Стара Загора ще посрещне за трета поредна година едно от най-полезните събития в света на онлайн търговията – Digital4StaraZagora. Независимо дали сте стартъп, компания, която все още няма изградено онлайн присъствие или лидер в eCommerce сектора, тази конференция е мястото, където ще откриете нови перспективи и възможности за развитие, както и ще можете да създадете ценни контакти.
Кога и къде ще се проведе конференцията?
На 10 и 11 ноември в Културен център, Стара Загора ще бъде официално открито двудневното тазгодишно издание Digital4StaraZagora. Началото на конференцията ще бъде поставено от кмета на община Стара Загора, Живко Тодоров, и създателя и организатор на Digital4, Любомир Атанасов.
Какво да очакваме от програмата?
По традиция темата на изданието разглежда тенденциите в онлайн търговията за предстоящата година. Очаквайте да бъдете въведени в света на иновациите и технологичните новости, които ще променят бъдещето на дигиталния бизнес от едни от доказалите се и успешни представители на дигиталния бранш в България.
Програмата включва лекции и дискусии, в които ще вземат участие представители на бизнеси, рекламодатели, и специалисти, които ще споделят безценни практически съвети и ще дадат насоки в тенденциите за предстоящата година в сферата на дигиталния маркетинг и онлайн търговията.
Програмата на събитието е разделена на четири ключови глави, всяка от които ще предостави обширен поглед върху съответната тема:
- Глава 1: Платформи и технологии
- Глава 2: Създаване на съдържание
- Глава 3: Маркетинг и популяризация
- Глава 4: Фулфилмънт, логистика и клиентско обслужване
За пръв път тази година, организаторите са подготвили още един интерактивен формат, който ще донесе допълнителна добавена стойност на посетителите. След края на всяка глава на сцената ще се качи онлайн търговец за интервю, в което да разкаже на аудиторията за своя опит, предизвикателства по пътя и историята на тяхното преодоляване.
Посетителите ще научат тенденциите за 2024 година в рекламите и популяризацията в Meta – Facebook, Instagram, TikTok, както и новостите при платформите за онлайн търговия. Фокус в програмата ще бъде създаването на маркетингов план – определяне на аудитория, разпределение на бюджет, успешни стратегии, както и психологията на потребителя – Как активностите ни да бъдат по-успешни?
Digital4StaraZagora е място, където иновациите срещат вдъхновението, а бизнеса среща опита. Събитието се осъществява с генералното партньорство на Община Стара Загора и Invest Stara Zagora, a негови организатори са Internet Media Group и дигитална агенция Valival. Повече информация за събитието и билети оттук: