• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Мениджър Полезно

Начини за популяризиране в TikTok

Редактор От Редактор
27.01.2023
В Полезно
Време за четене: 1 минута
A A
0
tiktok populyarizirane ditech.bg
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

TikTok е все още сравнително нова платформа, но вече има над 800 милиона активни потребители и повече от 1 милиард гледания. Освен това имате възможност да получите много последователи с минимални усилия. В нашата статия ще ви разкажем как да се популяризирате в TikTok.

Определете основните си цели при популяризирането в TikTok

Като за начало, преди да научите как да популяризирате в TikTok, помислете какво искате да постигнете чрез тази платформа.

  • За да спечелите допълнително средства. Големите брандове плащат на популярните тиктокъри, за да им направят реклама.
  • Да съберете аудитория. Последователите, които сте натрупали, можете да ги привлечете към другите си профили в Instagram, Facebook и т.н.
  • За да популяризирате вашия бизнес. TikTok пространството има голяма активна аудитория, сред която със сигурност ще има желаещи
  • Да разработите свой собствен бранд. В TikTok можете отлично да се изявите като специалист в дадена област и да станете разпознаваеми (например, че сте психолог или маркетолог и т.н.).

Аудитория и рейтинги

auditoriya reitingi tiktok ditech.bg

Съществуват различни начини за популяризиране в TikTok. Нека обаче първо да разгледаме кои са масовите потребители в тази платформа и какъв вид бизнес може да бъде успешно рекламиран.

Основната аудитория в TikTok е така нареченото Z поколение, което се ражда с телефон и активно си взаимодейства със съвременното съдържание. TikTok се използва предимно от младежи на възраст от 14 до 24 години.

Нека да разгледаме малко статистика, за да иградим по-цялостна картина:
  • Над 2 милиарда сваляния;
  • 90% от user-те отварят приложението всеки ден;
  • От цялата аудитория 60% са момичета;
  • Средно 50 минути дневно прекарват потребителите в платформата;
  • Аудиторията е сравнително млада: 43% са на възраст под 20г., 33% са на възраст 20-34г.

По-възрастните потребители не сърфират в TikTok. Затова, когато се питате дали има смисъл да развивате бизнеса си в тази платформа, помислете вашият продукт ще представлява ли интерес за по-младите хора. Ако това е така, тогава действайте. Необходимо е обаче да разбирате основните тенденции, видовете публикувано съдържание и начините за популяризиране в TikTok.

По-долу ще се спрем на най-популярните тенденции в TikTok, но първо си отговорете на два важни въпроса:

Целевата ви аудитория под 24 годишна възраст ли е?

Готови ли сте да се ангажирате активно с тях и да представите собственото си съдържание в TikTok?

Ако и в двата случая отговорът е „да“, тогава се насочете към него. Но ако знаете със сигурност, че клиентите ви са по-зрели, може би няма смисъл да отделяте време и усилия, за да популяризирате бизнеса си в платформата.

По принцип, ако можете да предадете посланието си в кратък и запомнящ се видеоклип, TikTok е правилният начин. Успехът ви ще зависи само от вашето въображение и творчество.

tiktok videoklipove ditech.bg

Като цяло начините за популяризиране в TikTok не са толкова сложни, просто трябва да вземете предвид основните тенденции, които вече са налице. А те са следните:

  • Намерете общ език с целевата си аудитория и предлагайте точно това, което я интересува.
  • Създавайте видеоклипове, които не са скучни за гледане. Представете сeбе си, включете творчеството си, покажете чувството си за хумор. Не забравяйте, че само забавни, интересни и нестандартни клипове могат да бъдат успешни.
  • Експериментирайте смело. Да, някои от видеоклиповете ви може да не са много популярни, но пробите и грешките могат да ви помогнат да намерите своя уникален формат.
  • Приложете собственото си лого и връзка към видеоклипа – така ще бъдете запомнени.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ...
Какво представляват чатботовете за бизнеса
11 полезни съвета за създаване на добър интерфейс за уебсайт
Защо да анализирате вътрешните връзки на страницата

Безплатни начини за популяризиране в TikTok

1.Следване и харесване

Този метод е използван и в други социални мрежи. Основната задача при този подход е да се привлече вниманието на възможно най-много потребители. Разгледайте дейността на своите конкуренти, както и хаштаговете, които използват, за да добиете представа за работещите практики. След това се абонирайте, харесвайте и коментирайте, така че хората да направят същото в замяна.

Масовото абониране е трудна задача. В този случай е целесъобразно да се използват специално разработени програми и автоматизирани услуги. Ето някои от тях:

-В административния панел ще видите статистиката на услугата. За един ден тя може да събере повече от 200 абонамента, 500 харесвания на публикации и 5 000 харесвания на коментари.

-Услуга с широка функционалност и събиране на статистически данни за броя на прегледите и абонираните нови потребители. Освен това програмата предоставя класация на най-популярните блогъри и възможност за изучаване на техните профили. Можете да използвате инструмента безплатно за една седмица, а след това да закупите абонамент.

-Услугата има над 50 различни настройки и филтри. Тя ви помага да популяризирате акаунта си и да преглеждате статистиката си. Има тридневна безплатна версия.

