• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Електронна търговия

DHL Express доверен партньор на бизнеси с луксозни стоки и трамплин за компании, които искат да продават в чужбина

Мими Петрова От Мими Петрова
12.10.2022
В Електронна търговия, ИТ Новини
Време за четене: 1 минути
A A
0
dhl ditech media
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

DHL e водещият глобален бранд в логистичната индустрия.

Специализираните подразделения на компанията предлагат несравними по качество вътрешни и международни доставки на колети, логистични решения за електронната търговия, международен експресен транспорт, както и сухопътен, въздушен и морски транспорт за управление на веригата за доставки в индустриалния сектор. Със своите близо 380 000 служители и присъствие в повече от 220 страни и територии по целия свят, DHL свързва хората и бизнеса по сигурен и надежден начин, подпомагайки развитието на световната търговия.

DHL e част от Deutsche Post DHL Group. Приходите на групата за 2021 г. се равняват на над 81 милиарда евро. Със своите устойчиви бизнес практики и ангажираност към обществото и околната среда, Групата дава положителен принос за световното развитие. Deutsche Post DHL Group има за цел да постигне логистика с нулеви емисии до 2050 г.

dhl ditech media maya georgieva 300x199 1

Мая Георгиева притежава над 20-годишен търговски и бизнес опит в сферата на телекомуникациите и управлението на B2B продажби за ритейл вериги както в България, така и в чужбина. Мая е била част от глобалния екип на T-mobile в Германия, а през 2021 година се присъединява към DHL Express България, където отговаря за развитието на бизнеса и електронната търговия.

Г-жо Георгиева, знаем, че DHL Express от години е предпочитан логистичен партньор за бизнесите с луксозни стоки. Как се става доверен партньор на водещи световни брандове в модната индустрия?

Както споменахте, ние в DHL Express сме доверен партньор на много от водещите имена и брандове на пазара за луксозни стоки в целия свят. От десетилетия сме пионери в решения, разработени спрямо бързопроменящите се нужди на именити световни дизайнери като PRADA. BURBERRY, MICHAEL KORS, RALPH LAUREN и редица други.

С мрежа, покриваща повече от 220 държави и територии по света, с маршрути за доставка и контрол на процеса от начало до край, ние предоставяме незабравимо клиентско преживяване, което ни отличава от останалите компании на пазара и ни прави предпочитан логистичен партньор за тези бизнеси.

Сигурността при транспорта на луксозни стоки също е от изключителна важност, а за DHL Express тя е основен приоритет и сме горди с факта, че на глобално ниво оперираме чрез стотици съоръжения и сгради, които са сертифицирани от Асоциацията за защита на транспортираните активи (TAPA). Тази независима акредитация е призната като водещ стандарт за сигурност, гарантиращ, че внедрените от нас мерки са адекватни спрямо вида и стойността на пратките, които клиентите ни поверяват.

Каква е ситуацията на пазара за луксозни стоки в момента според DHL?

В DHL Express често казваме, че живеем в „ерата на незабавността“ – ера, в която можете да поръчате такси за секунди и да свалите филми за минути. Такива са и очакванията на клиентите на луксозните брандове, които искат техните поръчки да пристигнат със скоростта на светлината. Те с вълнение чакат да получат най-новата линия дрехи на PRADA, да са първите, опитали новия аромат на COCO CHANEL, а ние знаем, че именно качеството, надеждността и бързината са ключът към истинското конкурентно предимство и поддържането на високи стандарти за клиентите в тази индустрия.

Какви съвместни инициативи имате с модната индустрия?

Нашата отдаденост към модната индустрия в глобален мащаб преминава отвъд логистиката – имаме програми за промотиране и подпомагане на талантливи млади дизайнери в почти всяка държава, в която оперираме. Спонсори сме на най-престижните награди и конкурси в областта на модата и луксозните стоки, и разбира се, сме шампион по устойчиво развитие в областта на модата

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ ...
Как да създадете успешна LinkedIn стратегия за вашия бизнес?
Възможностите и трудностите при изграждането на успешен бизнес в България? 
Дигиталният ПР- свръх силата, която малко хора познават. Как да я използваме и прилагаме?

