IT ExpertЛичностиСъбития

Интервю с една от известните мама блогъри в България – Радостина Христова

– Здравейте, Радвам да се срещнем с вас днес. Моля, представете се пред аудиторията ни.

– Аз съм Радостна мама – мама блогър и инфлуенсър с мисия за повече радостни майки, спокойни деца и забава в семейството 🙂

По време на Digita4Sofia, точно на 18 юни, ще споделя опит като човек, който работи с малки и големи брандове, изпълнява кампании за клиенти, но и консултира прохождащи и все още неразпознаваеми брандове как да подберат инфлуенсъри за техните нужди, как да структурират кампания, да поставят цели и да ги измерят след това.

Ще посоча примери от моята практика с български брандове: Dermax, Cleverbook, Active Choice и други подходящи за разговора – BILLA, PEPCO, Eucerin, DoppelHerz и други.

Бърз съвет към аудиторията на DiTech.bg: Доверете се на профили и хора, които споделят вашите ценности и тези на вашия на бранд; такива, с които бихте се спрели да говорите на улицата и бихте поискали препоръка за нещо, свързано с вашия личен живот.

– Справят ли се бизнесите онлайн и кои са най-честите грешки, които правят?

Бизнесите се справят все по-добре, защото някои се обръщат към агенции, други бързо учат и четат, за да са в час, а трети се доверяват на интуицията си успяват да намерят подходящи посланици на техния бранд.

Има още доста работа в посока:
– защо да работя с инфлуенсъри?
– как да им поставя ясна задача?
– какво очаквам от тях?
– как да измеря работата им?

– Какво би посъветвала брандовете в мрежата?

– Съветът ми към брандовете е същият и като този към личностите, с които общувам всеки ден. С избора си на профили и хора, с които вие работите, вие залагате репутацията на бранда и фирмата си, затова трябва да им имате доверие, да сте ги наблюдавали поне месец-два, преди да решите да направите опит за кампания с тях.

Друг съвет, който бих споделила е: не приемайте инфлуесърите като продавачи. Да, могат да имат код, могат да продадат нещо, което ви е важно в този момент, но реално те работят за вашия бранд дългосрочно като помагат да бъде по-разпонаваем и да спечели по-голямо доверие, да го задържи или да информира за новостите.

Последен съвет: инфлуенсърите са ходеща медия, не им се сърдете, че вашата “новина” или бранд не са единствени в техния дневен ред 🙂

Трите основи на дигиталния успех са:…
дигиталният успех не се различва от всеки друг:

– изгрждане на силен бранд
– постоянство в комуникацията и каналите на посланията на бранда
– смелост в сфера и момент, когато е удачно

– Каква е вашата дефиниция за ефективно онлайн присъствие:

Най-ефективно за мен е онова онлайн присъствие на бранд или човек, което първо изплува в съзнанието ти при зададен въпрос или тема, по която са си поставили цел да бъде споменавано. За себе си мога да кажа “мама блогър” и по цял ден работя така че, когато някой чуе тези думи, да ги свърже с моя бранд “радостна мама”.

Дали ще е козметика, храна, услуга или сфера на дейност, избери си едно и бъди най-добрият в него, тогава ще имаш ефективно онлайн присъствие, което ще ти даде възможност не само да продаваш, но и да прокарваш промяна на мислене, кауза или каквото ти хрумне.

Покажи повече

Di Tech

DiTech | Добре дошли в света на дигиталните технологии

Подобни публикации

Препоръчваме също

Close
Back to top button
Close
Close