1.Поставете линкове в авторитетни услуги.
Поставянето на URL адреса на уебсайта ви в някой от често посещаваните портали от търсачките, ще помогне за ускоряване на индексирането.
2.Публикувайте полезно и уникално съдържание.
Потребителите на интернет се интересуват от получаването на надеждна и оригинална информация, както и на подходящи отговори на търсенията си. Затова търсачката класира добре уебсайтове, които публикуват качествено съдържание. Не копирайте индексирани текстове от други ресурси. Това не само понижава класирането ви, но може да доведе и до вашето отстраняване.
Можете да ускорите индексирането на сайта си, като правите обратна връзка с посетителите: въпроси и отговори, коментари, анкети и др. Ако потребителите активно изразяват мнението си под дадена публикация, търсачките бързо ще класират ресурса.
3.Редовно актуализиране и обновяване на информацията на уебсайта.
Колкото по-често променяте и актуализирате съдържанието, толкова по-често ботовете влизат в портала ви. Google например непрекъснато актуализира своята база данни и променя резултатите от търсенето.
Ако всяка седмица се публикуват нови статии, след известно време системата ще посещава сайта редовно, за да анализира новото съдържание. По този начин ботът може да бъде „обучен“ да индексира бързо променени или добавени страници. Ботът на Google индексира почти всеки ден новите уеб страници.
4.Поставете компанията си в дадена директория.
За да ускорите процеса, използвайте специални инструменти за автоматична регистрация. Те ще ви помогнат бързо да публикувате URL адреси, водещи до началната страница или конкретна статия, дори в директории с нисък рейтинг. Ако обаче не сте сигурни в репутацията на даден портал, не публикувайте в него, за да не навредите на уебсайта си.
5.Предоставяне на коментари в услугата „въпрос-отговор“.
Такива услуги привличат вниманието не само на интернет потребителите, но и на роботите за търсене, така че помагат за ускоряване на индексирането. Публикувайте коментар с URL адреса на вашия уебсайт. Съдържанието на някои ресурси е строго модерирано, така че коментарите с връзки често се изтриват.
6.Коментирайте публикации в актуални профили.
Намерете подходящи профили (с висок брой посетители и редовно актуализирано съдържание), като потърсите „класиране на блога + тема“. В такива сайтове можете да оставяте записи с връзки към вашия уебсайт, за да ускорите сканирането. Не злоупотребявайте обаче с тази възможност.
7.Създайте RSS.
За да привлечете вниманието на ботовете за търсене и ускорите индексирането, използвайте софтуерния механизъм RSS. Регистрирайте се в популярни RSS директории, за да публикувате анонси за новите ви статии.
8.Публикувайте връзки в популярни форуми.
Другият ефективен начин за ускоряване на индексирането на сайта е да публикувате URL адреса в тематични форуми. Чат порталите, които се посещават от хиляди потребители дневно, привличат вниманието на ботовете за търсене. Бъдете активни в дискусиите, тогава другите участници ще забележат вашите връзки.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ... Какво е URL адрес и каква е неговата структура? Какво представлява SERP и как работи? SEO-копирайтинг: как да стигнете до върха в търсачките
9.Активиране на Ping.
Ping е специална програма, която информира търсачките за новото съдържание в уебсайта и ускорява процеса на индексиране. Тя е част от функциите на WordPress – една от най-популярните и търсени CMS системи. Услугата Ping може да бъде вградена и в други системи за управление на уебсайтове.
10.Използвайте имейл бюлетин.
Връзките, поставени в имейла, ще бъдат още един канал за привличане на интернет потребители към сайта. По този начин можете не само да ускорите индексирането, но и да увеличите трафика.
Има много услуги за изпращане на бюлетини по имейл. Изберете подходящата, проектирайте имейла и вмъкнете връзка, която чрез кликване да води до вашата страница.
11.Създайте акаунти на компанията в социалните мрежи.
„Vkontakte“, „Twitter“, Google+ имат висок трафик, поради което съдържанието в тях се индексира в ускорен режим.
12.Купуване на връзки от други уебсайтове.
Този метод не трябва да се използва, ако имате новосъздаден сайт. В противен случай няма да ускорите индексирането и ще предизвикате ответна реакция от страна на ботовете за търсене. Ако обаче уебсайтът съществува от дълго време, но не се появява в търсачката, можете да закупите една или две връзки. Важно е да изберете портали с голям трафик, качествено и редовно актуализирано съдържание.
Обикновено сайтовете, предлагащи такава услуга, получават голямо внимание от ботовете, които бързо забелязват и кликват върху публикуваната връзка.
13.Използвайте инструмента Social Lock.
Това е услуга под формата на плъгин или скрипт, която блокира определена информация на уеб страницата. Даден текст, снимка или видеоклип е недостъпен, докато потребителят не извърши едно от следните действия: препубликуване на страницата в социалните мрежи, абониране за имейл бюлетин и т.н. По този начин не само се ускорява индексирането, но и се разпространява съдържанието.
14.Използвайте програма за популяризиране в търсачките.
Можете да използвате автоматизирани системи, като например платформата Seopult, за да проведете онлайн рекламна кампания и да увеличите видимостта на уебсайта си в търсачките. Такива услуги ви позволяват да ускорите индексирането без много усилия.
15.Купуване на трафик към уебсайта.
Популярността на някакво съдържание, например информативна статия, сигнализира на ботовете за търсене. Също така че страницата трябва да бъде индексирана. Можете да купувате трафик от специални платформи за сътрудничество между уебмастъри и рекламодатели, наречени тийзър сайтове.