Споменахте устойчиво развитие в модата. Какво прави DHL Еxpress в тази посока?

Ние вярваме, че опазването на околната среда е отговорност на всеки. През годините многократно предефинирахме логистиката – от пионерството с първия „зелен“ логистичен продукт до това да станем първата логистична компания, която се ангажира да сведе въглеродните емисии от дейността си до нула до 2050 г. Днес ние предлагаме най-пълното портфолио от зелени логистични решения в индустрията. Клиентите на луксозните брандове искат да бъдат част от глобалната промяна, затова ние създадохме услугата GoGreen, позволяваща им да неутрализират емисиите, генерирани при доставката на техните пратки. Всички приходи от въглеродно неутрални пратки се акумулират в глобален фонд, чрез който DHL Express финансира мащабни иновации за зелено бъдеще.

Защо DHL e трамплин за бизнеси, които искат да продават в чужбина?

Да си клиент на DHL Express носи на компаниите значителни предимства – от навременното вземане на пратка, през получаването на съдействие за митническо освобождаване до бърза и надеждна доставка в целия свят.

При трансграничната търговия, клиентите имат големи опасения относно скритите разходи при получаване на пратката, произтичащи от различни регулации, мита и такси, които са специфични за всяка държава извън Европейската общност. Работейки с нас, дизайнерите и модните брандове могат да се фокусират изцяло върху маркетинга и продажбите си, и по никакъв начин не им се налага да отделят нито финансов, нито човешки ресурс за частта логистика, доставка, мита и връщания – целият този процес се поема от партньорството им с DHL Express.

Мога да дам пример с предоставяната от нас услуга Delivery Duty Paid (DDP), при която по искане на изпращача, DHL Express ще освободи пратката в държавата на получаване и ще се погрижи приложимите вносни мита, данъци и регулаторни такси да бъдат начислени на определен клиентски код в държавата на изпращане или в трета страна, вместо получателят на пратката да бъде таксуван в държавата на получаване.

Не на последно място, нашата платформа On Demand Delivery (ODD) предоставя на крайния клиент гъвкави опции за управление на доставката, а проактивните съобщения с възможност за проследяване във всеки един момент насърчават доверието и лоялността към търговеца и неговата марка.

Какви са очакванията Ви за развитие на електронната търговия в България?

В глобален мащаб B2B електронната търговия се развива с такава скорост, че изпреварва B2C електронната търговия с повече от 5 пъти като обороти. Неслучайно маркетолозите я определят като „новата индустриална революция“ в света. Следвайки глобалните тенденции, в началото на 2022 г. в DHL Express България основахме собствена B2B E-commerce академия, с която подпомагаме нашите настоящи и бъдещи клиенти по пътя на тяхната бизнес трансформация. Академията им предоставя важна информация относно тенденции, технологии и най-добри практики за успешни B2B модели в целия свят, и така улеснява преминаването им от традиционен бизнес модел към развитие на онлайн канал за B2B продажби.


Maya Georgieva
E-Commerce National Customers Manager
Phone +359 888514689
Email: maya.georgieva@dhl.com

СподелетеTweet

Прочетете още

bes angel angelov

Как да привлечем финансиране и да изградим печеливш eCommerce бизнес – интервю с Ангел Х. Ангелов

14.03.2025
bes europe

Електронната търговия в Европа бележи €958 млрд. приходи през 2024 г., прогнозата е за 12% ръст на сектора в Източна Европа

26.02.2025
Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

Microsoft представя устройства и функции с ИИ преди годишната конференцията за разработчици

20.05.2024
Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

Apple намалява цените на iPhone, за да защити позициите си срещу Huawei

20.05.2024
Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

Remix by ThredUp с ново ръководство за Европа

20.05.2024
След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа отговарящ за рисковете от ИИ

След напускането на ключови лидери, OpenAI разпуска екипа, отговарящ за рисковете от ИИ

20.05.2024
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори