За малките предприятия не винаги е възможно да създадат сайт поради сравнително малкия бюджет, но има решения за минимална инвестиция в собствен уебсайт.
Това е уебсайт, който няма да струва повече от 600 лева, но може да донесе значителни резултати за бизнеса. Какво е необходимо:
Предоставяне на денонощен достъп до вашите услуги.
Лоялността на клиентите може да бъде спечелена чрез поддържане на контакт в удобно за тях време. Имате нужда от уебсайт, който да изглежда професионално и да дава пълна информация за дейността на компанията.
Ако разполагате с онлайн консултант, който отговаря бързо и помага при поръчките по всяко време, ще спечелите клиента многократно.
Започнете с малко, но използвайте всички съвременни онлайн средства.
Сайтът на компанията може да постави началото на изграждането на стабилни взаимоотношения с клиентите във вашия район. Обръщайте внимание на отношенията със съществуващата и потенциалната аудитория и превърнете уебсайта в средство за повишаване на тяхната лоялност.
Добре работят методите за популяризиране чрез местни източници под формата на градски портали и местни медии в социалните мрежи. Съберете информация за това какви ресурси използват клиентите ви и рекламирайте в тях.
Позволете на редовните си клиенти да станат ваши сътрудници.
Взаимодействието с тях е ефективен метод за малкия бизнес. Почти всички платформи днес, дават възможност за комуникация.
Фирмените уебсайтове с раздели за обратна връзка, разговори и дискусии в средата на социалните платформи са място, където можете да оставите коментар. Потребителите са уморени от досадните реклами и предпочитат да получат съвет или полезно мнение на друга страна за даден продукт. Компаниите могат да се възползват от това.
Публикувайте положителни отзиви и препоръки от вашите клиентите в профилите си в социалните мрежи и насърчавайте лоялните си клиенти да оставят мнения за вашите продукти и услуги. Това ще ви послужи като безплатна реклама.