Здравейте отново! Две седмици преди началото на Премиум изданието на Digital4Sofia 2021, и на гости ни е г-н Александър Христов, Управляващ партньор е на ПР агенция Параграф 42. Той определено има какво да ни каже относно дигиталният ПР. Какво за вас е значението на дигиталният ПР?
Дигиталният ПР е всичко това, което използва случващото се навън, за да създава дискусии и да увеличава ангажираността на потребителите. А също и да допринася за създаването на съдържание в чужди канали.
Вече няма не-дигитален ПР. Защото дори и да не искаш да си онлайн, ти вече си там. Хората водят разговори за твоя бранд. И въпросът не е дали го правят, а дали управляваш тази комуникация и как.
# Справят ли се бизнесите онлайн и кои са най-честите грешки, които правят?
Бизнесите се справят все по-добре и това е видимо, особено в последната година, която ни разтърси доста. Научихме се да правим хибридни и разпръснати събития, да партнираме по-добре с инфлуенсъри, да създаваме съдържание. И все пак – най-честата грешка, която правят бизнесите е занаятчийството, което означава да пускаш постове и да ги спонсорираш. Зад всяка дигитална комуникация трябва да има стратегия.
# Какво би посъветвал брандовете в мрежата?
Да бъдат автентични, да не се притесняват от неудобни въпроси, защото те са шанс да бъдат дадени добри отговори. Комуникацията става по-бърза и по-честа. Това още по-ясно поставя необходимостта от управление, съответно още по-добре позиционира ролята на ПР специалистите.
#Трите основи на дигиталния успех са:
Мислене, смелост, автентичност
# Твоята дефиниция за ефективно онлайн присъствие
Ефективността онлайн означава да познаваш обществената среда, да разбираш аудиторията си, да им предлагаш информативно съдържание и да водиш продуктивен диалог.
Повече по темата ще видите на живо, на 18-ти Юни в София. Събитието е Digital4Sofia 2021 „Видео маркетинг и социални мрежи“, Premium Edition.