75tr International Technical FairMarketing

Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants . Как да изградим успешна маркетингова стратегия за хотели и ресторанти.

Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants. Вероятно вече сте разбрали, че  тази есен в Пловдив ще се проведе Bulgarian Digital Week 2019 – едно от най-мащабните  събития в България, посветено на дигиталните технологии и иновации. То е главна част от програмата на седемдесет и петия Международен технически панаир Пловдив и ще продължи цели шест дни  – от 23-ти до 28-ми септември.

Дългоочакваното събитие ще събере на едно място едни от най-добрите специалисти в сферата, водещи технологични компании, инвеститори, учени, изобретатели, студенти и любители. По време на Българската дигитална седмица ще се проведат 13 конференции по едни от най-актуалните и интересни теми. Една от тях е посветена на дигиталните решения за успешно управление на хотели и ресторанти.

Конференция “Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants“

Ако развивате собствен бизнес в туристическата индустрия, вероятно всеки ден сте изправени пред разнообразни предизвикателства, дължащи се на динамичните промени в сектора. За никого не е тайна, че все повече български туристи избират да прекарват почивните дни извън страната. В допълнение, се повишават очакванията и изискванията на клиентите относно обслужването и  качеството на предлаганите услуги. По тази причина конкуренцията за привличане на потребители става все по-голяма.

Ако и вие търсите начин да се отличите и да превърнете хотела или ресторанта в предпочитано място за все повече посетители, то непременно се възползвайте от възможностите, които новите технологии предоставят. Не сте сигурни как да го направите или вече сте опитали, но резултатите не са задоволителни? Тогава посетете конференцията “Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants“, за да научите как да изградите ефективна маркетингова стратегия за вашия бизнес, използвайки дигитални технологии.

Едни от водещите специалисти в сферата ще ви представят новите тенденции и ще ви дадат практични съвети как да изградите добра онлайн репутация, без да харчите цял състояние за реклама по телевизията или в списания. Възползвайте се от тази възможност, за да бъде бизнесът ви успешен и да печелите нови клиенти.

За кого е подходяща конференцията “Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants“?

На първо място, разбира се, за собствениците и управители на хотели и ресторанти, които искат да бъдат в крак с новите дигитални технологии и да създадат успешна маркетингова стратегия за своя бизнес, изпреварвайки конкурентите си. Също така, работещите в сферата на дигиталния маркетинг, които поддържат имиджа и отговарят за рекламите на клиенти, заети в туристически бизнес, ще могат да научат актуалните тенденции от специалисти с дългогодишен опит.

Ако тази тема представлява интерес и за вас, тогава непременно отбележете датата 28 септември в календара си и станете част от Bulgarian Digital Week 2019! Събитието е безплатно за посещение, но изисква предварителна регистрация, която може да направите до 10 август. Ако искате да запазите място е необходимо да доплатите сумата от 30 лв. След тази дата, сумата е 50 лв при наличие на свободни места.

Повече информация за конференцията “Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants“, лекторите и програмата ще отриете на официалния сайт на събитието: https://bdw.bg/konferentsii/digital-marketing-strategy-for-hotels-and-restaurants/.

Тагове
Покажи повече

Di Tech

DiTech | Добре дошли в света на дигиталните технологии

Подобни публикации

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close
Close