–TikTok Tool. Програмата е адаптирана за различни устройства, включително смартфони. Настройките ви позволяват да изберете аудиторията според зададени параметри, както и да посочите дейността, от която се интересувате. Броят на възможните абонаменти (т.е. услугата ще ви абонира за други акаунти) в рамките на един ден е 100-1000.

2.Привличане на трафик от съществуващи профили

Правилата на TikTok не позволяват директна покупка на реклама. Поради тази причина публиката го оценява. Но все пак е възможно да привлечете трафик. На първо място, срещу заплащане, чрез привличане на партньорски агенции. И второ, безплатно, от съществуващи блогове или сайтове.

Този начин за популяризиране в TikTok е предназначен за тези, които вече имат активен профил в Instagram, канал в YouTube или Twitter. Просто свържете платформата си TikTok там. Хората бавно ще започнат да посещават профила, да гледат съдържанието, накрая ще свикнат и ще започнат да го правят постоянно. Препубликуването на собствените ви видеоклипове също ще ви е от полза.

Загатнете, че това работи и в обратната посока. Както беше споменато по-горе, можете да вмъкнете връзки към други сайтове, но те няма да бъдат активни.

3.Сътрудничество

Възможно е да се споразумеете с някои от потребителите и да направите общ видеоклип. Това е много популярно в TikTok, защото по този начин се популяризират два акаунта едновременно.

tiktok sutrudnichestvo ditech.bg

Сътрудничеството е безплатен начин да се популяризирате в TikTok, ако блогърите, които имат приблизително еднакви последователи, се съгласят да си сътрудничат. Исканията на промотираните блогъри са различни, а освен това е важно колко креативна е идеята.

Обсъдете предварително всички детайли – какъв ще бъде видеоклипът, кой ще го монтира, какви са сроковете и т.н. От значение е също да се разберете как ще популяризирате видеоклипа, за да постигнете очаквания резултат.

4.Популяризиране чрез хаштагове

Хаштаговете са друг начин за безплатно популяризиране в TikTok и всеки притежател на акаунт мечтае да бъде на първо място в списъка с хаштагове. Ето как да го направите:

  • Проучете хаштаговете, използвани в теми, които са от значение за вас;
  • Вижте кои видеоклипове под тези хаштагове са популярни;
  • Помислете за нуждите на аудиторията и измислете свой собствен сценарий;
  • Снимайте видеоклип, добавяйте хаштагове и следете за гледанията.

Добра идея е в първите няколко минути да го публикувате отново на страниците си в други социални мрежи и да помолите абонатите си да го харесат или да оставят коментар.

Подсказка: има услуги, които автоматично избират подходящи хаштагове (като Tokker).

Освен това можете да използвате онлайн инструменти (като Seekmetrics) за търсене на хаштагове. Между другото, каналът YouTube също използва този метод за популяризиране на своите видеоклипове.

5.Тенденции

Дори новосъздаден профил може да се окаже в тренда, алгоритмите на TikTok не предотвратяват това. И тогава видеоклипът ви ще бъде гледан от хиляди потребители.

Но как да влезете в тенденциите и да получите повече последователи?

  • Чрез популярна музика и видеоклипове. Използвайте песни от библиотеката си в TikTok за своите видеоклипове.
  • Опитайте се да съчетаете видеоклиповете си със стиловете и музиката на водещите си конкуренти. Това ще генерира повече гледаемост.
  • Вижте какви са тенденциите на Запад и направете подобни видеоклипове.
СподелетеTweetPin
Design Expert Design Expert Design Expert

Свързани Новини

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

01.03.2023
Какви са различните Блокчейн приложения и защо да направите инвестиция в Блокчейн?

Какви са различните Блокчейн приложения и защо да направите инвестиция в тях?

16.02.2023
Форум акцентира върху киберсигурността като начин на инвестиция в бизнеса

Форум акцентира върху киберсигурността като начин на инвестиция в бизнеса

27.01.2023
chatbotove za biznesa ditech.bg

Какво представляват чатботовете за бизнеса?

27.01.2023
dizain na uebsait ditech.bg

Дизайн на уебсайт: как да направим добро впечатление

27.01.2023
trafik uvelichavane sudurzhanie ditech.bg

17 съвета как да увеличите трафика на своя сайт с помощта на контент маркетинг

27.01.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2022 DiTech Special Edition Magazine 2022 DiTech Special Edition Magazine 2022
Digital4 Ruse Digital4 Ruse Digital4 Ruse

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Няма изцяло защитен бизнес, но има по-малко рисков

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Как дигиталният маркетинг променя начина, по който бизнесите достигат до своите клиенти?

Какви са различните Блокчейн приложения и защо да направите инвестиция в тях?

Защо киберсигурността е необходима за всяка компания и как да я подобрим?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Изкуственият интелект в съвременния свят

Дигиталните технологии днес

Последни публикации

Ingenico придобива българския финтех стартъп Phos

Ingenico придобива българския финтех стартъп Phos

31.03.2023
Бъдещето на роботиката и иновациите - какво може да очакваме в следващите години

Бъдещето на роботиката и иновациите – какво може да очакваме в следващите години

31.03.2023
Как Pfizer променя фармацевтичната игра с устойчива дигитализация?

Как Pfizer променя фармацевтичната игра с устойчива дигитализация?

29.03.2023

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2022 Special Editon

Digital Technology Special Editon 2022
CEO Forum
Enterprise
HR Manager
DiTech
Orator
Jenski Taini
MyJob
Fit World
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори