75tr International Technical Fair

На първо място в Google. Едно интервю с Георги Стефанов от SEO агенция Ganbox

Представяме ви Георги Стефанов, основател и главен SEO консултант в Ganbox. Георги е магистър по информатика и се занимава професионално с уеб технологии от 2002 г. Заедно със своя екип предлага SEO услуги от 2006 г.

Поводът за разговора ни е бъдещото му участие на събитието Bulgarian Digital Week Plovdiv 2019, което ще се проведе от 23 до 28 септември в рамките на 75-ият Международен технически панаир Пловдив.

На събитието Георги ще бъде лектор с тема „Негативно SEO“, като ще води дискусионен панел, на който хората ще имат възможност активно да задават въпроси за техните сайтове, които ги вълнуват. Панелът ще се проведе на 24 септември вторник от 11:00 ч. в Палата 10 в Smart Corner 1.

На първо място в Google. Едно интервю с Георги Стефанов от SEO агенция Ganbox

От колко време се занимавате професионално с дигитален маркетинг?

Вече повече от 12 години, като специализирам в SEO – един от най-ефективните онлайн канали за реклама.

Терминът SEO все още е слабо познат в България. Може ли да обясните на нашите читатели с няколко думи какво представлява?

SEO е съкращение от Search Engine Optimization и на български се е наложил терминът „Оптимизация за търсачки“. Това е доста абстрактен процес, който включва в себе си множество дейности за подобряване на бизнес сайт и неговата по-голяма видимост в интернет, както и увеличаване на онлайн продажбите.

По какъв начин SEO помага на бизнеса?

Всеки онлайн бизнес има нужда от SEO за подобряване на сайта, чрез който предлага стоки или услуги, за да увеличи чувствително продажбите си онлайн.

В някои бизнес ниши с висока конкуренция, ползването на SEO услуги е напълно задължително и е продължителен непрестанен процес.

Всеки онлайн бизнес ли има нужда от SEO, какво ще кажете за големите известни брандове, които рекламират по телевизия и радио?

Има всеобща заблуда, че известните брандове нямат нужда от SEO услуги, но това далеч не е така и има достатъчно примери за това по света. Просто при големите брандове SEO услугата се променя според нуждите на сайта и фокусът се измества например към подобряване на удобството и потребителското преживяване в сайта.

Какво трябва първо да направи един човек, ако иска да оптимизира своя сайт при вас?

След като се свърже с нас, имаме въпросник, на който трябва да отговори, за да можем ние да изготвим индивидуална оферта подходяща за специфичните нужди на всеки клиент, в зависимост от бизнеса, уеб конкуренцията в съответната бизнес ниша. Предлагаме винаги индивидуално решение за SEO оптимизация, освен това държим много на пълен мониторинг и ежемесечно известяване за постигнатите резултати.

SEO оптимизацията е дълъг процес. Изисква се непрестанно подобряване на удобството и ползваемостта на сайта, за да се увеличат продажбите онлайн.

Защо точно Ganbox, а не друга SEO фирма? С какво се различавате от останалите фирми?

По всеки сайт на клиент в Ganbox, работи екип от най-малко трима SEO специалисти. Имаме строги процедури за тройна проверка, които осигуряват високо качество на отделните задачи. Отделно от това, при нужда по сайта работи един или няколко опитни програмисти и уеб дизайнери. Имаме и отделен екип от копирайтъри и редактор, който управлява тяхната работа, свързана с осигуряване на качествени текстове, както за съответния сайт, така и за външни публикации. Много по-добре е по сайта да работи екип, отколкото да наемете един маркетинг специалист на заплата.  В Ganbox към този момент няма начинаещи SEO специалисти, целият екип на Ganbox е от хора с опит от над 3 години. Всички служители имат висше образование. Има колеги с Google сертификати. Постоянно следим новостите в SEO и правим експерименти с наши сайтове, какво работи и какво не. Ganbox съществува от 2006 и има отлична онлайн репутация и професионална история. Важно е за нас да се развиваме и усъвършенстваме и смятам, че за 13 години сме постигнали и изградили доверие в нашите клиенти, именно заради професионализма,ентусиазма и иновативния подход в тази бързоразвиваща се сфера.

Когато попаднете на сайт, на който му е направено „Негативно SEO“, какви стъпки предприемате?

Основната ни цел е да определим вида на проблема и да реагираме възможно по-бързо – по възможност още преди Google да открие проблема и да понижи сайта в резултите от търсене.

За съжаление много често негативното SEO се дължи не на външна намеса, а на грешка на разработчиците на софтуера на сайта. При нужда се намесва наш програмист, който отстранява проблемите в софтуера.

Темата е много обширна и ще се радвам, да има повече въпроси по време на дискусионния панел и да бъде полезна на много хора.

Заповядайте на лекцията ми в Палата 10, която ще се проведе на 24 септември, вторник от 11 часа!

Ето и кракто видео с покана за събитието от Георги Стефанов

https://www.youtube.com/watch?v=ETCisP8Dr-4

записано на по време на събитието Digital4Varna.

 

Покажи повече

Di Tech

DiTech | Добре дошли в света на дигиталните технологии

Подобни публикации

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close
Close