IT CompaniesПрофесии

Маркетинг асистент или junior digital specialist

Вие сте маркетинг асистент или unior digital specialist. Ако ви е назначен ментор – поздравления, това е щастлив билет. Но уви, в много компании тази практика е рядкост.

В останалите случаи се опитайте да запазите контрол над развитието си в компанията. Това не е толкова трудно, колкото изглежда. Кажете с какви задачи искате да правите, поемете инициативата, задайте въпроси на колегите си.

Ако е възможно, незабавно започнете със социалните мрежи. Научете как се подреждат акаунтите, какво съдържание се публикува там, какви въпроси задават абонатите. Наблюдавайте формата, в която са комуникирали с абонатите. В същото време, потопете се в бизнеса, внимателно следете конкурентите. С подходящи умения ще ви отнеме 1-2 седмици.

След това се свържете или помолете да се присъедините към e-mail маркетинга. Изучавайки предишния опит, предложете да напишете текста на бюлетина, да усвоите услугата, сложете няколко текстови писма в него. Обърнете специално внимание на темата на писмото – текстът може да бъде безкрайно добър, но каква е ползата от него, ако темата не работи, а Open Rate е ниска. Това ще отнеме още една седмица.

Сега пристъпете към контекста. Вижте как се създават текущите рекламни кампании. Научете какво е насочено времето и география, как се задават процентите, какви отрицателни думи се използват. Намирате грешка? Чувствайте се свободни да предлагате препоръките си. Помолете да практикувате изграждане на семантично ядро ​​за нова услуга или действие.

Идва тежката артилерия: сега можете да влезете в SEO. Вижте какво е на сайта ви от съдържанието работи в полза на популяризиране, как е подредена навигацията, дали има блог, какви ключови думи популяризират вашият уебсайт и кои елементи от външната оптимизация са изпълнени. И отново следим конкурентите. Една седмица трябва да е достатъчно.

И точно сега е време за анализ. Научете какво и как е настроено в личния профил, какви са целите, какви числа се събират. Прегледайте отчетите, погледнете уеб браузъра. Анализът е един от най-важните раздели на онлайн маркетинга. С негова помощ ще научите каква част от рекламния бюджет се губи и какво носи максимален ефект.

До края на пробния период трябва да имате ясна представа за ефективността на каналите, системата за разпределяне на бюджета. Освен това трябва да познавате конкурентите си и целевата аудитория. През следващите шест месеца трябва да научите как да оптимизирате маркетинговия си бюджет.

 

Тагове
Покажи повече

Di Tech

DiTech | Добре дошли в света на дигиталните технологии

Подобни публикации

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close
Close