• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Новини Анализи

Как водещите онлайн търговци на дребно използват социалните мрежи

Редактор От Редактор
27.11.2019
В Анализи, ИТ Новини
Време за четене: 1 минути
A A
0
sotsialnite mrezhi 1
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Повечето онлайн магазини използват социалните мрежи. Поддържайки активност в социалните ресурси, те увеличават обхвата на аудиторията, привличат трафик и се опитват да стимулират продажбите. Американската маркетингова агенция 8th Bridge публикува резултатите от проучване на дейността на най-големите търговци на дребно в света в социалните мрежи.

Според изследователите социалните мрежи генерират продажби в онлайн магазините. Това обаче не е основното предимство на мрежовите платформи за онлайн проекти.

Агенцията установи също, че Facebook остава най-подходящият социален ресурс за маркетингови кампании.

Какви са предимствата на онлайн пазаруването чрез социалните мрежи и как го правят?

Да, можем да твърдим, че Facebook трябва да се използва в електронната търговия.

Водещите онлайн търговци на дребно увеличават приходите с помощта на социалните мрежи

Агенция 8th Bridge проведе третото годишно проучване на дейността на интернет търговците в социалните мрежи. Компанията анализира работата на 872 водещи марки, включително Amazon, eBay, Walmart, Target и други.

Проучването потвърди, че социалните мрежи генерират продажби в онлайн магазините. Дейността на големите онлайн магазини в социалните мрежи обаче преминава от насърчаване на продажбите до предоставяне на възможност на потребителите да намират нови продукти и да изучават свързана с тях информация.

Според 8th Bridge, делът на социалния трафик към сайтовете за онлайн пазаруване остава нисък. Потребителите обаче са много по-склонни да използват социалните мрежи, за да получат важна информация за продукта. Всъщност клиентите на големи онлайн магазини са се научили да преминават значителна част от потребителския път, използвайки социални платформи. Използването на тези онлайн търговци на дребно увеличи процента на доход на посетител средно с 10-15%. Те също почти удвоиха средната продължителност на престоя на клиентите в уебсайта на онлайн магазина.

Търговците на дребно не смятат социалните мрежи за важен източник на трафик

Водещите онлайн магазини в света получават трафик от Facebook и други социални мрежи. Те обаче плащат за този трафик, тъй като броят на естествените преходи е твърде малък. По-специално топ търговците активно публикуват реклами във Facebook, тъй като считат тази мрежа за най-важния ресурс от гледна точка на SMM.

Делът на трафика от Twitter и Instagram остава незначителен. Само 85 търговци на дребно от 872 участващи в проучването съобщават, че посетителите са дошли при тях чрез Twitter. Трафикът от Instagram е записан от 55 търговци на дребно.

Социални мрежи, интегрирани със сайтове за онлайн пазаруване

Повечето онлайн търговци на дребно използват бутони за социално споделяне на сайта. Бутонът Pin it е най-популярният – инсталиран е от 62% от сайтовете за онлайн магазини. Второто и третото място са заети от Tweet и Like.

Въпреки популярността на бутона Pin it, потребителите са по-склонни да споделят информация за продукта, използвайки Like във Facebook. По-специално 13% от посетителите на уебсайтове за онлайн търговци на дребно са използвали бутона Like, 11% предпочитат Pin it, а 9% са говорили за продукти, използващи Tweet.

Обърнете внимание на функцията на социалното разрешение. Тя остава недостатъчно популярна сред всички онлайн магазини. Водещите търговци на дребно обаче активно използват този елемент на социална интеграция.

Бележките във Facebook са най-добрият начин да получите информация за продукта

Според 8th Bridge клиентите на онлайн магазините смятат публикациите на приятели във Facebook за най-добрия източник на информация за продуктите в социалните мрежи. В същото време снимките в Instagram и публикациите в Twitter остават най-малко удобните канали за получаване на подходяща информация.

Търговците на дребно смятат Facebook за най-добрия двигател на продажбите

Онлайн търговците на дребно смятат най-голямата мрежа в света за най-добрият двигател за социални продажби. Не става въпрос за реализации във Facebook. По-голямата част от транзакциите възникват, когато потребител попадне на уебсайта на онлайн магазин от Facebook. От своя страна такива преходи най-често се генерират от реклами.

Каква социална функционалност използват търговците на дребно

Водещите търговци на дребно използват социална функционалност, за да търсят продукти и да научат за тях. Според мениджърите на онлайн магазините най-добрите резултати се осигуряват чрез интегрирането на социалните функции в процеса на закупуване. Например наградите на потребителите за оценки на продукти, рецензии или друго генерирано от потребители съдържание директно водят до продажби.

Според изследователите клиентите са изправени пред несъответствие между необходимостта да предоставят на търговеца информация за своя профил и липсата на функционалност на социалното пазаруване. Много потребители избягват социално разрешение или не бързат да оценяват.

Търговците на дребно планират да направят сайтовете по-социални

Мениджърите на онлайн магазини признават полезността на социалните функции. Освен това повечето търговци на дребно планират да препроектират сайта си. По-голямата част от търговците на дребно свързват тези планове с необходимостта от прилагане на социални функции.

А вие планирате ли да промените дизайна на своя сайт в близко бъдеще?

51% от търговците на дребно планират преработка на сайта в рамките на една година

86% от тези, които планират да променят своя сайт, за да интегрират повече социални функции.

Как да използвате социалните мрежи, за да стесните Amazon и Walmart

Според 8th Bridge най-големите онлайн търговци на дребно в света гледат на социалните мрежи като генератор на продажби. Тук обаче не става дума за моментални реализации във Facebook или Pinterest. Онлайн магазините използват онлайн ресурси, за да предоставят на потребителите информация за продуктите и техния опит.

Изследванията на социалните продукти се превръщат в мейнстрийм. Водещите онлайн магазини интегрират функционалност, която позволява на потребителите бързо да се запознаят с препоръките и отзивите на други клиенти. Facebook остава най-обещаващата мрежа по отношение на маркетинга. Потребителите често го използват за споделяне на информация за продукта с приятели.

 

СподелетеTweet

Прочетете още

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

20.05.2024
Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

20.05.2024
Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

20.05.2024
След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа отговарящ за рисковете от ИИ

След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа, отговарящ за рисковете от ИИ

20.05.2024
Мъск стартира интернет услугите Starlink на SpaceX в Индонезия

Мъск стартира интернет услугите Starlink на SpaceX в Индонезия

20.05.2024
Финансирането на рисков капитал в областта на криптовалутите нараства до 2,4 млрд. долара

Финансирането на рисков капитал в областта на криптовалутите нараства до 2,4 млрд. долара

20.05.2024
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори