• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Експерт

SEOMAX открива ново звено чрез експертен криейтив директор

Редактор От Редактор
04.11.2020
В ИТ Експерт, ИТ Новини, Маркетинг, Новини
Време за четене: 1 минута
A A
0
seomax creative director
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

В последните месеци на 2020 година Дигитална агенция SEOMAX предприема една, без съмнение интересна стъпка, привличайки в екипа си Любомир Любомиров – копирайтър и контент маркетинг специалист със солидно портфолио в рекламния български пазар. Опитът му в изграждането на стратегии и концепции, базирани на съдържанието е основната причина той да се присъедини в компанията като Creative Director, а екипът му да изгради ядрото на криейтив отдела на SEOMAX.  Информацията за този ход беше обявен официално вчера в социлните мрежи.

Основната причина за това сливане е намерението на агенцията да финализира пакета от услуги, които предлага на клиентите си. Криейтивът включва в себе си цялостната реализация на рекламната стратегия и всички етапи в нея: раждане на концепцията, анализ на комуникационните канали и аудитории, създаване и провеждане на кампанията, вторичен анализ… Целта на предлагането на тази нова услуга са нови, по-висококачествени кампании, които са синхронизирани в различните изразни средства и според потребителите. Процесът надгражда досегашните услуги на SEOMAX, а клиентите ще могат да получат предложение за една или поредици от комуникационни стратегии в целия им потенциал. 

Подобен подход е все още явление на пазара, независимо от позитивната потребителска реакция. Той изисква съответния ресурс от няколко отдела, които работят в симбиоза. Функцията на криейтив директора е да координира хомогенността на посланията въпреки спецификите на отделните канали. Ролята му на диригент е от ключово значение както за успеха на кампанията, така и за възприемането ѝ от респондерите.

В списъка от услуги на компанията като SEO, Google и Facebook маркетинг и реклама, криейтивът се явява естествено продължение на целия процес от създаването на онлайн присъствието на даден бранд до неговото разрастване в мрежата. Оптимизацията дава базата, на която се разгръща рекламната кампания, за да достигне до потребителското съзнание. От своя страна работещото послание може дотолкова да повлияе на хората, че да ги накара да купят или ползват. А това е практическия успех на стратегията. Хората купуват, защото са заинтригувани, провокирани или емоционално възбудени. Нуждите им могат да бъдат удовлетворени с точния продукт или услуга, презентирани по правилния начин. За да се случи това е необходимо да се познават потребителите и техните мотивации да проявят интерес. Което е работа на криейтив отдела. 

Водена от убеждението, че една услуга е ефикасна, когато е фокусирана върху потребителите, SEOMAX добави още една ниша, в която да е полезна на своите клиенти и техния бизнес. Сред тях можем да споменем Пловдивски панаир,  Foodpanda, GANG, Biofresh, Napredak, Magniflex, Weber, Ruskovets, Raffy, Аптеки 36.6, Суперхостинг и др.

СподелетеTweetСподелете
Design Expert Design Expert Design Expert

Свързани Новини

Възможно ли е WhatsApp да подслушва потребителите си?

Възможно ли е WhatsApp да подслушва потребителите си?

12.05.2023
Главният финансов директор на Revolut напусна поста си

Главният финансов директор на Revolut напусна поста си

12.05.2023
Коя ще бъде новата блокчейн мрежа, насочена към финансовите институции?

Коя ще бъде новата блокчейн мрежа, насочена към финансовите институции?

10.05.2023
Профилите на неактивни потребители ще бъдат премахнати от Twitter

Профилите на неактивни потребители ще бъдат премахнати от Twitter

09.05.2023
Сключване на брак в космоса – технологиите вече го позволяват

Сключване на брак в космоса – технологиите вече го позволяват

09.05.2023
linkedin 20th aniversery

Социалната бизнес мрежа LinkedIn става на 20 години

06.05.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2022 DiTech Special Edition Magazine 2022 DiTech Special Edition Magazine 2022
StartUp World Cup Bulgaria 2023 StartUp World Cup Bulgaria 2023 StartUp World Cup Bulgaria 2023
Digital4Sofia 2023 Digital4Sofia 2023 Digital4Sofia 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Няма изцяло защитен бизнес, но има по-малко рисков

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Как дигиталният маркетинг променя начина, по който бизнесите достигат до своите клиенти?

Какви са различните Блокчейн приложения и защо да направите инвестиция в тях?

Дигиталните технологии днес

Защо киберсигурността е необходима за всяка компания и как да я подобрим?

Последни публикации

Възможно ли е WhatsApp да подслушва потребителите си?

Възможно ли е WhatsApp да подслушва потребителите си?

12.05.2023
Главният финансов директор на Revolut напусна поста си

Главният финансов директор на Revolut напусна поста си

12.05.2023
hakaton burgasblues ditech.bg

През лятото в Община Бургас ще се проведе второто издание на хакатона „Burgas BlueS“ 

11.05.2023

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2022 Special Editon

Digital Technology Special Editon 2022
CEO Forum
Enterprise
HR Manager
DiTech
Orator
Jenski Taini
MyJob
Fit World
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори