• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Ресурси

6 етапа как да съставите контент-план за уебсайта ви

Редактор От Редактор
27.01.2023
В ИТ Ресурси
Време за четене: 1 минути
A A
0
kontent plan uebsait ditech.bg
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Ключовата стъпка, преди да съставите контент-план е подробен анализ, който да определи нуждите на уебсайта ви. Също така от голямо значение е да определите целта, към която се стремите. Когато започнете да попълвате ресурса си с подходяща информация ще изградите ясна стратегия и ще може да планирате графика за актуализиране на съдържанието.

За да изготвите контент-план за сайта си, трябва да преминете през определени стъпки.

1.Избор на рубрики

Това е една от най-лесните стъпки. За начало определете темите на рубриките и техния брой. Броят на рубриките трябва да бъде оптимален, така че те да се попълват своевременно и регулярно.

Без основен набор от рубрики няма да можете да създадете контент-план. По-късно можете да намалите броя им или да добавите няколко нови и подходящи.

rubriki ditech.bg 1024x75 1

2.Избор на тип публикации

Основните типове публикации включват:

  • Ръководства стъпка по стъпка.
  • Разбивка на проблематична тема.
  • Сравнение на технологии/инструменти/обекти.
  • Казуси (ваши или чужди).
  • Видео уроци.
  • Статии за размисъл.
  • Анализи (пазарни прогнози).
  • Интервюта.
  • Пазарни новини и др.

Всеки материал може да бъде представен под формата на един от тези типове публикации. По този начин ще постигнете оригиналност на представянето и ще увеличите информационната привлекателност на сайта си.

3.Намиране на теми

Без подходяща тема няма да можете да съставите контент-план. Има няколко начина за намиране на тематиката за вашия уебсайт:

  • Анализ на ключовите думи. Можете да използвате семантично ядро или да организирате отделно тематично търсене, като използвате специализирани услуги.
  • Тематични форуми. Този метод ви помага да съставите контент-план, както и да определите нуждите и интересите на целевата си аудитория.
  • Мозъчна атака. Стандартният съвет за тази процедура е да запишете абсолютно всички изразени идеи. Теми, които изглеждат вече изтъркани или напълно нереалистични, могат по-късно да намерят неочаквана реализация при по-нататъшно обмисляне и разработване. С помощта на мозъчна атака можете да съставите основното ядро на контент-плана.
  • Блогове на конкуренти. Този метод ще помогне да се определят актуалните проблеми, които са от значение за пазара.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ...
5 идеи за увеличаване на трафика на уебсайта
Какво представлява SERP и как работи?
11 полезни съвета за създаване на добър интерфейс за уебсайт

4.Филтриране на теми

За да се филтрират темите, като се премахнат ненужните и се изберат най-привлекателните, всяка тема трябва да се оцени по следните критерии:

  • степента, в която читателите се интересуват от темата;
  • съответствие на темата с формата на блога/страницата;
  • степента, в която сте запознати с конкретната тема.

Темите могат да бъдат филтрирани чрез задаване на въпроси, като например:

-Интересна ли е темата за читателите? – Ако отговорът е „да“, той се приема. Ако не, тя се отделя за в бъдеще.

-Подходяща ли е темата за формата на вашия блог/страница? – Ако отговорът е „да“, темата се разработва. Ако не, тя се изтрива или отлага.

-Добре ли сте запознати с темата? – Ако да, поемете я. Ако не, по-добре го оставете за по-късно, когато придобиете необходимата компетентност по темата.

След известно време се върнете към отложените теми и преценете възможностите си. Препоръчително е да правите това „преценяване“ редовно.

5.Оформяне на контент-плана

След като темите са избрани и структурирани, може да се изготви окончателен контент-план. Специализирани услуги като Google Docs, които използват лесно форматиране, могат да бъдат от полза. Освен това можете да споделите документа си по този начин, без да предоставяте потребителски имена и пароли.

Сега трябва да разпределите темите по седмици, месеци и тримесечия. Графикът за публикуване може да се основава на нуждите на ресурса и възможностите на контент-мениджъра.

Ако планирате да актуализирате съдържанието доста често, логично е да разделите статиите с една от подходящите опции:

  • чрез рубрики;
  • по типове публикации.

6.Наблюдение на изпълнението на контент-плана

Включете възможно най-много контент-мениджъри. Колкото по-малко хора участват в даден проект, толкова по-трудно е за тях да се справят с графика на контент-плана. Подробен дневен график ще ви помогне да дисциплинирате служителите си и да оптимизирате блога си.

СподелетеTweet

Прочетете още

qmtwll

Защо е хубаво да включим мрежови кабели офиса?

16.12.2024
Еволюцията на потребителския кредит в дигиталната ера: Как технологичният напредък променя формата на онлайн транзакциите

Еволюцията на потребителския кредит в дигиталната ера: Как технологичният напредък променя формата на онлайн транзакциите

19.12.2023
Как да разберем дали нашите Wago клеми са оригинални?

Как да разберем дали нашите Wago клеми са оригинални?

10.11.2023
ai video generator ditech.bg

Топ 5 на най-добрите AI видео генератори за 2023г.

07.08.2023
Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

27.02.2023
Google Ads: Какво е и как работи?

Google Ads: Какво е и как работи?

15.02.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори