• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Ресурси

18 важни показатели за всеки уебсайт

Редактор От Редактор
27.01.2023
В ИТ Ресурси
Време за четене: 2 минути
A A
0
pokazateli uebsait ditech.bg
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Анализът на показателите на уебсайта е от съществено значение, за да видите колко добре работят рекламите ви и как се държат потребителите на целевата страница. Ако не следите това, няма да знаете кои са реалните ви клиенти и какво пречи на останалите също да направят покупка.

По-долу са изброени някои основни показатели, на които определено трябва да обърнете внимание, когато популяризирате уебсайта си.

  • Брой посещения

Това е показател за трафика на уебсайта, който отчита общия брой потребители и посетили на сайта ви за определен период от време. Това ви позволява да следите колко ефективно работи SEO оптимизацията. 

Как да подобрите резултата: насочете повече трафик към сайта чрез контекстна реклама, таргетиране и SEO оптимизация. Например SEO оптимизацията означава преди всичко избор на правилната семантика.

  • Брой нови посетители

Този показател за посещенията на сайта се изразява в проценти и представлява съотношение между броя на посетителите, които посещават сайта за първи път, и общия брой посещения (за избрания период от време). Тази цифра показва доколко добре работи вашата SEO оптимизация.

Как да подобрите резултата: Отново се опитайте да привлечете повече и по-добър трафик. Тук са ефективни и контекстната реклама, таргетирането, SEO-оптимизацията и всички вътрешни и външни промени в сайта, които ще го преместят по-напред в класирането от търсачките и следователно ще привлекат повече посетители.

  • Брой уникални посетители

Това е броят на посещенията, направени от ново устройство или IP адрес (през въпросния период от време).

Как да го подобрите: отново с нов трафик, като използвате контекст и таргетиране.

За да подобрите SEO оптимизацията, разгледайте сайта си и идентифицирайте възникващите проблеми. Можете също така да подобрите този показател за вашия уебсайт, като го добавите в уеб директориите. Това ще доведе до допълнителен трафик от Google My Business.

  • Брой прегледи

Броят на прегледите, извършени от уникални потребители (през отчетния период).

Как да подобрите индекса: колкото по-удобен за ползване е сайтът, толкова повече хора ще го разглеждат. Работете върху него и направете някои интелигентни връзки.

  • Време, прекарано в сайта

Средната продължителност на всяка сесия (времеви индекс).

Лесно е да се изчисли: съберете цялото време, прекарано от посетителите и разделете това число на броя на посещенията.

Как да подобрите индекса: за да останат потребителите по-дълго време на страниците на сайта, трябва да поставите съдържание, което отговаря на техните нужди, както и да се погрижите за удобен за потребителя интерфейс и кръстосани връзки.

pokazateli ditech.bg

  • Степен на отпадане (в проценти)

Това е съотношението между броя на посещенията с продължителност под 15 секунди и общия брой посетители на сайта.

Можете да използвате този показател, за да разберете колко добър е сайтът ви (колкото по-нисък е процентът на отказите, толкова по-добър е той). Ако процентът на отказите е висок, сайтът може да е неудобен или непривлекателен, или да получавате нискокачествен трафик, който води до голям брой нецелеви посещения.

Как да подобрите индекса: проучете поведението на потребителите, подобрете дизайна и обърнете внимание на качеството на трафика.

За да разберете какъв трафик носи контекстната реклама, проучете ключовите запитвания на аудиторията си и проверете дали наистина получавате целеви посетители. Ако част от трафика ви идва от социалните мрежи, проучете поведението и на тази част от аудиторията (чрез UTM тагове).

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ...
11 полезни съвета за създаване на добър интерфейс за уебсайт
Защо да анализирате вътрешните връзки на страницата
Какво представлява SERP и как работи?
  • Дълбочина на изгледите

Това е средният брой страници, разгледани от даден потребител по време на посещението му на сайта.

Дълбочината на прегледите се изчислява по следния начин: разделете броя на прегледите на броя на посещенията.

