# Здравейте г-н Дяксов, радваме се да ни гостувате днес. Днешната ни среща е свързана с вашето участие в София на 18-ти юни, Digital4Sofia 2021 Premium Edition. Разкажете ни малко повече?
– На Digital4Sofia, заедно с моя съдружник Любомир Атанасов, ще дадем практически съвети как да създадем ефективна дигитална стратегия. Форматът ще бъде иновативна работилница (Workshop), която не сме правили до този момент.
Цитат: „През 2021 въпросът не е дали да използваме социалните мрежи в маркетинговата ни стратегия, а как да ги използваме оптимално.“
# Справят ли се бизнесите онлайн и кои са най-честите грешки, които правят?
– Има бизнеси, които са изградили много силно присъствие онлайн, както и такива, които все още не успяват да използват оптимално възможностите на дигиталния маркетинг. Често грешките онлайн са породени от неправилна комуникационна стратегия. Комуникира се по различен начин с аудиторията, без да се спазва идентичен тон на говор в различните канали и брандова идентичност в дизайните на компанията. Непостоянството и прекъсванията в публикуване на съдържание в различните канали, може да наруши връзката между последователите и бранда. Честото обновяване и предоставяне на актуална информация в сайтовете на бранда е друг важен аспект, който често се пренебрегва от компаниите.
# Какво би посъветвал брандовете за социалните мрежи?
– Има бизнеси, които са изградили много силно присъствие онлайн, както и такива, които все още не успяват да използват оптимално възможностите на дигиталния маркетинг. Често грешките онлайн са породени от неправилна комуникационна стратегия. Комуникира се по различен начин с аудиторията, без да се спазва идентичен тон на говор в различните канали и брандова идентичност в дизайните на компанията. Непостоянството и прекъсванията в публикуване на съдържание в различните канали, може да наруши връзката между последователите и бранда. Честото обновяване и предоставяне на актуална информация в сайтовете на бранда е друг важен аспект, който често се пренебрегва от компаниите.
# Трите основи на дигиталния успех са …Правилно изградена стратегия и качествено изпълнение.Инвестиция в съдържание направено за перфектните потребители и клиенти.
- Правилно изградена стратегия и качествено изпълнение.
- Инвестиция в съдържание направено за перфектните потребители и клиенти.
3. Постоянство, а не перфекционизъм.
# Каква е вашата дефиниция за ефективно онлайн присъствие?
– Достигане и регулярно ангажиране на перфектната целева аудитория, чрез качествено и интересно съдържание.
През 2021 въпросът не е дали да използваме социалните мрежи в маркетинговата ни стратегия, а как да ги използваме оптимално.“ Петър Дяксов, SEOMAX