме потребителите през 2022 с помощта на Viber Business Messaging

Редактор От Редактор
20.06.2022
В ИТ Новини
Време за четене: 4 минути
A A
0
linkmobility ditech media2
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Готови ли сте за ерата на разговорната търговия? Въпреки че все още е в ранните си етапи на развитие, тази практика започва да набира все по-голяма популярност. При толкова много възможности за покупки, които клиентите имат, търговците трябва да достигат до хората навсякъде и по всяко време. 

Тази практика позволява на потребителите да взаимодействат с бизнеса по много по-естествен начин и обхваща целия процес от задаването на въпроси за продукти, до покупката. Основното предимство на разговорната търговия за бизнеса е, че компаниите могат да предоставят персонализирано изживяване на своите клиенти: препоръки, помощ при поръчки и отговори на всякакви въпроси по време и след самата покупка. И всичко това се случва в реално време в техния предпочитан канал за ежедневна комуникация – Viber Business Messaging. 

Компанията лансира няколко нови функционалности през последните месеци в помощ на потребителската ангажираност. 

Viber сесии 

Като световен лидер в интерактивната комуникация, Viber се превърна в платформа, където хората се свързват със семейството, приятелите и колегите си. Напоследък това важи с пълна сила и за бизнеса. Диалогът е в основата на всичко, което Viber предлага и тук влиза и пакета от решения за бизнес съобщения, които помагат на компаниите да се свързват с клиентите си. 

Как работят Viber сесиите?
Сесията представлява 24-часов времеви прозорец, позволяващ на брандовете и потребителите да обменят съобщения в разговор. Една търговска марка може да изпрати до 60 съобщения в рамките на този период от време.  Сесиите позволяват двете страни да провеждат диалог в реално време. 

Въпреки, че се използват основно за помощ на клиентите, Viber съобщенията могат да открият нов път за комуникация между брандове и клиенти. Разговорите с агенти на живо могат да обхванат много теми, като подробности за поръчката и доставката, подпомагане при избор на продукт, правене на резервация или управление на продукти за лоялност. Чрез интерактивната комуникация, компаниите могат също да стимулират купуването, да не губят клиенти, да напомнят за себе си след покупката и т.н. 

linkmobility ditech media 1

Според проучвания, проведени през последните 2 години се установява, че: 

  • 73% от потребителите предпочитат да общуват с бранд, на който могат да изпращат съобщения, вместо да се обадят. 
  • 58% от тях вярват, че съобщенията са най-бързият начин за комуникация. Нещо повече, 
  • 74% от клиентите предпочитат да изпращат съобщения към бизнеса, ако остреща им отговаря реален човек. 

Разговорните бизнес съобщения на Viber могат да помогнат за решаването на множество казуси и то през един канал. Брандовете вече могат да бъдат в крак с това, което клиентите им търсят и да съберат данни за техните предпочитания и проблеми. Така клиентите им  остават доволни на всеки етап от потребителската пътека. 

Надградете комуникацията с потребителите, като използвате възможностите на Viber. Сканирайте QR кода, за да се възползвате от промоционални Viber съобщения: 

link mobility viber article qr code

Вайбър видео 

Традиционният маркетинг в монологичен стил не може да ангажира клиента толкова лично, колкото Viber Video.
Благодарение на тази функционалност, търговските марки изпращат до потребителите си видео файлове, съдържащи рекламни, разяснителни, благодарствени или други послания. 

Viber Video позволява да се изпраща още индивидуализирано, креативно и полезно съдържание, включително видеоклипове, представящи нови продукти. Потребителите, от своя страна, имат възможността да отговарят на тези видеа, да задават допълнителни въпроси или да ги “pin”-ват като всяко друго съобщение във Viber. 

По-добра комуникация 

Още няколко разработки обогатяват пакета от бизнес функционалности на Viber, който е предназначен да подобри комуникацията на фирмите с клиентите им. 

  • Възможност за двупосочно споделяне на файлове, която позволява на брандовете да изпращат важна информация и различни типове файлове (токен кодове, лични документи, гаранции, фактури, каталози, потвърждения за резервации, сертификати). Потребителите също могат да обменят файлове с бизнеса, като например копия от документи за самоличност и PDF файлове. 
  • Клиентите могат лесно да изпращат снимки и видеоклипове на бранда, което е изключително полезно за клиентското обслужване след продажба. Например потребител, който купува нов диван и има проблем със сглобяването, може да получи насоки директно чрез Viber, като изпрати видео в чата на съответната марка. 
  • Ако бизнесът не може да отговори веднага (например в извънработно време), може да се възползва от новата функционалност на Viber за автоматичен отговор, която съвсем скоро ще може да се персонализира според предпочитанията на бранда. 

С правилна стратегия за разговорна търговия, компаниите могат да постигнат целите си. Търсенето на по-удобно и персонализирано изживяване на потребителите непрекъснато нараства, поради което е от изключително значение да поддържате връзка с клиентите си чрез бизнес съобщения. 

Viber Business Messages  позволява на компаниите да комуникират с клиентите в реално време, да подобряват взаимоотношенията с тях и да стимулират лоялността им. 

 Ние от ЛИНК Мобилити България сме първи и основен официален партньор на Viber и водещ доставчик на мобилни комуникации и решения в Европа. През 2021г. стартирахме първата в страната автоматична платформа за изпращане на бизнес SMS съобщения и нотификации – SMSAPI (smsapi.bg). Благодарение на нея, за броени минути може да изпратите съобщения до своите клиенти без да се налага да посещавате офис или да се срещате с наш търговец, без да правите сложни технически интеграции и без допълнителни разходи за поддръжка. 

Възползвайте се от изключителната ни оферта за нова регистрация в SMSAPI.bg, за която ще получите +15% бонус при първо зареждане с промокод Digital4. 

СподелетеTweet

Прочетете още

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

20.05.2024
Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

20.05.2024
Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

20.05.2024
След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа отговарящ за рисковете от ИИ

След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа, отговарящ за рисковете от ИИ

20.05.2024
Мъск стартира интернет услугите Starlink на SpaceX в Индонезия

Мъск стартира интернет услугите Starlink на SpaceX в Индонезия

20.05.2024
Финансирането на рисков капитал в областта на криптовалутите нараства до 2,4 млрд. долара

Финансирането на рисков капитал в областта на криптовалутите нараства до 2,4 млрд. долара

20.05.2024
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори