Потребителите няма как сами да попаднат на сайта ви. В интернет пространството има множество бизнеси, които се опитват да привличат повече хора, за да се класират на челна позиция в резултатите на търсачките.
Именно затова е ключово вие също да предприемете някои стъпки, за да може в сайта ви да има достатъчно голям поток от потребители. Това може да се случи с помощта на един от най-силните инструменти в маркетинг арсенала на всеки бизнес, а именно съдържанието.
Според множество проучвания маркетингът чрез съдържание (контент маркетинг) е един от най-сигурните начини онлайн бизнесите да достигат до успех.
- Публикувайте материали само на теми, които са ви познати. Съветите и препоръките ви трябва да са полезни за потребителите. По този начин със сигурност ще увеличите трафика към сайта ви.
- Винаги публикувайте статии по едно и също време. Така аудиторията ще свикне да чете редовно вашия блог и да очаква новостите с нетърпение.
- Не забравяйте за уникалността на съдържанието. Всяка от статиите ви трябва да предоставя на читателите нова информация, методи или мнения. Това е един от най-мощните фактори за класирането.
- Опитайте се да създадете съдържание с потенциал. Статиите ви да започват с голямо и красиво заглавие. Можете да добавите информационни таблици, както и материали, които да разказват на аудиторията за реални преживявания.
- Обърнете внимание на оформлението. Задължително трябва да има кратко и оригинално заглавие. Добавете и интригуващо представяне, както и качествени снимки с интересни надписи. Можете да вмъкнете текстове с интересни и важни факти. По този начин публикацията ви ще бъде по-интересна и информативна.
- Класирайте най-известните личности от вашата ниша. Посочете с какво са известни, добавете техни снимки и линкове към профилите им в социалните мрежи. Възможно е много хора да пожелаят да споделят тази информация с аудиторията си, което ще ви бъде от полза, за да достигнете до повече потребители.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ... Какво трябва да знаете за промоционалния уебсайт Защо е важно да преглеждате съдържанието на вашия уебсайт? Съвременна онлайн търговия
- Проведете интервю с експерт от вашата област и публикувайте материала в своя блог. По този начин ще увеличите трафика към сайта си.
- Направете списък с най-споделяните публикации във вашата област.
- Намерете противоречиви теми и напишете статия, в която да изразите мнението си по въпроса. Не забравяйте, че първоначалният автор трябва да забележи вашия материал.
- Проучете отблизо вашата аудитория. Нека това проучване да послужи за разработването на добра „White paper“.
- Не се самоограничавайте – опитайте се да представите съдържанието си по различни начини.
- Обърнете внимание на съдържанието, което създават вашите конкуренти. За да разберете как да увеличите трафика на сайта си, трябва редовно да наблюдавате какво правят те.
- Работете върху разширяването на тематика на блога и вижте какви резултати ще постигнете. Често собствениците на ресурси се чудят как да увеличат трафика на сайта, а след това успешно да обогатят тематиката, като по този начин подобрят посещаемостта.
- Периодично се връщайте към по-старото съдържание.
- Създавайте информативно съдържание в своя сайт. Публикувайте в блога си полезни статии от надеждни източници.
- Регистрирайте се в Google Alerts, за да получавате сигнали за публикации с подобни ключови думи.
- Публикувайте редовно съдържание в своя блог. Препоръчителната е поне два пъти седмично. Ако един или повече месеци не постигате желаните резултати, продължете със същото темпо. За да започне блогът да постига резултати, ще трябва да работите усилено известно време.
Разбира се, има още много и най-различни методи, за да увеличите трафика на уебсайта ви. Важно е да знаете какъв трафик искате да привлечете. В различните науки и сфери на дейност трафикът се тълкува по различен начин. Ако вземем частта за SEO, трафикът тук означава броя на посетителите на интернет ресурса за определен период от време.
В интернет можете да срещнете много видове трафик – всичко зависи от неговите характеристики. Той може да бъде „черен и бял“, „мобилен и настолен“, „платежоспособен и неплатежоспособен“ и др.









