IT ExpertIT NewsMarketingНовини

SEOMAX открива ново звено чрез експертен криейтив директор

Любомир Любомиров като Криейтив директор на Дигитална агенция SEOMAX

В последните месеци на 2020 година Дигитална агенция SEOMAX предприема една, без съмнение интересна стъпка, привличайки в екипа си Любомир Любомиров – копирайтър и контент маркетинг специалист със солидно портфолио в рекламния български пазар. Опитът му в изграждането на стратегии и концепции, базирани на съдържанието е основната причина той да се присъедини в компанията като Creative Director, а екипът му да изгради ядрото на криейтив отдела на SEOMAX.  Информацията за този ход беше обявен официално вчера в социлните мрежи.

Основната причина за това сливане е намерението на агенцията да финализира пакета от услуги, които предлага на клиентите си. Криейтивът включва в себе си цялостната реализация на рекламната стратегия и всички етапи в нея: раждане на концепцията, анализ на комуникационните канали и аудитории, създаване и провеждане на кампанията, вторичен анализ… Целта на предлагането на тази нова услуга са нови, по-висококачествени кампании, които са синхронизирани в различните изразни средства и според потребителите. Процесът надгражда досегашните услуги на SEOMAX, а клиентите ще могат да получат предложение за една или поредици от комуникационни стратегии в целия им потенциал. 

Подобен подход е все още явление на пазара, независимо от позитивната потребителска реакция. Той изисква съответния ресурс от няколко отдела, които работят в симбиоза. Функцията на криейтив директора е да координира хомогенността на посланията въпреки спецификите на отделните канали. Ролята му на диригент е от ключово значение както за успеха на кампанията, така и за възприемането ѝ от респондерите.

В списъка от услуги на компанията като SEO, Google и Facebook маркетинг и реклама, криейтивът се явява естествено продължение на целия процес от създаването на онлайн присъствието на даден бранд до неговото разрастване в мрежата. Оптимизацията дава базата, на която се разгръща рекламната кампания, за да достигне до потребителското съзнание. От своя страна работещото послание може дотолкова да повлияе на хората, че да ги накара да купят или ползват. А това е практическия успех на стратегията. Хората купуват, защото са заинтригувани, провокирани или емоционално възбудени. Нуждите им могат да бъдат удовлетворени с точния продукт или услуга, презентирани по правилния начин. За да се случи това е необходимо да се познават потребителите и техните мотивации да проявят интерес. Което е работа на криейтив отдела. 

Водена от убеждението, че една услуга е ефикасна, когато е фокусирана върху потребителите, SEOMAX добави още една ниша, в която да е полезна на своите клиенти и техния бизнес. Сред тях можем да споменем Пловдивски панаир,  Foodpanda, GANG, Biofresh, Napredak, Magniflex, Weber, Ruskovets, Raffy, Аптеки 36.6, Суперхостинг и др.

Покажи повече

Di Tech

DiTech | Добре дошли в света на дигиталните технологии

Подобни публикации

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close
Close