• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Новини

5 задължителни имейлa за онлайн магазини

Мими Петрова От Мими Петрова
18.10.2022
В ИТ Новини, Маркетинг
Време за четене: 1 минути
A A
0
beluga ditech media
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter
  1. Имейл за потвърждаване на поръчката
  2. Имейл с цел Upsell
  3. Имейл с цел Cross-sell
  4. Имейл за завръщане/запитване
  5. Благодарствен имейл

Имейл за потвърждаване на поръчката

Проучвания показват, че всеки имейл за потвърждение на поръчка печели на бизнеса приблизително по $0.25 допълнителен приход. Погледнато на 1000 поръчки са 250 долара. За автоматизиран имейл, това е доста добре?

Освен да повишите продажбите си, чрез този имейл можете да постигнете и друга цел – а именно задоволяването на очакванията на потребителите. Потребителите остават с много въпросителни, а въпросите пораждат недоверие и объркване, което никой бизнес не желае за клиентите си – част от тях може да адресирате в този мейл.

Имейл с цел Upsell

Upsell е метод за продажба на по-скъп продукт с по-добри характеристики от избрания и се използва, за да увеличите стойността на потребителската кошница.

Ако клиентите ви са разглеждали продукти от дадена категория и даден ценови клас, със сигурност можете да им изпратите имейл, който да предлага по-скъпи и качествени продукти от по-висок клас категория.

Имейл с цел Cross-sell

Cross-sell е метод за продажба на един основен продукт с други допълващи го. Ето защо, когато отидете в заведение, освен напитка, ви предлагат и нещо за хапване, а накрая дори и десерт.

В случай, че клиентът все още не е поръчал, но е добавил дадени продукти в количката си, можете да включите cross-sell в имейлът за забравени колички.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ ...
Доставки и продажби до 17 европейски държави с опция наложен платеж
Как да използваме оптимално социалните мрежи в нашата рекламна стратегия?
Какво се случва, когато онлайн срещне офлайн пазаруването?

Имейл за завръщане/запитване

Обикновено, главната цел на всеки човек занимаващ се с имейл комуникация е да разширява своята имейл база. Но нека помислим. Какъв е смисълът да имате имейл база от десетки хиляди потребители, а от тях да бъдат активни 2-3%? И колко енергия губите в изпращането на имейли и анализирането на резултати на нерелевантна аудитория?

Ето защо, препоръчваме, в автоматизациите, които се правят, да имате сегмент с потребители, на които при изпращане на Х имейли и тяхното неактивно поведение (не отварят имейлите, не кликат на линкове и т.н.), да въведете стъпка, в която проверявате интересът им към съдържанието, което им предлагате.

Можете да проведете дори анкета, в която те да отбележат техните предпочитания за съдържание и по този начин да сегментирате аудиторията си.

В крайна сметка, ако след два или три такива имейла, потребителите продължават да не откликват на тях, можете спокойно да ги изключите от списъка си. Активирането им отново би следвало да бъде на всеки 3 до 6 месеца.

Благодарствен имейл

Никога не забравяйте да благодарите на клиентите си, че са избрали да пазаруват при вас. Това е от основно значение за всеки бизнес.

Но винаги трябва да търсите балансът между благодарствено послание и просто предаване на клишета. Избягвайте във впускане в обяснения, че поръчката на клиентът е важна за вас.

Използвайте благодарственият имейл, за да покажете отношение повече отколкото безсмислени клиширани фрази. В случай, че клиентът е пазарувал конкретен вид от вашите продукти и той обобщава неговото пазаруване – поднесете му благодарствения имейл с допълнение на подобни продукти или свързани. По този начин ще оставите чувството за предаване на стойностна информация.

Успешни имейл кампании, а до следващата ни статия следете социалните ни мрежи, за да сте в крак с тенденциите, новостите и интересната информация, свързана с онлайн търговията.

СподелетеTweet

Прочетете още

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

20.05.2024
Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

20.05.2024
Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

20.05.2024
След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа отговарящ за рисковете от ИИ

След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа, отговарящ за рисковете от ИИ

20.05.2024
Мъск стартира интернет услугите Starlink на SpaceX в Индонезия

Мъск стартира интернет услугите Starlink на SpaceX в Индонезия

20.05.2024
Финансирането на рисков капитал в областта на криптовалутите нараства до 2,4 млрд. долара

Финансирането на рисков капитал в областта на криптовалутите нараства до 2,4 млрд. долара

20.05.2024
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори