1.Опитайте с оформление в една колона
Подобно оформление улеснява контрола върху ширината на основното поле. Важно е
потребителят да се запознае с цялата информация от началото до края, но при многоколонния интерфейс на сайта той може да се отклони от основното съдържание.
2.Обединете сходните функции
Има много раздели, елементи и функции, които изпълняват подобни задачи. Важно е да ги проследявате, за да избегнете объркването на аудиторията. Колкото по-фрагментиран е
интерфейсът на сайта ви, толкова по-трудно е за потребителя да го разбере. Затова
комбинирайте елементи със сходни функции.
3.Дублиране на посланието
Повтарянето му е добро решение за дълги страници или когато текстът е разделен на няколко
подраздела. Не, не е необходимо да показвате изречение многократно на един и същи екран.
Днес дългите страници са нормално явление, поради тази причина направете СТА в началото и го дублирайте още веднъж в края.
Практиката показва, че в края на страницата потребителите се замислят какво да направят по-
нататък? Помогнете им да вземат решение с малък бутон.
4.Изберете контрастни стилове
Цветът и контрастът могат да служат като подсказки, които да обяснят на посетителя как работи интерфейсът на сайта. Кликващите елементи, текстът и избраният раздел трябва да имат различен външен вид. Важно е обаче стилът да е последователен: ако човек вижда червен елемент, върху който може да се кликне, този нюанс трябва да се използва като знак на всички страници.

Увеличете контраста на основния CTA, за да го отделите от останалото съдържание. Настройката за дълбочина позволява обекта да бъде представен по – близо или по-далеч, да бъде откроен с помощта на оттенък. Същи така изберете ярък цвят за този бутон. Хората трябва веднага да забелязват разликата между CTA и останалото съдържание.
5.Предложете отказ, вместо да искате потвърждение
Бутонът за отмяна е знак за вашето доверие към потребителя. Докато полето за потвърждение
подсказва на лицето, че то самото не знае какво прави. Повтарящите се „да“ са най-досадни
при чести, еднотипни действия. Възможността за отмяна дава контрол на посетителя.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ... Няколко практики за популяризирането на услуги в интернет 5 идеи, способни да преобърнат e-commerce Дигитализирането на книги – бъдещето на библиотеките
6.Намаляване на броя на полетата за въвеждане
Хората се уморяват бързо, ако им се наложи да попълват много полета по време на регистрация или поръчка. Важно е да се разбере, че за някои тази работа се превръща в истинско изпитание. Още по-трудно е това да се направи от мобилно устройство. Уверете се, че избраните формуляри за въвеждане на текст са наистина необходими.
7.Не правете отделна страница за полетата за въвеждане
Разположете полетата за въвеждане на данни на целевата страница заедно с регистрацията. По този начин ще намалите броя на операциите, които човек трябва да извърши и следователно ще увеличите шанса за целенасочено действие. Но за да се възползвате от тази препоръка, ще трябва да съкратите формулярите.
8.Не крийте възможностите
Зад всяко падащо меню в интерфейса на сайта се крие поле за достъпни действия. По-добре е да ги разположите на видно място, а падащите списъци да оставите за тези, които не изискват нови познания за настройките.
9.Уточнете, че страницата продължава
Така наречените „фалшиви колонтитули“ в интерфейса на сайта намаляват до минимум
конверсиите. Когато посетителят види, че даден блок е завършен, той едва ли ще продължи да кликва по-нататък. Затова попълнете празните места и покажете, че не сте разказали всичко.
10.Задръжте вниманието, откажете се от излишните връзки
Всяко ненужно кликване върху дадена връзка е рисковано, защото потребителят може да не се върне отново във вашия уебсайт. Колкото по-малко са връзките, толкова по-голяма е вероятността потребителят да използва бутона CTA.
11.Състояние на дисплея
Винаги има елементи, които могат да имат различно състояние: прочетен или не имейл, платен
данък или натрупан дълг. Нека човека знае в какво състояние е елемента в дадения момент – така ще му бъде по лесно да реши какво да прави по-нататък.









