Управител в дигитална агенция Interactive Share , Bulgaria.
Той има 15 години опит в дигиталния маркетинг и реклама и е един от водещите дигитални маркетингови експерти в България.
Повече от 12 години неговата компания е една от водещите дигитални агенции у нас.
Фокусът и силата на агенцията е в реализирането на мащабни и интегрирани кампании в дигиталната среда, целящи повишаване на приходите на техните партньори.
През годините Мартин е участвал и организирал десетки конференции и семинари на тема дигитален маркетинг и реклама, бил е жури на редица конкурси и чест гост в телевизионни бизнес предавания.
Session: Как да използваме Pillar Content Strategy.
Какво е Pillar Content Strategy? И как може всеки да се възползва от нея!
Ще споделя опита си как от едно макро видео, създавам над 40 парчета съдържание за основните 4 социални мрежи: Facebook, LinkedIn, Instagram и Youtube.
Learning outcomes:
- Kакъв формат съдържание да създавам.
- Kакъв тип съдържание да правя от него.
- Kак да го дистрибутирам в социалните мрежи.









