-
Брой постигнати цели
Няколко целеви действия могат да бъдат извършени по време на едно целево посещение, т.е. броят на постигнатите цели може да бъде по-голям от броя на целевите посещения.
Можете да разберете тази цифра чрез броячите на услугите за уеб анализ.
Как да подобрите: Както и в предишния случай, и тук трябва да подобрите коефициента на преобразуване. Тествайте кои заглавия и призиви за действие дават най-добри резултати, проверете дали дизайнът, бутоните, формите, заглавията, призивите за действие са ефективни, дали структурата на страницата се нуждае от подобрение и т.н.
-
Скорост на зареждане на страницата
Това е времето, необходимо за пълното зареждане на страницата. Показателят за скоростта на зареждане на уебсайта е един от най-важните показатели, на който търсачките винаги обръщат внимание.
Тази метрика на уебсайта се изчислява от статистически броячи, а именно уеб анализите на специални програми, предназначени за подобряване на SEO.
Как да се подобри: страниците ще се зареждат по-бързо след оптимизиране на зареждането на изображения и премахване на тежки флаш обекти. Освен това почистването на кода и преместването на скриптове и таблици със стилове в други файлове ще помогне.
-
Цена на посещение
Това е сумата, която трябва да платите за всеки посетител, дошъл чрез реклама.
Отчита се както следва: разходите за реклама се разделят на броя кликове към сайта (за тази реклама).
Как да подобрим индикатора: за да се намали цената на едно посещение, е необходимо да се показват реклами на целевата аудитория и, разбира се, да се вземат мерки за оптимизиране на ресурса. Тогава може би не е необходимо да се увеличава бюджетът.
-
Честота на ретаргетиране
Тази метрика на сайта показва колко пъти един и същ клиент идва на сайта ви, за да купи отново вашия продукт.
Как да се пресметне: броят на потребителите, които са дошли да пазаруват два или повече пъти (през отчетния период), разделен на общия брой клиенти, които са направили поне една покупка (през същия период).
Как да се подобрите: Можете да използвате този показател, за да разберете колко лоялни са клиентите ви към вашия сайт. За да ги накарате да се върнат за нови покупки, подобрете обслужването си, провеждайте атрактивни промоции, създайте програми за лоялност и прилагайте ретаргетиране.

-
Брой посещения от търсачки
Това е броят на посетителите, които са дошли при вас чрез търсачките. Този показател се изчислява от броячите на услуги за уеб анализ.
Как да подобрите: подобрете SEO оптимизацията, стремете се към първите позиции в търсачките. За да направите това, анализирайте семантичното ядро, коригирайте го (ако е необходимо) и вземете мерки, за да осигурите по-добро класиране на сайта от търсачките.
-
Брой кликвания на реклами
За даден уебсайт този показател е броят на кликванията върху контекстна реклама в Google. Тази цифра се определя от броячите на услугите за уеб анализ.
Как да подобрите показателя: Увеличете потока на трафика и подобрете качеството му. Уверете се, че съдържанието на рекламите ви е подходящо за нуждите на потребителя. Увеличете възможността за кликване върху контекстната реклама, като направите офертите възможно най-персонализирани.
-
Брой конверсии от страници в социалните медии
Показва броя на посетителите, които са стигнали до вас чрез връзки, публикувани в страници в социалните мрежи.
Можете да проверите този показател за вашия уебсайт чрез броячите на услугите за уеб анализ.
Как да го подобрите: като увеличите трафика от страниците в социалните мрежи. Това се постига чрез увеличаване на разходите за таргетиране на реклами. Или пък трябва да работите по-усилено върху това, да сегментирате целевата си аудитория и да персонализирате призивите си лично за всеки сегмент, да използвате възможно най-ясния език в рекламите си.
Ако вече имате доста голям поток от посетители в социалните медии, насочвайте ги по-често към уебсайта си. Това ще привлече нов трафик (за който няма да се налага да плащате отново) и следователно ще ви позволи да подобрите метриката на този сайт безплатно.
-
Брой кликвания върху връзки
Това е броят на кликванията, генерирани от връзките, вградени в партньорските уебсайтове. Този критерий показва доколко ефективно работят партньорските програми или други услуги на трети страни.
Показателят се определя от броячите на услугите за уеб анализ.
Как да се подобрите: интегрирайте се с партньори и публикувайте съдържание не само на собствения си сайт или в социалните мрежи, но и на други популярни платформи като пазари и др.









