• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Компании

Как да създадете успешна LinkedIn стратегия за вашия бизнес?

Редактор От Редактор
15.12.2021
В ИТ Компании, ИТ Мениджър, Компании, Маркетингови акции
Време за четене: 1 минути
A A
0
seomax ditech 1
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Петър Дяксов е управляващ съдружник в Дигитална агенция SEOMAX. Професионално се занимава с онлайн търговия от 2009 година и дигитален маркетинг от 2011 година. Дългогодишният опит и широката експертиза в тези сфери му позволява да изгради и управлява успешно няколко собствени бизнеса.

seomax ditech 4

Със своите над 760 милиона потребители, днес LinkedIn се нарежда сред най-големите социални мрежи в глобален мащаб. Въпреки това, много собственици на бизнеси все още гледат на нея като на платформа, в която да представят компанията или личните си професионални постижения, а не като маркетингов канал, който да използват за постигането на бизнес целите си.

С изграждането на подходяща и ясна маркетингова стратегия, която да следвате, LinkedIn може да донесе значителни ползи за развитието на вашия бизнес. Ако все още не сте разкрили пълния потенциал на тази социална мрежа, в следващите редове ще обърнем внимание на някои полезни съвети, които ще ви помогнат да създадете успешна LinkedIn стратегия, с помощта на която да постигате важни бизнес цели.

Какви са предимствата на LinkedIn?

За да създадете успешна стратегия за LinkedIn, нужно е първо добре да познавате особеностите на платформата. Едно от важните неща, на което трябва да обърнете внимание е, че LinkedIn значително се отличава от останалите популярни мрежи като Facebook, Instagram, Twitter, TikTok и т.н. Именно в тези различия се крият и основните предимства на платформата.

Нека започнем от там, че изброените по-горе социални мрежи са обединени около забавлението и са се превърнали в място, където потребителите обичат да прекарат свободното си време. Когато отворите Facebook или Instagram, в нюзфийда ви моментално се появява всякакъв вид разнообразна информация – забавни видеа, снимки на познати, актуалните новини, игри и др.

За разлика от всички други големи социални мрежи, LinkedIn е специализирана платформа с ясно предназначение – да обединява професионалисти и бизнеси. Към този момент тя има над 760 млн. регистрирани потребители, което я превръща в най-голямата професионална мрежа в световен мащаб. Не случайно, това е предпочитаният канал, който използват мениджъри на високо ниво в големи компании и специалисти от различни сектори.

Според LinkedIn, 180 милиона или приблизително 25% от общата потребителска база на платформата са мениджъри на високо ниво. 63 млн. потребители са на позиции, които им дават възможност да вземат решения за развитието на даден бизнес, а над 17 млн. са лидерите на мнение.
Към момента над 55 милиона компании са вписани в базата на LinkedIn, като в това число се включват и едни от най-успешните и влиятелни компании в световен мащаб. Всички компании от Fortune 500, също са представени в платформата с поне един служител на по-високо ниво.

Потребителите, които са се регистрирали и използват LinkedIn, са водени от желанието да получат нови знания, а не забавление. Ежедневно платформата им предоставя възможността да се информират за тенденциите в различни индустрии, да получат експертни съвети, да развиват и надграждат уменията си, да следят едни от най-успешните предприемачи в света, да създават нови бизнес контакти и ценни партньорства.

Всичко това, превръща LinkedIn в отлична платформа, която да използвате за онлайн маркетинг. Тя е особено подходяща за B2B бизнеси, тъй като ви позволява да достигнете до правилните хора с подходящи позиции.

seomax ditech 3

Съвети за изграждане на успешна LinkedIn стратегия

Ако до този момент не сте се възползвали от възможностите на LinkedIn, първата важна стъпка е създаване и оптимизиране на бизнес профил в платформата. Профилите в LinkedIn се наричат страниците и могат да бъдат както лични, които ви представят като професионалисти, така и корпоративни, създадени за да представят вашата компания и дейност.

Когато създавате корпоративна страница в LinkedIn, мислете за нея като визитна картичка, която ще представи вашата компания пред потенциални клиенти и бизнес партньори. След като сте регистрирали страницата, идва ред да оптимизирате нейното съдържание. Отделете време, за да постигнете качествен краен резултат, който ще ви помогне по-лесно да ангажирате потребителите.

Сред основните стъпки при оптимизирането на фирмената страница са добавянето на профилна снимка с лого на компанията, кореспондираща снимка за корица, описание на основната дейност, историята, мисията и визията на компанията. Не пропускайте да отбележите важните постижения и отличия, които компанията ви е получила, тъй като тези детайли придават допълнителна стойност и затвърждават авторитета на вашия бизнес.

Успешната стратегия изисква също така да си поставите ясни и измерими цели, които искате да постигнете. Тези цели са индивидуални за всяка компания, но традиционно бизнесите използват LinkedIn, за да привличат повече посещения на сайта си, генериране на лийдове, откриване на потенциални бизнес партньори, набиране на подходящи кадри за екипа и т.н.

Както споменахме по-горе, потребителите на LinkedIn се интересуват от нови знания. За да привлечете повече последователи към вашата корпоративна страница, е нужно регулярно да публикувате качествено и полезно съдържание, като например анализи, case studies, статии, статистики и други подобни материали. В допълнение, това ще ви помогне да се позиционирате като експерти в своята сфера и да получите повече органичен трафик.

Разбира се, ако разчитате единствено на органичния трафик, за да натрупате последователи, имайте предвид, че това е по-бавен начин, който има и своите ограничения. Подобно на другите социални мрежи, LinkedIn също предлага разнообразни формати за платена реклама. Ако решите да рекламирате в LinkedIn, трябва да имате ясна стратегия. Цената на клик в платформата многократно надхвърля тази на рекламни платформи като Facebook и Google. Ако пускате реклами хаотично, без те да са обвързани с конкретни цели, е много възможно да пропилеете голям рекламен бюджет, който няма да ви донесе желаните резултати.

Една допълнителна възможност, която платформата позволява, е да достигате директно през профила си до хора, които ви вълнуват и с които бихте желали да работите. Да изпратите съобщения на всеки един от тях поотделно и да следите комуникацията, може да се окаже изключително трудоемка задача. За да улеснят този процес и да го направят по-ефективен, компаниите използват т.нар. LinkedIn автоматизация.

В обобщение, може да кажем, че цялостната LinkedIn стратегия ще ви помогне да преследвате заложените цели и да знаете какви конкретни действия трябва да предприемете във всеки момент. Допълнителните усилия обаче си струват, тъй като може да ви донесат значителни резултати.

Дигитална агенция SEOMAX | Цялостни онлайн маркетинг решения

 

СподелетеTweet

Прочетете още

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025
mattro

Български бранд въвежда първия AI консултант за подобряване на съня

10.06.2025
ditech

Наближава крайният срок за участие в конкурса „Иновативно предприятие на годината 2024“

07.10.2024
Българска ИТ компания стана партньор на белгийския гигант Odoo S.A.

Българска ИТ компания стана партньор на белгийския гигант Odoo S.A.

18.06.2024
Водеща сделка в eCommerce сектора: GombaShop с нови партньори

Водеща сделка в eCommerce сектора: GombaShop с нови партньори

13.06.2024
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори