В края на миналата седмица за осма поредна година в Пловдив се проведе годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия Digital4Plovdiv. Събитието привлече над 600 посетители и впечатли всички участници със своите изненади и богата програма. По време на откриването гостите имаха възможността да наблюдават специално подготвено светлинно шоу, изцяло в Digital стил.
Нови възможности за участниците
Основателят на Digital4 и управляващ партньор в Internet Media Group, г-н Любомир Атанасов, изненада участниците с две ключови новости. От тази година, всички участници в конференциите ще имат възможността да получат Premium Access card, която ще им позволява не само да посетят всички събития в страната, но и да се възползват от различни отстъпки и предимства.
Втората новост, която съобщи г-н Атанасов, бе създаването на първата събитийна социална мрежа в България – Digital4 business network. Очаква се тя да бъде напълно готова до началото на 2024 г., като ще предоставя възможност за създаване на нови контакти, обмяна на опит и по-широки възможности за бизнес сътрудничество в цялата страна.
Богата програма и успешни примери
Програмата на събитието беше изключително обширна, с лекции, провеждани едновременно в две зали. Първата зала се фокусираше върху актуални тенденциите и иновациите в сферата на онлайн маркетинга и търговията, докато втората зала представяше успешни примери и практики от реалния бизнес свят. Също така всички участници можеха да проведат жива среща с лекторите от събитието чрез специален бутон за срещи, позициониран в сайта на Digital4Plovdiv.
По време на първия ден се проведе четиричасов мастърклас, който предостави възможност на участниците да се срещнат и обсъдят въпроси с лекторите. След завършването на първия ден на конференцията, се осъществи и конкурсът Digital Stars, който отличи младите дигитални маркетолози на България в седем различни категории.
Вторият ден на събитието представи данни и практически съвети за електронната търговия и се направи поглед в бъдещето на бранша. Лекциите, свързани с онлайн търговията чрез социалните мрежи, комуникационни стратегии за изграждане на бранд и използване на генеративния изкуствен интелект, събраха най-голям интерес.
Кафе-паузите предоставяха възможност на участниците да разгледат изложението DiTech Expo, на което редица компании като Next Basket, Postbank, Big Arena, SuperHosting, GombaShop и други, показаха своите най-нови продукти и услуги и обмениха опит и контакт. Фотобутката, която беше разположена сред изложителите също се превърна в едно от любимите места на посетителите. Там те можеха да запечатат своите нови запознанства или да създадат приятни спомени.
Digital4Plovdiv 2023 ни напомни, че бъдещето на онлайн маркетинга и търговията е светло и пълно с възможности.
Насочването на вниманието към актуалните тенденции и иновации, както и към успешни примери, дава възможност на посетителите да подобрят своите стратегии и да интегрират новите технологии в бизнеса си.
Последният ден на събитието със сигурност даде старт на нови идеи и проекти в сферата на онлайн маркетинга и търговията. Както сподели с нас един от участниците:
„Digital4Plovdiv е не просто конференция, това е място, където срещаш идеи и хора, които могат да променят бъдещето на твоя бизнес.“
И така, Digital4Plovdiv 2023 завърши успешно. Следващите събития от календара на Digital4, които можете да посетите са Digital4StaraZagora, Digital4Pleven и Digital4Vidin. Те обещават да бъдат също толкова вълнуващи и полезни.