Как да подобрите индекса: ниският индекс може да показва, че сайтът е неудобен, лошо обмислен дизайн, карта, навигация, свързване и заявки на потребителите не се пресичат с темата и съдържанието на ресурса. Всички тези неща трябва да бъдат поправени.

  • Брой повторни посещения (честота)

Ако виждате, че много потребители се връщат често на сайта ви за определен период от време, това означава, че те са лоялни и готови да взаимодействат.

За популяризирането на SEO това е много важен показател. Търсачките оценяват високо сайтовете с голям брой повторни посещения (в крайна сметка това говори за тяхното качество и привлекателност за аудиторията).

Как се изчислява: Тази метрика на сайта се изчислява чрез брояча на посещенията в аналитичната система на Google.

Как да подобрите метриката: за да се повтарят посещенията, трябва да поддържате интереса на потребителите към сайта, да актуализирате редовно публикуваните материали, да предоставяте интересна информация (например за отстъпки и промоции). Ако разполагате с информационен ресурс, поддържайте редовни рубрики, давайте повече новини. Това трябва да е съдържание, което е интересно да се чете и препрочита, да се връщате към него отново и отново.

  • Време между първото и следващото посещение

Не можете да го направите сами, но това е показател, който можете да потърсите в системата си за уеб анализ.

Как да подобрите резултата: За да бъде времето между първото посещение и последващото действие възможно най-кратко, трябва постоянно да работите с посетителите си, да настроите ретаргетиране и да свържете маркетинга си по имейл.

  • Брой излизания

Този показател показва колко души (в проценти) са напуснали дадена страница на сайта.

За да го изчислите: разделете броя на излизанията от дадена страница на броя на посещенията на тази страница и умножете по 100%.

Как да подобрите индекса: ако хората често напускат сайта, това означава, че интерфейсът не е удобен за ползване или че съдържанието не отговаря на нуждите. Анализът ще ви помогне да разберете какво не е наред с тази метрика на сайта.

Системата ще дава информация за поведението на посетителите, като посочва точно кога те напускат сайта. По този начин ще разберете кои елементи трябва да бъдат прецизирани.

Страница 1 от 2
12Напред
СподелетеTweetPin
Design Expert Design Expert Design Expert

Свързани Новини

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

27.02.2023
Google Ads: Какво е и как работи?

Google Ads: Какво е и как работи?

15.02.2023
biznes akaunti pinterest ditech.bg

Как да използвате Pinterest за бизнеса?

27.01.2023
cms uebsait ditech.bg

Какви проблеми могат да възникнат по време на пренасочването на сайта към друг CMS?

27.01.2023
seo analiz konkurentite ditech.bg

Как да направите SEO анализ на конкурентите си: инструкции стъпка по стъпка

27.01.2023
html kod ditech.bg

Какви са начините да вмъкнете HTML код в сайт на WordPress?

27.01.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2022 DiTech Special Edition Magazine 2022 DiTech Special Edition Magazine 2022
Digital4 Ruse Digital4 Ruse Digital4 Ruse

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Няма изцяло защитен бизнес, но има по-малко рисков

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Как дигиталният маркетинг променя начина, по който бизнесите достигат до своите клиенти?

Какви са различните Блокчейн приложения и защо да направите инвестиция в тях?

Защо киберсигурността е необходима за всяка компания и как да я подобрим?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Изкуственият интелект в съвременния свят

Дигиталните технологии днес

Последни публикации

Ingenico придобива българския финтех стартъп Phos

Ingenico придобива българския финтех стартъп Phos

31.03.2023
Бъдещето на роботиката и иновациите - какво може да очакваме в следващите години

Бъдещето на роботиката и иновациите – какво може да очакваме в следващите години

31.03.2023
Как Pfizer променя фармацевтичната игра с устойчива дигитализация?

Как Pfizer променя фармацевтичната игра с устойчива дигитализация?

29.03.2023

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2022 Special Editon

Digital Technology Special Editon 2022
CEO Forum
Enterprise
HR Manager
DiTech
Orator
Jenski Taini
MyJob
Fit World
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори